اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906164533715030

انتخاب اسم پیج مناسب برای برند سازی در اینستاگرام

کد: 139906164533715030

https://bit.ly/3iad8iN

، تبریز , (اخبار رسمی): برای برند سازی در اینستاگرام باید یک اسم پیج مناسب در ارتباط با موضوع و فعالیت پیج خود انتخاب کرده و بر اساس آن نیز هدف گذاری کنید و فعالیت پیج خود را به صورت مستمر ادامه دهید تا به مرور زمان به یک برند معتبر در اینستاگرام تبدیل شوید.

انتخاب اسم پیج مناسب برای برند سازی در اینستاگرام
انتخاب اسم پیج مناسب برای برند سازی در اینستاگرام

برای برند سازی در اینستاگرام باید یک اسم پیج مناسب در ارتباط با موضوع و فعالیت پیج خود انتخاب کرده و بر اساس آن نیز هدف گذاری کنید و فعالیت پیج خود را به صورت مستمر ادامه دهید تا به مرور زمان به یک برند معتبر در اینستاگرام تبدیل شوید.

از شانس شما که میخواهید این مقاله را مطالعه کنید افراد بسیار کمی برای انتخاب اسم پیج اینستاگرام خود وقت میگذارند و از همه مهم تر شاید از 100 شرکت و یا استارت آپ نوپا نه تنها برای برند سازی خود اهمیت نمیدهند که هیچ، کلا وقت آنچنانی برای شبکه های مجازی نمیگذارند. پس میتوان گفت که با اهمیت دادن به مواردی چون انتخاب اسم پیج مناسب که مربوط به حوزه فعالیت ما در این شبکه اجتماعی پر طرفدار باشد. 

در ابتدا مقاله امروز ما در مورد روش های انتخاب یک نام کاربری مناسب برای شروع فعالیت در اینستاگرام را برای شما توضیح میدهیم و در نهایت روش هایی را برای شما نشان خواهیم داد که با اعمال کردن این روش ها در پیج خود میتوانید به یک برند معروف و معتبر در این شبکه اجتماعی بسیار محبوب که این روز ها نیز در ایران بسیار معروف شده است تبدیل شوید.

در مرحل اول برای آن که انگیزه مضاعفی برای کار کردن و وقت گذاشتن برای پیج خود داشته باشیم این میباشد که یک اسم پیج مناسب برای اکانت کاربری خود انتخاب کنیم.

شاید بگویید که انتخاب اسم پیج چه ربطی به بالا رفتن انگیزه برای فعالیت در اینستاگرم منجر میشود. اما به جدیت میگویم که اگر شما یک نام کاربری معتبر و خوبی داشته باشید خود به خود ترغیب به فعالیت بیشتر در پیج خود خواهید شد.

همین حس را خود من در ابتدا آشنایی با اینستاگرام داشتم که اسم پیج اینستاگرام خود را برای این که تبلیغ غیر مستقیمی هم برای سایت قبلی که بر روی آن فعالیت میکردیم باشد انتخاب کرده بودیم و همین مورد باعث انگیزه مضاعف برای فعالیت هر چه بیشتر ما میشد.

انتخاب اسم پیج بر اساس موضوع فعالیت

قبل از هر چیزی باید هدف خود از ایجاد اکانت در اینستاگرام را تعیین کرده و سپس بر اساس آن یک اسم پیج برای اینستاگرام خودتان انتخاب کنید.

برای نمونه اگر شما در اینستاگرام میخواهید محصولات فروشگاه خود را که برای مثال فروش ساعت یوده را تبلیغ کنید و برای آن نام کاربری انتخاب کنید میتوانید از نام هایی مانند:

saat.rolex

tiktak.shop

collection_watches

و در کل اسم هایی که در ارتباط با شغل شما باشند. البته میتوانید در کنار استفاده از نام مربوط به شغل و موضوع پیج از نام فروشگاه خود نیز استفاده کنید.

انتخاب نام کاربری با تلفظ آسان

یکی از مهم ترین معیار های انتخاب یک اسم پیج مناسب برای اینستاگرام خودمان بدون شک انتخاب نام کاربری میباشد که تلفظ آن راحت و آسانتر باشد. حتی اگر اسم پیج بلند تر از حد معمول هم شد اما تلفظ راحتی را داشت حتما از آن استفاده کنید.

