اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906064518914586

دیدنی های پکن

کد: 139906064518914586

https://bit.ly/34MjpNR

، تهران , (اخبار رسمی): پکن پایتخت کشور بزرگ چین و مرکز سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و دانشگاهی این کشور است. شهری پویا و پرجنب و جوش و مملو از دیدنیهای طبیعی و تاریخی که هر ساله مقصد سفر بسیاری از گردشگران در سراسر دنیا است. در این مطلب مهمترین جاذبه های این شهر زیبا و دیدنی را بررسی کرده ایم. با ما همراه شوید.

دیدنی های پکن
دیدنی های پکن

پکن شهریست زیبا و مدرن با جاذبه های طبیعی و تاریخی فوق العاده که هر ساله مقصد بسیاری از مسافران در دنیا از جمله گردشگران ایرانی است

شهر ممنوعه

دیدن شهر ممنوعه شاید بهترین نقطه شروع برای گشت و گذار در پکن باشد. این شهر با بیش از 9 هزار اتاق و 720 هزار متر مربع وسعت یکی از مهمترین جاذبه های شهر پکن است.

شهر ممنوعه در سال 1406 میلادی ساخته شده و به این دلیل به آن شهر ممنوعه می گویند که تنها پادشاه و خاندان سلطنتی اجازه ورود به آن را داشته اند. این شهر که 3 کاخ حیرت انگیز و دیدنی را در خود جای داده، توسط دیواری 10 متری با برجهایی در چهار گوشه و یک خندق احاطه شده است. سالانه میلیونها گردشگر از این اثر تاریخی بازدید می کنند و شهر ممنوعه پکن یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دنیاست.

دیوار چین

مطمئنا اولین جایی که برای بازدید، در سفر به چین به ذهن شما می رسد دیدن دیوار چین است. سازه ای دیدنی و شگفت انگیز که قدمت آن به بیش از 2 هزار سال پیش می رسد. شاهکاری حیرت انگیز که به طول حدود 7 هزار کیلومتر از غرب به شرق این کشور ادامه دارد و بسیاری معتقدند برای محافظت از تور چین در مقابل مهاجمان مغول ساخته شده است.

از پکن می توانید به مسیر عبور بادلینگ که یکی از پربازدیدترین بخشهای دیوار چین است بروید.

میدان تیان آن من

این جاذبه محبوب شهر پکن که نام آن معنای آرامش آسمانی را می دهد با وسعت 44 هکتار بزرگترین میدان جهان است.

بازدید از این میدان پرجنب و جوش و خوردن غذاهای سنتی کشور چین را در این فضای بی نظیر و به یادماندنی در برنامه سفر خود به این کشور فراموش نکنید.

کاخ تابستانی

با فاصله 30 دقیقه ای از مرکز شهر پکن مجموعه کاخ تابستانی پکن با باغ و دریاچه زیبا و دیدنی اش قرار دارد.

این کاخ که در 15 کیلومتری پکن واقع شده در سال 1750 ساخته شد6 و یکی از جاذبه های محبوب کشور چین است. بازدید از آن را در سفر به پکن از دست ندهید.

استادیوم ملی پکن

این استادیوم باشکوه و دیدنی که شهرت خود را از مسابقات المپیک 2008 پکن گرفته به دلیل شکل خاص طراحی لانه پرنده هم نامیده می شود.

این استادیوم با هزینه 33 میلیون دلار ساخته شد و طراحی منحصر به فرد و باشکوه آن، این مجموعه را به یکی از اماکن توریستی کشور چین تبدیل کرده است. ظرفیت این استادیوم زیبا و دیدنی 80 هزار نفر است.

خیابان وانگفوجینگ

اگر قصد خرید دارید سری به این پیاده راه پرجنب و جوش و دیدنی بزنید. خیابانی مدرن و زیبا پر از فروشگاهها و مراکز خرید که انواع و اقسام کالاها و برندهای معروف را می توانید درآنجا ببینید و از آنها خرید کنید.

پارک بی های

پکن علاوه بر جاذبه های تاریخی جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی هم دارد که یکی از آنها پارک به یادماندنی و قدیمی بی های با دریاچه زیبایش است. این پارک قدمتی طولانی هم داشته و در اینجا می توانید از آثار تاریخی باشکوهی مانند معبد یونگان و معبد لامائی هم دیدن کنید. بازدید از این پارک زیبا و به یادماندنی را در سفر به چین فراموش نکنید.

محله هاتونگ

گشت و گذار در این محله قدیمی را در قلب شهر مدرن پکن از دست ندهید. هاتونگ با کوچه های زیبا و باریک، خانه های قدیمی، مغازه های کوچک دیدنی و رستورانهایش از محبوب ترین جادبه های گردشگری شهر پکن است.

معبد بهشت

معبدی با معماری زیبا و دیدنی که سال ساخت آن به 1420 در دوران سلسله مینگ باز می گردد. این معبد در جنوب شهر ممنوعه واقع شده و مساحت آن بسیار بیشتر از شهر ممنوعه است. بازدید از این معبد زیبا و دیدنی را در سفر به پکن فراموش نکنید.

منطقه هنر 798

یک مرکز هنری بی نظیر با گالریهای فراوان که در واقع مرکز هنر معاصر چین محسوب می شود. دیدن گالری و نمایشگاه های این مجموعه و فروشگاهها و رستورانهای مختلف آن را در سفر به پکن به یاد داشته باشید.

رصدخانه باستانی پکن

اگر می خواهید سفر خود را به پکن جذاب تر و متفاوت تر کنید سری هم به رصد خانه باستانی این شهر بزنید. این مجموعه جالب و دیدنی که در سال 1442 ساخته شده یکی از قدیمی ترین رصدخانه های جهان است که انواع ابزارهای قدیمی مربوط به نجوم را می توانید در آنجا ببینید.

باغ وحش پکن

باغ وحش پکن که در سال 1906 تاسیس شد محل زندگی بیش از 5 هزار حیوان از گونه های مختلف جانوری است. در این مجموعه بسیاری از گونه های نادر جانوری مانند پانداها را هم می توان دید که از جذاب ترین بخشهای بازدید از باغ وحش پکن هم هست. آکواریوم این باغ وحش از دیگر قسمتهای دیدنی این مجموعه است که در آن می توانید انواع موجودات آبزی از جمله عروس دریایی ، وال ها، دلفین ها و ... را ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی