اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906054517714495

راهنمای خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

کد: 139906054517714495

https://bit.ly/34MSLV7

، تبریز , (اخبار رسمی): خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش چطور ممکن است؟ این سوال بسیاری از کاربران اینستاگرام است. از آنجایی که امروزه افزایش تعداد فالوورها و خرید فالوور به یکی از دغدغه‌های مهم کاربران اینستا تبدیل شده است.

راهنمای خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش
راهنمای خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

این روزها موضوع افزایش فالوور اینستاگرام تبدیل به یک دغدغه مهم برای اکثر کاربران اینستا شده است. هر یک از کاربران دلیل خاصی برای افزایش تعداد فالوورهایشان دارند. اما با توجه به محیط اینستاگرام و فراهم شدن بستر کسب و کار در آن، بیشتر کاربران جهت کسب درآمد بیشتر از اینستاگرام، خواستار افزایش تعداد فالوورهایشان هستند. بنابراین ما قصد داریم در این مقاله توضیحاتی درباره خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش بدهیم. برای این منظور بهتر است ابتدا درباره چیستی فالوور و انواع آن صحبت کنیم.

فالوور چیست؟

فالوور به افرادی می‌گویند که در اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند و تعدادشان در بخش followers در پروفایل اینستاگرامتان، نمایش داده می‌شود. در ابتدای شروع کارِ اینستاگرام، همه فالوورهای کاربران، فالوورهای واقعی بودند. اما امروزه به دلیل تمایل بالای کاربران به داشتن تعداد زیاد فالوور، فالوورهای فیک قدم در اینستاگرام گذاشتند.

فالوور فیک و واقعی چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟

فالوور واقعی، همان طور که از اسمش پیداست به کاربران واقعی اینستاگرام می‌گویند که شما را دنبال می‌کنند. پست و استوری‌هایتان را می‌بینند و در صورت تمایل آنها را لایک کرده و کامنت می‌گذارند. در واقع فالوور واقعی به فالوورهایی گفته می‌شود که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند.

در مقابل آن فالوور فیک به فالوورهایی گفته می‌شود که در اینستاگرام فعالیت نمی‌کنند. یعنی تنها اثری که از آنها در پیج شما دیده می‌شود، فقط تعداد آنها در بخش followers اکانتتان است. شما نباید از آنها انتظار بالا بردن تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و بازدیدهایتان را داشته باشید.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که فالوور فیک چطور فالووری است که در اینستاگرام فعالیت نمی‌کند؟ برای پاسخ به این سوال تصور کنید من یک اکانت جدید در اینستاگرام ایجاد کرده‌ام. بعد از انتخاب نام و عکس پروفایل آن و فالو کردن تعدادی از افراد، اکانتم را به حال خود رها می‌کنم. حال این رها کردن می‌تواند log out کردن از اکانتم باشد یا اکانت را بدون فعالیت رها کردن باشد. در این صورت واضح است که تنها اثری که ازاکانتم در اینستاگرام باقی می‌ماند، اسم من در بخش followers افرادی است که آنها را فالو کرده‌ام. مسلماً من با یک پیج رها شده نمی‌توانم در اینستاگرام بگردم و پست و استوری‌ها را ببینم یا آنها را لایک کنم. و به این ترتیب این اکانت من تبدیل به یک فالوور فیک می‌شود.

خرید فالوور فیک چطور اتفاق می‌افتد؟

برای خرید فالوور فیک شما باید به سراغ شرکت های خدمات اینستاگرام بروید. این شرکت ها اکانت های فیک متعددی در اینستاگرام می‌سازند و زمانی که شما اقدام به خرید فالوور فیک می‌کنید، آنها این اکانت ها را وارد پیج شما می‌کنند.

منظور از خرید فالوور بدون ریزش چیست؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم، بسیاری از کاربران به دنبال افزایش فالوورهای اینستاگرامشان هستند. به این منظور برخی شرکت‌ها و دفاتر خدمات اینستاگرامی فالوورهای اینستاگرامی را به فروش می‌گذارند.
زمانی که تعداد زیادی از فالوورهای شما پیج شما را آنفالو کنند، اصطلاحا می‌گوییم پیج شما با ریزش فالوور مواجه شده است.

تصور کنید شما می‌خواهید در اینستاگرام یک پیج فروش کیف و کفش راه اندازی کنید.
از آنجایی که شروع کردن با یک پیج صفر فالوور و ارتقا دادن آن کار بسیار سختی است و نیازمند صبر و حوصله فراوان است، شما تصمیم می‌گیرید از شرکت‌های خدمات اینستاگرام فالوور بخرید. اما از آنجایی که قصد دارید فالوورهایتان را به مشتری تبدیل کنید، تصمیم به خرید فالوور واقعی می‌گیرد. اما موضوع مهم این است که امکان خرید فالوور واقعی وجود ندارد. بنابراین شما تصمیم به خرید پیجی با 50 هزار فالوور واقعی (برای مثال) می‌گیرید.
تصور کنید محتوای این پیج قبل از این که شما آن را بخرید، طنز و سرگرمی بوده است. مسلماً مخاطبان یک پیج طنز و سرگرمی با مخاطبان یک پیج فروش کیف و کفش متفاوت است. بنابراین به محض این که شما اولین پستتان را در پیجتان منتشر می‌کنید، مخاطبانی که علاقه‌مند به خرید کیف و کفش نیستند، شما را آنفالو می‌کنند و در این صورت شما با ریزش فالوور مواجه خواهید شد.

پس نتیجه می‌گیریم تنها راه برای خرید فالوور بدون ریزش، خرید فالوور فیک است.

معایب خرید فالوور فیک

فالوورها هیچ فعالیتی در پیج شما انجام نمی‌دهند و با توجه به اهمیت بالای تعامل با کاربران برای اینستاگرام، این موضوع موجب می‌شود پست شما به سختی وارد اکسپلور اینستا شود.

برای افزایش تعداد لایک‌ها و بازدیدها، شما مجبورید ربات‌های افزایش بازدید و لایک اینستاگرام بخرید.

فالوورهای فیک نمی‌توانند به مشتری کسب و کار شما تبدیل شوند اما می‌توانند در جذب مشتری به پیجتان تاثیرگذار باشند.

مزایای خرید فالوور فیک

  1. ریزش فالوور ندارد.
  2. به دلیل دیده نشدن تعداد لایک‌ها در پست‌هایتان، کسی متوجه فیک بودن فالوورهای شما نمی‌شود و کاربران واقعی با دیدن تعداد بالای فالوورهایتان به شما اعتماد کرده و تصمیم به فالو کردنتان می‌گیرند.
  3. شما تا زمان افزایش تعداد فالوور واقعیتان فرصت دارید تا استراتژی و تقویم محتوایی مخصوص پیجتان را برنامه ریزی کرده و بازدهی پیجتان را افزایش دهید.

جمع بندی

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش چطور ممکن است؟ این سوال بسیاری از کاربران اینستاگرام است. از آنجایی که امروزه افزایش تعداد فالوورها و خرید فالوور به یکی از دغدغه‌های مهم کاربران اینستا تبدیل شده است، ما تصمیم گرفتیم در این مقاله درمورد فالوورها و انواع آنها و مزایا و معایب خرید هر یک از آنها صحبت کنیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]