اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906114524815030

10 ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام

کد: 139906114524815030

https://bit.ly/2EYRIXC

، تبریز , (اخبار رسمی): تولید محتوا در اینستاگرام اخیرا به یکی از پردرآمد ترین شغلهای آنلاین تبدیل شده است؛ به طوری که ادمینهای اینستاگرام ماهانه حدودا 10 تا 30 میلیون درآمد دارند! در این مقاله به 10 ایده برای تولید محتوا و افزایش میزان کسب درآمد از اینستاگرام خواهیم پرداخت.

10 ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام
10 ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام اخیرا به یکی از پردرآمد ترین شغلهای آنلاین تبدیل شده است؛ به طوری که ادمینهای اینستاگرام ماهانه حدودا 10 تا 30 میلیون درآمد دارند! در این مقاله به 10 ایده برای تولید محتوا و افزایش میزان کسب درآمد از اینستاگرام خواهیم پرداخت.

نمی توان بدون اتخاذ برنامه و استراتژی مشخصی برای تولید محتوا، از پیج اینستاگرام انتظار رشد و سودآوری داشت. محتوا برای پیج های اینستاگرام حکم خون در رگ های بدن را دارد، برای بقا و ادامه حیات کسب و کارها هم باید به طور مرتب تولید محتوا داشته باشید، به این دلیل که امروزه برای استفاده از همه روش های بازاریابی شما مستلزم استفاده از محتوا هستید و بازاریابی محتوایی اهمیت بسزایی در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی بخصوص اینستاگرامی دارد.

1. تولید محتوای آموزشی در اینستاگرام

قطعا در همه کسب و کارها محتوای آموزشی برای پاسخگویی به سوالاتی که ممکن است مخاطبانتان از شما در خصوص کسب و کارتان داشته باشند مورد نیاز خواهد بود. برای مثال اگر کسب و کار شما مربوط به فروش باطری ماشین است می توانید در مورد انواع آن محتوا تولید کرده و در پست های خود قرار دهید و مخاطبانتان را با باطری های مختلف آشنا نمایید و در این حوزه به مخاطبان خود اطلاعات بدهید و مطالب آموزشی مرتبط را نشر دهید. این کار را می توان برای حوزه های دیگر فعالیتی هم به راحتی انجام داد.

2. معرفی محصولات و خدمات

همیشه باید در بخشی از محتوا در اینستاگرام به معرفی و شناساندن محصولات و خدمات خود بپردازید و قسمتی از محتوای خود را به معرفی خدماتی که ارائه می کنید یا محصولاتی که برای فروش دارید اختصاص دهید.

میزان محتواهایی که مختص به معرفی محصولات و خدمات هستند بسته به کسب و کارهای مختلف متفاوت خواهند بود، بدیهی است که در یک فروشگاه اینترنتی میزان این نوع محتواها باید کمی بیشتر باشد.

3. به نمایش گذاشتن پشت صحنه کسب و کار در اینستاگرام

منظور از به نمایش گذاشتن پشت صحنه کسب و کار در اینستاگرام مسلما، نشان دادن میزان فروش، هزینه و مسائل اینچنینی نیست. مسلما نمی توان همه چیز را به کاربران نشان داد زیرا بسیاری از اطلاعات باید محرمانه بماند، بنابراین منظور ما از به نمایش گذاشتن پشت صحنه در اینستاگرام قسمت هایی از پشت صحنه کار است که می توان با نمایش دادن این قسمتها به کاربران حس اعتماد و اطمینان مشتری را نسبت به محصولات و خدمات ارائه شده بیشتر کرد.

