اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907014570415030

راهنمای کامل تولید محتوای پیج لباس

کد: 139907014570415030

https://bit.ly/33958da

، تبریز , (اخبار رسمی): یکی از سوالاتی که ذهن صاحبان بیزینس‌های اینترنتی را به خود مشغول کرده مربوط به این است که چگونه تولید محتوا کنند تا بتوانند محصولات خود را به طور کامل و دقیق برای مشتریان معرفی کرده و میزان فروش را افرایش دهند.

راهنمای کامل تولید محتوای پیج لباس
راهنمای کامل تولید محتوای پیج لباس

امروزه با توجه به این که در چند سال اخیر کسب و کارهای اینترنتی جایگزین رقبای سنتی شده‌اند، صاحبان کسب و کارهای مجازی اهمیت ویژه‌ای برای تولید محتوا قائل هستند. زیرا همانطور که از اسم کسب و کارهای اینترنتی مشخص است، در فروشگاه‌های مجازی مثل سایت‌ها و پیج‌های بیزینسی اینستاگرام، محصولاتی به مشتریان ارائه می‌شود که برای مشتریان ملموس و قابل بررسی نیستند. از این رو جلب اعتماد مشتریان و ترغیب آنها برای خرید محصول مهم‌ترین نکته در موفق شدن یک بیزینس مجازی است. ما برای این که بتوانیم اعتماد مشتریان را به خود جلب کنیم، باید تولید محتوای قدرتمندی داشته باشیم. و برای معرفی محصولاتمان از محتوایی استفاده کنیم که اطلاعات لازم و کافی از محصولات را در اختیار مشتری قرار دهد تا او را برای انتخاب درست محصول راهنمایی کند.

از آنجایی که پوشاک یکی از اساسی ترین نیازهای انسان به حساب می‌آید و با توجه به شرایط خاصی که امروزه به خاطر اپیدمی کرونا در جهان به وجود آمده است، فروشگاه‌های مجازی پوشاک در اینستاگرام افزایش چشمگیری داشته اند و مردم نیز علاقه‌مند به ماندن در خانه و خرید لباس‌های مورد نیازشان به صورت اینترنتی هستند. بنابراین در این مقاله درمورد راه‌های تولید محتوای خوب برای فروش لباس می خوانید.

مقاله مرتبط: تولید محتوا در اینستاگرام به همراه تعرفه های آن

یکی از سوالاتی که ذهن صاحبان بیزینس‌های اینترنتی را به خود مشغول کرده مربوط به این است که چگونه تولید محتوا کنند تا بتوانند محصولات خود را به طور کامل و دقیق برای مشتریان معرفی کرده و میزان فروش را افرایش دهند.

اگر کسب و کار شما مربوط به پوشاک و فروش لباس است، باید چند نکته را در معرفی محصولاتتان رعایت کنید که در زیر آنها را می خوانید.

رده سنی

تصور کنید مادری می‌خواهد برای کودکش لباسی بخرد. مطمئناً او در جستجوی اینترنت کلمه "لباس کودک" یا "لباس نوجوان" را جستجو می‌کند. بنابراین نوشتن رده سنی لباس نه تنها به دیده شدن بیشتر سایت یا پیج شما هنگام جستجوی این عبارات کمک می‌کند، بلکه به مشتری این اطمینان را می‌دهد که لباسی که قصد خریدش را دارد مناسب فرد مورد نظرش هست یا نه.

سایز بندی

در فروش اینترنتی پوشاک، سایز لباس مهم ترین عامل برای خرید و عدم خرید لباس به شمار می‌آید. زیرا یکی از عادات مردم در خرید حضوری لباس این بود که قبل از خرید آن را پرو کرده سپس اقدام به خرید آن می‌کردند. و حالا در فروشگاه‌های اینترنتی این نگرانی برای مردم وجود دارد که سایز لباسی که می‌خرند مناسب آنها نباشد.

بنابراین حتما در معرفی محصولاتتان به سایز بندی لباس و همین طور موجودی و عدم موجودی هر کدام از سایزها اشاره کنید و همین طور راهنمایی محاسبه دقیق سایز را در اختیار مشتری قرار دهید تا بتواند سایز لباسش را به درستی انتخاب کند. اگر خودتان خیاط و طراح لباس‌ها هستید، به این موضوع اشاره کنید که می‌توانید تغییرات درخواستی مشتریان را در سایز و قد لباس اعمال کنید.

جنس پارچه

جنس پارچه‌ای را که در لباس استفاده شده است به صورت دقیق و کامل بنویسید و حتما به این موضوع اشاره کنید که این لباس و این جنس از پارچه برای چه فصلی از سال مناسب است.

قیمت

برخی از فروشندگان لباس تمام اطلاعات لازم را در معرفی محصول می‌نویسند اما حرفی از قیمت آن نمی‌زنند و مشتری مجبور می‌شود برای اطلاع از قیمت به دایرکت پیج فروشنده مراجعه کند. این کار موجب سردرگمی خریدار می‌شود. بهتر است در معرفی محصولتان قیمت آن را هم بیان کنید تا مشتری بتواند با توجه به میزان بودجه‌ای که برای خرید لباس در نظر گرفته یکی از محصولات را انتخاب کرده و خریداری کند. اگر بعدها تغییراتی در قیمت محصولات به وجود آمد، می‌توانید زیر همان محصول یا در پستی جداگانه، تغییر قیمت محصولات را به اطلاع مشتریانتان برسانید.

تصویر

تصاویر مهم ترین عامل برای تولید محتوا در هر زمینه‌ای به حساب می‌آیند. برای عامه مردم تصاویر تاثیرگذاری بالاتری نسبت به متن دارد. بنابراین هرچه تصاویر شما زیباتر و چشم نوازتر باشد، مشتریان بیشتر به خریدن آن محصول ترغیب می‌شوند.

مهمترین نکته‌ای که باید در تصاویرتان رعایت کنید این است که سعی کنید خودتان سازنده آن عکس باشید. به عبارت ساده‌تر خودتان از محصولاتتان عکس برداری کنید. برای عکس برداری از لباس بهترین حالت این است که به جای خود لباس، از فردی بخواهید مدل شما شود و آن لباس‌ها را پوشیده و شما از او عکس برداری کنید. اگر لباس مورد نظر رنگ بندی‌های متفاوتی دارد، بهتر است حداقل یک تصویر از هر یک از رنگ بندی‌های آن در معرفی محصولتان قرار دهید.

دومین نکته مهم این است که علاوه بر عکس از ویدئو نیز استفاده کنید. از آنجایی که اکثر لباس‌های موجود در شبکه‌های مجازی از یک جهت گرفته می‌شوند، علاوه بر این که مشتری نسبت به سایر جهات لباس کنجکاو می‌شود، سوالاتی از قبیل "تن خوری این لباس چطوره؟ موقع راه رفتن و موقع نشستن چطور به نظر میرسه؟" و... نیز او را نگران می‌کند. بنابراین بهتر است از تن خوری لباس فیلم برداری کرده و در پیجتان قرار دهید تا این نگرانی‌ها را از مشتریان دور کنید.

اما سوال مهم این است که چطور تصاویر خوبی برای معرفی محصولمان تولید کنید؟ چند نکته ساده اما مهم وجود دارند که با رعایت آنها شما می‌توانید تصاویر زیبایی را خلق کنید.

نورپردازی در عکاسی خوب بسیار مهم است. سعی کنید حتما از نورپردازی مناسب استفاده کنید تا رنگ دقیقی از محصولتان را در اختیار مشتری قرار دهید.

اگر عکاسی شما در محیطی سر بسته است، از پس زمینه ساده برای تصاویر استفاده کنید.

اگر عکاسی شما در محیط باز است، بهتر است از زیبایی‌های طبیعت بهره بگیرید.

هرگز در محیط های شلوغ یا محیط هایی با طیف رنگی بالا عکس برداری نکنید.

استفاده از فوکوس دوربین هنگام عکاسی، به زیبایی تصاویر می‌افزاید.

بهتر است از فیلترهای دوربین و نرم افزارهای ادیت عکس استفاده نکنید. توجه داشته باشید که مهمتر از زیبایی تصاویر، معرفی محصولات به صورت واقعی به مشتریان است. در غیر این صورت بعد از فروش با نارضایتی خریدار مواجه می‌شوید.

جمع بندی

از آنجایی که در سال‌های اخیر فروش اینترنتی لباس در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام افزایش یافته است و تولید محتوای خوب تاثیر بسیار زیادی بر افزایش فروش محصولات دارد، ما در این مقاله درمورد راه‌های تولید محتوای خوب برای پیج لباس صحبت کرده‌ایم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی جی تاپ

ای جی تاپ یکی از معتبرترین و بزرگترین مجموعه ها در زمینه ی فعالیت در شبکه های اجتماعی است که به صورت جدی بازاریابی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به شما می آموزد و همچنین به صورت جدی در این زمینه فعالیت میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]