تا میتوانید اسم پیج خود را کوتاه تر کنید

در قسمت بالاتر که به انتخاب نام کاربری با تلفظ راحت اشاره کردیم و گفتیم اگر مجبور شدید از یوزرنیم بلند تری هم استفاده کنید اگر تلفظ راحتی داشت. اما باید این مورد را هم در نظر بگیرید که اسم پیج اینستاگرامی که بلند تر باشد تلفظ را هم سخت تر میکند و هم اینکه شکل بدی به صفحه پروفایل اینستاگرام شما خواهد داد.

مقاله پیشنهادی : آموزش حذف فالوور فیک اینستاگرام (2020)

نام کاربری که کوتاه باشد باعث میشود تا بیننده در یک نگاه برایش قابل فهم باشد که با چه موضوع و محوصلاتی طرف خواهد بود. همین مورد خود به خود به برند سازی پیج شما که در ادامه مقاله به راه های برند سازی در اینستاگرام نیز خواهیم پرداخت کمک کرده باشد.

استفاده از پسوند ها در یوزرنیم اینستاگرام

باید قبول کنیم که الان اکثر اسم های کوتاه و مفهوم دار توسط دیگر کاربران در اینستاگرام گرفته شده است و به همین دلیل ما مجبور هستیم از نام هایی در کنار اسم اصلی و مورد نظر خود استفاده کنیم. از این رو شما میتوانید در کنار اسم پیج مد نظر خود از نام های مربوط به عنوان پسوند نیز استفاده کنید.

برای مثال اگر حوزه کاری شما در مورد فروش موبایل باشد میتوانید در کنار اسم فروشگاه خود از پسوند هایی مانند apple، samsung استفاده کنید.

از اسم های شعار مانند پرهیز کنید

استفاده از اسم های شعار گونه مانند اولین، تلاش، میلیونرها و… خودداری کنید. اول این که از این اسم ها در اینستاگرام افراد زیادی استفاده کرده اند و اگر شما هم بخواهید از این نوع نام ها در پیج خود استفاده کنید مجبورید به آن پسوند اضافه کرده و یا نام بلند تری را انتخاب کنید.

دوم این که مخاطب های شما و افراد معمولی ازفعالیت هایی که احساس کنند به نوعی در حال فریب خوردن میباشد حمایت نمیکنند. در این مورد توصیه میکنم خودتان را جای کاربران و بازدید کننده هایی که قرار است وارد پیج شما شوند گذاشته باشید. آیا خود شما چنین اسم هایی را جستجو و یا تعقیب میکنید؟

راه های برند سازی اسم پیج در اینستاگرام

برند سازی برای هر شرکت یا فروشگاهی که میخواهد با افزایش فروش محصولات خود روبرو شود ضروری میباشد. همین مورد در اینستاگرام نیز صدق میکند به خصوص این که در اینستاگرام شما به راحتی میتوانید برای شغل خود یک فروشگاه مجازی باز کنید.

اما برای برند سازی در اینستاگرام یکی از اصلی ترین کار ها همان انتخاب اسم پیج مناسب میباشد که در قسمت بالاتر به آن موارد پرداختیم. بعد از انتخاب نام کاربری موارد دیگری در ارتباط با صفحه پروفایل اهمیت دارد که به آن ها میپردازیم.

پیج خود را آماده برند شدن بکنید!!!

منظور از آماده کردن پیج برای این که برند سازی برای فروشگاه مجازی شما صورت بگیرد این است که باید برای صفحه پروفایل اینستاگرام خودتان نهایت دقت را به خرج دهید. از عکس پروفایل اکانت گرفته تا محتوا هایی که در آن استفاده میکنید.

برای این که یک پیج با شکل و شمایل خوبی داشته باشید به طوری که کاربران را مجاب به مشاهده و تعقیب کردن پیج شما بکند. باید ابتدا صفحه پروفایل اینستاگرام خود را آماده کنید به همین منظور حتما این موارد را در پیج خود مورد بررسی قرار دهید:

انتخاب اسم پیج

گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام که صرفا میتوانید از لوگو اختصاصی خود استفاده کنید.

