اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907214698715030

چند نفر باید ریپورت کنند تا پیج اینستاگرام بسته شود؟

کد: 139907214698715030

https://bit.ly/3dB7LYF

، تبریز , (اخبار رسمی): امروزه ریپورت کردن یا ریپورت شدن اکانت اینستاگرام یک موضوع بسیار مهم و جدی برای کاربران است.

چند نفر باید ریپورت کنند تا پیج اینستاگرام بسته شود؟
چند نفر باید ریپورت کنند تا پیج اینستاگرام بسته شود؟

چند نفر باید ریپورت کنند تا پیج اینستا بسته شود؟ این یکی از سوالات متداول کاربران اینستاگرام در مورد ریپورت است. افراد به دلایل مختلفی به دنبال جواب این سوال هستند. گاهی پیش می‌آید فردی به اشتباه پستی را منتشر کرده و با ریپورت کاربران مواجه شده است. حال نگران حذف شدن اکانت اینستاگرامش است. گاهی اوقات نیز پیش می‌آید فردی هنگام اینستاگردی با پست یا پیج نامناسبی روبه‌رو شده و آن را ریپورت کرده است و حالا منتظر حذف شدن آن اکانت است.
اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید، با این مقاله همراه باشید.

   دلایل بلاک شدن در اینستاگرام چیست؟ و چگونه میتوانیم از آن خارج شویم؟

چند نفر باید ریپورت کنند تا پیج اینستا بسته شود؟

طبق بررسی های انجام شده، حذف کردن اکانتی در اینستاگرام با استفاده از ریپورت، به تعداد گزارش های داده شده بستگی ندارد. همانطور که می‌دانید امروزه اینستاگرام به فضایی برای کسب و کار تبدل شده است و افرادی زیادی از هر شغلی در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند. گاهی اوقات پیش می‌‌آید که فردی برای حذف کردن اکانت رقیبش شروع به ریپورت کردن او می‌کند. اما با وجود هزار بار ریپورت کردن، شاهد حذف شدن اکانت رقیبش نخواهد بود.

این موضوع بیانگر این است که هنگامی که شما اکانتی را ریپورت می‌کنید، از آنجایی که تنها موضوع مهم برای اینستاگرام در رابطه با ریپورت، نقض قوانین خودش است، چندان اهمیتی به تعداد گزارش‌های داده شده نمی‌دهد. بلکه در چنین مواقعی ربات های اینستا شروع به بررسی پیج و علت ریبپورت شدنش می‌کنند و در مواقع پیچیده، پشتیبانی آنلاین اینستا وظیفه بررسی گزارش ها را برعهده دارند.

در نهایت اگر گزارش داده شده حقیقت نداشته باشد، حتی اگر آن پیچ هزاران بار ریپورت شود، باز هم تاثیری ندارد و صاحب پیج به کارش ادامه می‌دهد.

اما اگر گزارش‌های داده شده حقیقت داشته باشد و فرد ریپورت شده قوانین اینستاگرام را نقض کرده باشد، اینستاگرام در ابتدا به صاحب پیج اخطار می‌دهد. در صورت توجه نکردن صاحب پیج و تکرار کردن اشتباهش، در عرض 3 تا  4 روز پیج او بسته می‌شود.

البته اخطار دادن یا بستن اکانت ریپورت شده توسط اینستاگرام، به نوع گزارشی که داده شده است نیز بستگی دارد. برای مثال اگر گزارش داده شده در رابطه با جعل هویت یک فرد باشد، در صورتی که خود فرد این گزارش را به اینستاگرام بدهد و علاوه بر آن تمامی مدارک مورد نیاز اعم از کارت شناسایی را در اختیار اینستاگرام قرار دهد، با گذشت 24 تا 48 ساعت، پیجی که هویت آن فرد را جعل کرده است، حذف می‌شود.

قوانین ریپورت اینستاگرام

مطمئناً برای شما هم پیش آمده که هنگام ریپورت کردن پیجی با یک سری گزینه روبه‌رو شوید. این گزینه ها در واقع بیانگر همان قوانین نقض شده هستند. هنگامی که می‌خواهید پست، استوری یا پیجی را ریپورت کنید، در ابتدا با دو گزینه‌ی زیر روبه‌رو می‌شوید:

  • it’s spam: این پست اسپم یا تبلیغات بیهوده است.
  • it’s inappropriate: این پست نامناسب است.

حال اگر پیج یا پست مورد نظر تبلیغات نباشد، بر روی it’s inappropriate کلیک می‌کنید و دوباره با گزینه های جدیدی روبه‌رو می‌شوید که به شرح زیر است:

Nudity or sexual activity: مضمون برهنگی یا فعالیت جنسی

Hate speech or symbols: مضمون نفرت از گفتار یا نمادها (نژادپرستی)

violence or dangerous organizations: مضمون خشونت آمیز یا کارهای خطرناک

sale of illegal or regulated goods: فروش کالاهای غیرقانونی یا تنظیم شده

Bullying or harassment: قلدری یا آزار و اذیت

Intellectual property violation: نقض مالکیت معنوی

Suicide, self-injury or eating disorders: خود کشی، خود زنی یا اختلالات اشتها

I just don’t like it: من این را دوست ندارم

Scam or fraud: کلاهبرداری

توجه داشته باشید در صورتی که از پیجی خوشتان نمی‌آید، بهتر است آن پیج را به جای ریپورت کردن بلاک کنید. در این صورت دیگر مجبور به دیدن آن پیج و پست‌هایش نیستید.
فقط در صورتی که پیجی قوانین اینستا را نقض کند و محتوایی مرتبط با موارد بالا منتشر کند، آن را ریپورت کنید. زیرا در صورت ریپورت کردن یک پیج بیگناه، پس از بررسی های اینستا و حقیقی نبودن ریپورت‌ها، این احتمال وجود دارد که پیج فرد گزارش دهنده مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نقض قوانین، اکانتش حذف شود.

با سایت آی جای تاپ همراه باشید. در مقاله های آینده در مورد ربات ریپورت اینستاگرام توضیح داده خواهد شد.

جمع بندی

امروزه ریپورت کردن یا ریپورت شدن اکانت اینستاگرام یک موضوع بسیار مهم و جدی برای کاربران اینستا است و یکی از دغدغه های آنها این است که بدانند با ریپورت چند نفر، صفحه ای ریپورت می شود. در این مقاله سعی شد اطلاعاتی که در این مورد بدست آمده با شما به اشتراک گذاشته شود.
 از شما درخواست می شود نظرات، پیشنهادها و انتقاداتتان را با آی جی تاپ در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی جی تاپ

ای جی تاپ یکی از معتبرترین و بزرگترین مجموعه ها در زمینه ی فعالیت در شبکه های اجتماعی است که به صورت جدی بازاریابی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به شما می آموزد و همچنین به صورت جدی در این زمینه فعالیت میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]