اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907214698815030

چرا اینستاگرام نام کاربری من را قبول نمی کند؟

کد: 139907214698815030

https://bit.ly/37pRIvI

، تبریز , (اخبار رسمی): در این مقاله سعی شد که به مهم ترین سوالات در حوزه ی انتخاب اسم پیج پاسخ داده شود تا مشکل کاربران در این زمینه حل شود. به مرور زمان احتمالا این راه حل ها تغییر خواهند کرد و شما نیز باید مقاله ی بروزرسانی شده را بخوانید.

چرا اینستا نام کاربریمو قبول نمیکنه ؟
چرا اینستاگرام نام کاربری من را قبول نمی کند؟

نام کاربری پیج اینستاگرام چه قوانینی دارد؟ چرا اینستا نام کاربری شما را قبول نمی کند ؟ این ها سوالاتی است که خیلی از کاربران می پرسند! برای پاسخ به همه ی سوالات کاربران در این زمینه مقاله ای نوشته شده که در آن تمامی سوالات کاربران وجود دارد و به هر کدام به صورت کامل پاسخ داده شده است.

اینستاگرام در مسئله ی انتخاب نام و همچنین تغییر نام الگوریتم هایی به شدت سختگیرانه قرار داده تا افراد نتوانند از هویت دیگران سوء استفاده کنند. به همین دلیل شما در هنگام عوض کردن و انتخاب نام کاربری پیج اینستاگرام جدید همواره دچار مشکل می شوید. در ادامه تمامی مشکلات گفته شده و راه رفع آنها نیز آورده شده است.

می توانم نام کاربری قدیمی‌ خود را دوباره انتخاب کنم؟ 

اینستاگرام در جواب این سوال به صورت صریح گفته که شما می توانید این کار را بکنید اما به دو شرط؛

  • نام قبلی شما توسط هیچ کاربری در اینستاگرام گرفته نشده باشد. شما زمانی که نام کاربری خود را تغییر می دهید، این فرصت را به دیگران می دهید که نام کاربری قدیمی شما را انتخاب کنند.
  • این نام به تازگی غیرفعال نشده باشد. اگر این نام مربوط به پیجی است که بسیار فعال بوده و حالا آن پیج نام خود را تغییر داده، تا مدتی طولانی نام قدیمی را کسی نمی تواند انتخاب کند.

حتما می پرسید چرا؟ خیلی از کسب و کارها از این شیوه برای داشتن تعداد زیادی پیج با تعداد فالوور بالا استفاده می کنند. یعنی  این کسب و کارها بعد از مدتی که پیجی با تعداد فالوور بالا داشتند،نام پیج را تغییر داده و همین نام را برای یک پیج دیگر انتخاب می کنند. این کار باعث می شود تا کاربران پیج بعدی را دوباره دنبال کنند. اینستاگرام برای جلوگیری از این کار تا مدتی اجازه انتخاب اسم قدیمی پیج را به کسی نمی دهد.

من نمی توانم نام کاربری خود را عوض کنم، چه کار کنم؟

شما در طول روز می توانید هر چندبار که می خواهید نام کاربری خود را عوض کنید و محدودیتی وجود ندارد اما محدودیت اینستاگرام زمانی وجود دارد که شما بخواهید دوباره نام کاربری قدیمی خودتان را قرار بدهید. در این صورت می توانید بعد از 14 روز این کار را انجام بدهید.

در 14 روز نام کاربری خود را 2 بار عوض کردم، حالا بعد از 14 روز به من اجازه ی عوض کردن نام کاربری نمی دهد، چه کار کنم؟

زمانی که یک کاربر نام کاربری خود را حذف می کند، اینستاگرام نام کاربری قبلی را قرنطینه می کند تا هیچ اکانت دیگری نتواند از آن استفاده کند. حال برای اینکه نام کاربری قرنطینه شده خود را بتوانید آزاد و از آن استفاده کنید، نیاز است بعد از 14 روز نام کاربری خود را دوباره به نام جدیدی تغییر دهید. پس از آن اولین نام کاربری پیج اینستاگرام شما آزاد می شود و حالا شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. در واقع شما باید بعد از 14 روز دوباره نام کاربری پیج خود را تغییر دهید. اولین بار به یک نام کاربری جدید تغییر دهید و پس از آن به نام کاربری که می خواهید تغییر دهید.