اساسا هدف اصلی از نمایش پشت صحنه کسب و کار برای کاربران افزایش میزان اعتماد و اطمینان مخاطب است. برای مثال می توانید از نحوه بسته بندی محصول خود عکس یا ویدیو تهیه کرده و در اختیار کاربران قرار دهید یا از کارکنانتان تصاویری نشان دهید. در صورتی که در همایشی مربوط به کسب و کارتان شرکت کردید از آن عکس تهیه کرده و در پیج خود منتشر کنید و یا در صورت امکان از اقدامات کارکنان خود در پشت صحنه محتوا تهیه کرده و به اشتراک بگذارید.

پشت صحنه کسب و کار علاوه براینکه می تواند ایده خوبی برای تولید محتوا برای پیج اینستاگرام شما باشد در عین حال روش خوبی برای جلب اعتماد و اطمینان مخاطب است و تاثیر بسزایی می تواند داشته باشد و استفاده از این روش برای رشد و توسعه هر کسب و کاری ضروری است.

4. نمایش نظرات مشتریان

در زمینه هر کسب و کاری که فعالیت دارید مشتریانی وجود دارند که نظرات خود را در خصوص کسب و کار شما برایتان ارسال کرده باشند این نظرات می تواند در دایرکت باشد یا در کامنت اینستاگرام یا در قسمت کامنت در سایت ارسال شده باشد.

از این نظرات می توانید به عنوان منبع خوبی برای تولید محتوا در پیج اینستاگرام خود استفاده نمایید، می توانید نظرات مثبتی که مشتریان برای شما ارسال کرده اند را به صورت استوری در اختیار مخاطبانتان قرار دهید، با این کار شما اقدام به تولید محتوایی کرده اید که افزایش اعتماد کاربران به شما را در پی خواهد داشت.

برای گرفتن نتیجه مطلوب باید محتوایی هدفمند و با اثر گذاری بیشتری تولید نمایید و این کار را صرفا برای رفع تکلیف انجام ندهید.

وام گرفتن از محتواهای دیگر و تولید آنها در اینستاگرام

از روشهای جالب دیگر به منظور تولید محتوا در اینستاگرام، روش وام گیری از محتواهای دیگر است. مثلا اگر محتوایی برای سایت خود منتشر کرده اید که باعث بازخورد خوب از طرف مخاطبان شده می توانید آن محتوا را در قالب یک محتوای اینستاگرامی درآورده و در پیج خود منتشر کنید.

5. اطلاع رسانی محتوای سایت

می توانیم برخلاف روال عادی که همواره محتوای تولیدی در سایت یا شبکه های رسانه ای دیگر را در اینشتاگرام به اشتراک می گذاریم تا مورد استفاده کاربران اینستاگرام قرار گیرند، این بار می توانیم کاربران فعال در اینستاگرام را  به رسانه های دیگر سوق دهیم. بدین منظور می توانیم از میان محتواهای موجود در سایت که احتمال می دهید برای کاربران در اینستاگرام جذاب خواهند بود را در اینستاگرام به اشتراگ بگذاریم. برای مثال مطلب تازه ای که در سایت نوشته اید را با گذاشتن یک استوری در اینستاگرام به کاربران آن اطلاع رسانی کنید. با انجام این کار هم یک محتوا انتشار داده اید و هم سایت خود را به کاربران دیگری معرفی نموده اید.

6. محتواهای مناسبتی در اینستاگرام

حتما با این گونه محتواها آشنایی دارید، محتواهایی که به تناسب مناسبت های مختلف از طرف صاحبان کسب و کارهای گوناگون منتشر می شوند. این مناسبت ها می توانند هم شامل اتفاقات و رویدادهای شاد مانند عید سال نو و انواع پیروزی های ورزشی، و هم رویداد ها و مناسبت های ناگوار و غم انگیز باشد.

برای این کار باید سعی کنید در مناسبتهایی که جنبه عمومی دارند و شناخته شده هستند محتوای متناسب با آن را منتشر کرده و از این طریق پیام تبریک یا تسلیت خود را به کاربرانتان ارسال کنید.