توضیحات مختصری از فعالیت خود در پیج اینستاگرام در قسمت بیو اینستاگرام  …

استفاده از قابلیت بیزینس پروفایل اینستاگرام که باعث اضافه شدن دکمه های تماس بیشتری در صفحه پروفایل خواهد شد.

استفاده از یک قالب برای ارسال پست و استوری ها خود

اضافه کردن چند استوری به عنوان هایلایت با کاور های جذاب در صفحه پروفایل

با اعمال این موارد قطعا هر کاربری که وارد صفحه پروفایل شما شود با یک نگاه احساس خوبی دست پیدا کرده و احتمال این که ترغیب به دنبال کردن فعالیت های شما در اینستاگرام شود بالا خواهد بود و شاید اقدام به فالو کردن پیج شما بکند.

تمامی این موارد باعث افزایش فالوور در اینستاگرام میشود. پس حتما این کار ها را در پیج خود انجام دهید تا هم بازدید کننده زیادی را برای پیج خود جذب کرده باشید و هم این که برای برند سازی پیج خود کمک کنید.

همیشه در اینستاگرام فعالیت مستمری داشته باشید.

برای برند سازی در اینستاگرام باید فعالیت مستمری داشته باشید به صورتی که فالوور های خود را حداقل روزی یک بار به پیج خود سوق دهید البته نباید بیش از حد اقدام به پست گذاری کنید. زیرا که در این صورت باعث اذیت و تکراری شدن در چشم مخاطب های خود خواهید شد.

اما این محدودیت فعالیت، در قسمت استوری برای شما کم میباشد و میتوانید 3 الی 5 استوری در روز منتشر کنید و البته حتما برای استوری های خود نیز از قالب های مشخصی استفاده کنید.

انتخاب اسم پیج بی مانند که دیگران از آن استفاده نکرده اند!!!

در مورد اسم پیج توضیحات کامل را ارائه دادیم اما برای برند سازی باید خدمت شما عرض کنیم که اگر میخواهید نام برند شما اعتبار بیشتری کسب کرده و همچنین با برند های دیگر اشتباه گرفته شود حتما باید از نام کاربری در اینستاگرام استفاده کنید که مشابه نداشته و به قولی منحصر به فرد باشد.

مسابقات اینستاگرامی را به هیچ وجهه فراموش نکنید …

یکی از راه های دیگر برند سازی در اینستاگرام، بیشتر دیده شدن میباشد. برای این منظور میتوانید به صورت هفته ای یا در ایام خاص در کنار ارائه تخفیف در فروش محصولات خود مسابقاتی را هم برگزار کنید.

تبلیغات در اینستاگرام هم میتواند به برند سازی کمک شایانی کرده باشد.

پس هر کاری که میتواند باعث بیشتر دیده شدن برند شما کمک کند استفاده کنید تا پیش از پیش محصولات شما به سر زبان ها افتاده باشد.

خدمات را به درستی و به موقع ارائه بدهید و اعتماد سازی را در اولویت قرار دهید.

تمام مواردی که برای برند سازی در اینستاگرام برای شما گفتیم قبل از ارائه خدمات به مشتری بود. اما این مورد مربوط به بعد از خرید محصول توسط مشتری میباشد و شما برای اعتماد سازی باید پشتیبانی خوبی داشته باشید.

یکی از اصلی ترین معیار های بالا بردن فروش، نگهه داشتن مشتری های فعلی خودتان میباشد تا اینکه خرید های بعدی را هم از شما انحام دهند و هم اینکه برند شما را به صورت غیر مستقبم برای دوستان و آشنا های خودشان تبلیغ کنند. اگر به این مرحله رسیدید شما توانسته اید به یک برند محبوب در بین مخاطب هایتان دست پیدا کنید.

تولید محتوا در اینستاگرام 

تولید محتوا در اینستاگرام مهم ترین، پرقدرت ترین و در نهایت اثرگذار ترین قابلیتی است که شما می توانید با فعال کردن آن به صورتی باورنکردنی تعداد بازدید های پیج خود را افزایش دهید ودر نتیجه فروش بالایی را تجربه کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی جی تاپ

ای جی تاپ یکی از معتبرترین و بزرگترین مجموعه ها در زمینه ی فعالیت در شبکه های اجتماعی است که به صورت جدی بازاریابی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به شما می آموزد و همچنین به صورت جدی در این زمینه فعالیت میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]