آیا ممکن است که این زمان 14 روزه، برای پیج های مختلف متفاوت باشد؟

بله این امکان وجود دارد. اینستاگرام هیچ کدام از قوانین خود را به صورت شفاف توضیح نمی دهد. تمام توضیحات بر حسب تجربه کاربران و تیم های مخصوص به دست آمده است. اما یک قاعده وجود دارد که اینستاگرام زمانی که یک قانون تازه قرار می دهد ابتدا بر روی برخی از پیج ها فعال می شود و بعد برای بقیه پیج ها کاربرد خود را نشان می دهد. برای همین ممکن است این زمان مقداری متفاوت باشد. برای تغییر نام پیج باید مقداری صبر داشته باشید.

می توانم از نام کاربری قدیمی دیگران استفاده کنم؟

بله این امکان وجود دارد اما به سختی این اتفاق می افتد چرا که اینستاگرام حتما اول پیج شما را بررسی می کند و بعد می پذیرد که نام پیج دیگه ای را انتخاب کنید.

مثلا اینستاگرام شماره تلفن موجود در پیج، آدرس ایمیل و حتی موضوع پیج را بررسی می کند تا ببیند که چه شخصی به دنبال این اسم پیج است و علاوه بر این بررسی می کند که ببیند پیجی که قبلا صاحب این نام کاربری بوده دارای چه شماره تلفن و آدرس ایمیلی است و این که موضوع این دو پیج چقدر به هم نزدیک است. بهتر است که خیلی روی این مورد حساب نکنید.

مقاله پیشنهادی:   انتخاب اسم پیج مناسب اینستاگرام

پیشنهاد می شود که به جای استفاده از نام کاربری قدیمی سایر پیج ها، از مقاله ی بالا استفاده کنید و یک نام پیج مناسب بسازید که بتوانید بعدها نیز به عنوان یک برند کاری آن را منتشر کنید.

اینستاگرام اجازه تغییر نام کاربری پیج خصوصی را می دهد اما برای پیج بیزینسی نه. چه کار کنم؟

با توجه به این که عموما پیج های بیزینسی نسبت به پیج های خصوصی تعداد فالوور بالایی دارند، اینستاگرام این اجازه را به راحتی به کاربرها نمی دهد که نام پیج بیزینسی خود را تغییر بدهند. عموما برای پیج هایی که دارای تعداد زیادی فالوور هستند، یک پیغام ارسال می شود که پس از بررسی های لازم این اجازه صادر می شود. در صورتی که برای شما هم این پیغام آمده بهتر است مدتی صبر کنید. همچنین بهتر است که در این زمان از فالو و انفالو کردن به تعداد زیاد پرهیز کنید تا اینستاگرام شما را دچار محدودیت نکند.

اگر اسم پیج خود را تغییر بدهم، کسی می تواند از نام قدیمی پیج من استفاده کند؟

به سرعت این امکان وجود ندارد اما به احتمال زیاد پس از چند روز نام پیج از حالت قرنطینه آزاد می شود و هر فردی می تواند آن را انتخاب کند. البته این انتخاب سختی هایی برای فرد دارد اما با این حال عملی غیرممکن نیست.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد که به مهم ترین سوالات در حوزه ی انتخاب اسم پیج پاسخ داده شود تا مشکل کاربران در این زمینه حل شود. به مرور زمان احتمالا این راه حل ها تغییر خواهند کرد و شما نیز باید مقاله ی بروزرسانی شده را بخوانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی جی تاپ

ای جی تاپ یکی از معتبرترین و بزرگترین مجموعه ها در زمینه ی فعالیت در شبکه های اجتماعی است که به صورت جدی بازاریابی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به شما می آموزد و همچنین به صورت جدی در این زمینه فعالیت میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی