اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906264556815030

5 ابزار مهم بازاریابی در اینستاگرام در سال 2020

کد: 139906264556815030

https://bit.ly/3hIQBsv

، تبریز , (اخبار رسمی): دلایل بی شماری برای موفقیت اینستاگرام وجود دارد و مطمئناً تمایل به توسعه مداوم یکی از آنها می باشد. پلتفرم اینستاگرام یکی از مهم ترین پلتفرم هاست که متناسب با زمان حال در جریان است. این پلتفرم در حوزه ی کسب و کار با قدرت در حرکت است تا بتواند مشتریان و صاحبین کسب و کار را تماما دور خود جمع کند.

5 ابزار مهم بازاریابی در اینستاگرام در سال 2020
5 ابزار مهم بازاریابی در اینستاگرام در سال 2020

افراد قسمت بزرگی از روز خود را با رسانه های اجتماعی می گذرانند. تحقیقات نشان می دهد که هر کاربر به صورت روزانه 135 دقیقه از وقت خود را در رسانه های اجتماعی می گذراند. البته این آمار مربوط به سال 2017 است. امروزه این عدد مرز 200 را نیز رد کرده است. هر کاربر در سال 2019 تقریبا بیش از 200 دقیقه در روز از وقت خود را به اینترنت اختصاص میدهد.  در میان رسانه های اجتماعی، اینستاگرام یکی از بزرگترین هاست. این شرکت در ژوئن سال 2018 اعلام کرد که به یک میلیارد کاربر رسیده است. به همین دلیل مطمئن باشید که بازاریابان آن را اولویت خود قرار داده اند. ما قبلاً در مورد بازاریابی اینستاگرام صحبت کرده ایم که در ادامه لینک آن را قرار داده ایم.

مقاله: بازاریابی در همه ی شبکه های اجتماعی

دلایل بی شماری برای موفقیت اینستاگرام وجود دارد و مطمئناً تمایل به توسعه مداوم یکی از آنها می باشد. پلتفرم اینستاگرام یکی از مهم ترین پلتفرم هاست که متناسب با زمان حال در جریان است. این پلتفرم در حوزه ی کسب و کار با قدرت در حرکت است تا بتواند مشتریان و صاحبین کسب و کار را تماما دور خود جمع کند. در ادامه 6 روش بازاریابی در اینستاگرام در سال 2020 را بیان می کنیم. 

  1. تبلیغات استوری اینستاگرام

    استوری های اینستاگرام از آگوست سال 2016 آغاز شده و از همان زمان تاکنون به شدت بین کاربران محبوب شده است. انتظار این موضوع میرفت چرا که شرکت اینستاگرام تلاش بسیاری کرد تا استوری برای کاربران جذابیت پیدا کند. هم اکنون نیز این شرکت قابلیتی را اضافه کرده است که می تواند عر صاحب کسب و کاری را خوشحال کند و آن تبلیغات استوری اینستاگرام است.

    مقاله مرتبط: تبلیغات در پیج های اینستاگرام با کمترین هزینه ها 

    با استفاده از این شیوه، مشاغل می توانند تبلیغات خود را بین بخش هایی از داستان هایی که مشاهده می کنید درج کنند. آنها تمام صفحه و عمودی هستند و به آنها امکان غوطه وری بسیار بالایی را می دهند. مطمئناً ، بازاریابان برای دستیابی به این هدف نیاز به ایجاد تبلیغات درجه یک و کاملاً تخصصی دارند.
  2. همچنین اینستاگرام افتخار می کند که تبلیغات استوری با آگاهی از نام تجاری، بازدید از ویدئو و ... گزینه های خوبی برای هدف گذاری ارائه می دهد. این بدان معنی است که این تبلیغات می توانند بسیار عالی باشند. اگر بازاریابان بتوانند کالای مورد علاقه شما را شناسایی کرده و تبلیغات خود را در قالبی متناسب با محتوایی که از قبل تماشا کرده اید تحویل دهند، به یقین نرخ تعامل و تبدیل فالوور به مشتری بیشتر خواهد شد. 
  3. IGTV
    در ژوئن سال 2018، کمتر از دو سال پس از راه اندازی بخش استوری، اینستاگرام ویژگی بزرگ بعدی خود - IGTV را منتشر کرد. این پلتفرمی است که به طور خاص یکی از مشکلات اینستاگرام را برطرف می کند. ای جی تی وی به میان می آنده است تا مشکل اپلود فیلم های بلند را برطرف کند. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که امروزه این بخش به یکی از محوری ترین بخش ها تبدیل شده است. صاحبان کسب و کار به صورت جدی بر روی آن تمرکز می کنند  از آن برای جذب فالوورهای هدفمند می پردازند. علاوه بر این ، فیلم های IGTV می توانند تا 60 دقیقه طول داشته باشند، که باعث افزایش محبوبیت محتوای طولانی تر در اینستاگرام می شود.

    هم اکنون خیلی از حرفه ها در تلاش اند تا با ساخت یک کانال هدفمند در ای جی تی وی از این بخش برای انتشار فیلم های تخصصی استفاده کنند. هر صاحب کسب و کاری می تواند چندین کانال در اینستاگرام ایجاد کند و برای هر کدام به تولید محتوای مشخصی بپردازند. مثلا می توانید یک کانال اموزشی، یک کانال تبلیغاتی، یک کانال خبری ایجاد کنید. روزانه در هر کدام از آنها که می خواهید محتوایی تولید کنید و افراد را ترغیب به تماشای آنها کنید. 

  4. اینفلوئنسر مارکتینگ 

    روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها اینفلوئنسر مارکتینگ است. اگر این اسم را تا به حال نشنیده اید اصلا تعجب نکنید چرا که حتما با نمونه های مثالی آن برخورد کرده اید اما با این نام آن را نمی شناسید. حتما شما هم دیده اید که برخی از بازیگران به تبلیغ یک محصول می پردازند. این مورد یکی از نمونه های اینفلوئنسر مارکتینگ است. 

    به طور طبیعی، اینستاگرام تماما باعث افزایش آگاهی دیگران از برند می شود. اینفلوئنسرها تاثیر خود را به صورت جدی بر روی برن می گذارند. من پیشنهاد می کنم که حتما از این مورد برای برند استفاده کنید. در عین حال می تانید برای فروش یک محصول هم استفاده کنید اما در جایگاه برند تاثیرگذاری بیشتری دارد.

  5. فروشگاه اینستاگرام

    هم اکنون اینستاگرام خاصیتی را برای کاربران خود قرار داده است که به وسیله ی آن می توانید یک فروشگاه مجهز اینستاگرامی بسازید. شما یم توایند در این فروشگاه مجازی تمامی محصولات خود را با تمامی ویژگی ها به آنها ارائه دهید. زمانی که شما یک فروشگاه اینستاگرامی می سازید، در واقع ویترینی می سازید که در آن می توانید همه ی محصولات را به نمایش بگذارید. این مورد هنوز خیلی بین صاحبین کسب و کارها رایج نشده است اما رد حال گسترش است. این که خود را دقیقا در یک فروشگا مجازی ببینیدف مسلما کاری منحصر به فرد و جذاب است. 

  6. تگ خرید 

    تا به حال خواسته اید که در اینستاگرام قیمت یک محصول را برای کاربران نمایش دهید. تگ خرید یکی از کارهایی که انجام میدهد نشان دادن قیمت است. در کنار فروشگاه اینستاگرام، تگ خرید نیز کمک بسیار بزرگی است. با اینحال من معتقدم تاثیری که فروشگاه اینستاگرام بر روی کاربران میگذارد تگ خرید نخواهد اشت. هم اکنون خیلی از کسب و کارها از آن استفاده می کنند.

جمع بندی

در این مقاله تلاش شده است تا به 5 روش مهم بازاریابی در اینستاگرام پرداخته شود. شما با استفاده از هر کدام از این روش ها می توانید پیجی پرقدرت و پر از اطلاعات به دست آورید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی جی تاپ

ای جی تاپ یکی از معتبرترین و بزرگترین مجموعه ها در زمینه ی فعالیت در شبکه های اجتماعی است که به صورت جدی بازاریابی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به شما می آموزد و همچنین به صورت جدی در این زمینه فعالیت میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]