سرزنده نشان دادن کسب و کار از مزایای این گونه محتواهاست و با انجام این کار شما فعال و پویا بودن پیج اینستاگرام خود را در نظر مخاطبتان تقویت می کنید کسب و کاری که همیشه با اتفاقات جامعه خود همسو و همراه است و گوشه گیر و منزوی نیست.

7. نقل قول های مرتبط با مخاطبان

نمایش دادن محتواهای انگیزشی و ترغیب کننده در صورت داشتن شناخت نسبت به مخاطبان، به عنوان یک نیروی محرکه برای کسب و کار شما محسوب می شود. و شما برای حرکت همواره به سوخت انگیزشی نیازمندید و نقل قول های مرتبط و واقعی یکی از روش های به دست آوردن این سوخت هستند.

در صورتی که پیج شما یک پیج ورزشی است می توانید از جملات و سخنان بزرگان این عرصه استفاده کنید.

اگر فعالیت پیجتان در زمینه فروش گل هست از آوردن نقل قول های مرتبط و آرامش بخش دریغ نکنید.

اگر پیج ارائه خدمات حقوقی دارید، از نقل قول هایی در حوزه فلسفه و حقوق استفاده کنید.

در هر حوزه ای که فعال هستید مسلما می توانید نقل قول های مرتبط با آن را پیدا کرده و نشر دهید.

8. انتشار محتواهای تعاملی در اینستاگرام

امروزه با توجه به اینکه ایجاد تعامل با مخاطبان در اینستاگرام دارای اهمیت زیادی است بنابرای باید این قسمت را جدی تر بگیرید. و سعی کنید با انتشار پست ها و استوری هایی که قابلیت ایجاد تعامل بیشتر با مخاطب را دارند پست ها و استوری هایتان را در معرض دید تعداد بیشتری از مخاطبان قرار دهید.

حال شاید بپرسید اصلا منظور از تعامل چیست؟ تعامل را می توان تمام فعالیتهایی دانست که یک کاربر روی پست و استوری شما انجام می دهد مثل لایک کردن، کامنت گذاتن زیر پست، ذخیره پست و … .

پس باید در انتشار پست هایتان این نکته را در نظر داشته باشید و حتما بخشی از پست هایتان را با این هدف نشر دهید که بتوانید با این روش مخاطبانتان را تشویق و ترغیب به تعامل نمایید.

9. گردآوری سوال و جواب ها در ویدیو

این روش یکی از روشهای جالب برای تولید محتوا در اینستاگرام است به این ترتیب که با جمع کردن سوالات و پرسش های مخاطبان درباره کسب و کارتان و سپس پاسخ دادن به آنها در یک ویدیوی چند دقیقه ای می توانید هم به سوالات مخاطبانتان پاسخگو باشید و همچنین یک کار جالب و متنوع انجام بدهید.

برای این کار می توانید از تجربیات قبلی خود استفاده کنید و هم چنین از کامنت های دریافتی بهره ببرید و یا اینکه با انتشار یک استوری از مخاطبانتان درخواست کنید تا سوالاتشان را در مورد کسب و کار شما مطرح نمایند.

10. تک پست های مسابقه ای

منظور از تک پست های مسابقه ای پست هایی هستند که مخاطبان را به شرکت در یک مسابقه کوچک دعوت می کنند. ماهیت مسابقه تک پستی شما بستگی به نوع کسب و کار و هدف گذاری شما دارد گاها با استفاده از این مسابقات به گونه ای خلاقانه مخاطبان را ترغیب می کنند تا آنها دوستان خود را به پیج مورد نظر دعوت نمایند و گاهی اوقات با استفاده از این روش مخاطبان به ایجاد تعامل تشویق می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی جی تاپ

ای جی تاپ یکی از معتبرترین و بزرگترین مجموعه ها در زمینه ی فعالیت در شبکه های اجتماعی است که به صورت جدی بازاریابی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به شما می آموزد و همچنین به صورت جدی در این زمینه فعالیت میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]