اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906194541514586

با زیباترین سواحل بالی آشنا شوید

کد: 139906194541514586

https://bit.ly/3hmr349

، تهران , (اخبار رسمی): جزیره شگفت انگیز بالی سالانه میزبان بیش از 8 میلیون گردشگر از کشورهای مختلف دنیاست و در سال 2019 نوزدهمین شهر توریستی دنیا لقب گرفت. بسیاری از گردشگران, بالی را به خاطر سواحل زیبا, آرام و رویایی اش انتخاب می کنند. در این مطلب سعی کرده ایم زیباترین سواحل این جزیره زیبا را معرفی کنیم. با ما همراه شوید

با زیباترین سواحل بالی آشنا شوید
با زیباترین سواحل بالی آشنا شوید

بالی جزیره ای است کوچک و بسیار زیبا در اندونزی که بیش از 4 میلیون نفر در آن سکونت دارند

جیمباران

یکی از معروفترین سواحل بالی در جنوب این جزیره ساحل زیبای جیمباران است. ساحلی توریستی با رستورانها, مراکز خرید و هتلهای بسیار که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. اگر به این ساحل زیبای توربالی سفر کردید خوردن شام در هنگام غروب خورشید در رستورانها و کافه های ساحلی را از دست ندهید. به ویژه خوردن غذاهای دریایی را در این ساحل زیبا که بازارهای ماهی معروفی هم دارد را تجربه کنید.

کوتا

ساحلی بی نظیر با مراکز تفریحی, رستورنها, مراکز خرید و هتلهای ساحلی زیبا که یکی از محبوب ترین و البته شلوغ ترین سواحل جزیره بالی محسوب می شود. کوتا بالی ساحلی شنی و زیباست که دیدن غروب خورشید در آن بسیا رویایی و باشکوه است.

دراین ساحل دریا معمولا مواج و دیدنی است که همین مسئله کوتا بالی را به مکانی مناسب برای موج سواری تبدیل کرده است اما کودکان و افراد غیر حرفه ای باید کمی بیشتر مراقب شنا در آبهای این جزیره باشند.

نوسادوآ

ساحلی بسیار زیبا و لوکس و مناسب برای یک تعطیلات خانوادگی رویایی که مملو از استراحتگاهها و هتلهای 4 و 5 ستاره است. آرامش این ساحل, باغهای گرمسیری و ماسه های سفید و زیبای آن, نوسادوآ را به یکی از محبوب ترین سواحل بالی تبدیل کرده است. این ساحل به ویژه برای ورزشهای آبی بسیار مناسب است. نوسادوآ با زمینهای گلف و کشتی های تفریحی خود میزبانی بسیار مناسب برای مسافران به بالی است.

پادانگ پادانگ

ساحلی کوچک اما شلوغ در جزیره بالی که بهشت علاقه مندان به موج سواری است. از دیدنی های ساحل پادانگ دستفروشان ساحلی هستند که انواع دست سازه های محلی و سنتی را به مسافران عرضه می کنند. شبهای این ساحل بسیار دیدنی و به یاد ماندنی است. فقط یه یاد داشته باشید که دسترسی به این ساحل کمی سخت است.

سانور

ساحلی بسیار ساکت و آرام که پیاده روی و دوچرخه سواری در آن بسیار جذاب و بی نظیر است. بیشتر هتلها و کافه های این ساحل چشم اندازی حیرت انگیز به دریا دارند و ساحل سانور به دلیل موج ها و جذر و مدهای خود خیلی برای شنا مناسب نیست.

در این ساحل می توانید اوقاتی بسیار آرامش بخش را تجربه کرده و از صدای دریا و دیدن آبهای فیروزه ای آن لذت ببرید.

سیمیناک

ساحلی لوکس و دیدنی که با سواحل زیبا و ماسه ای و امکانات رفاهی مختلفی چون هتلها 5 ستاره, رستورانهای فوق العاده و فروشگاهها و بوتیکهای خود همان چیزی است که از تعطیلات ساحلی خود می خواهید.

تانجونگ بنوآ

یکی دیگر از سواحل زیبای جزیره بالی در همسایگی نوسادوآ که ساحلی ماسه ای و آرام است. تانجونگ بنوآ ساحلی است مقرون به صرفه تر از برخی سواحل لوکس و گران جزیره بالی, اینجا ساحلی است که می توانید ورزش های آبی مختلف مانند جت اسکی و پاراسیلینگ را هم در آن امتحان کنید.

دریم لند

همانطور که از نامش پیداست اینجا ساحلی است رویایی, یکی از زیباترین و آرام ترین سواحل بالی که البته نسبت به بسیاری از سواحل این جزیره کمتر شناخته شده است. در این ساحل مراکز تفریحی بسیار خوبی وجود دارد که تعطیلات شما را لذت بخش تر خواهد کرد. بام ساحل دریم لند رستورانی بسیار بی نظیر و دیدنی دارد که بازدید از آن را نباید در سفر به این جزیره زیبای بالی فراموش کرد.

ساحل بینگین

ساحلی با آبهای درخشان و ساحلی ماسه ای که شنا, غواصی و موج سواری از فعالیتهای مورد علاقه گردشگران در این ساحل است. کافه های ساحلی بسیار خوبی هم در بینگین وجود دارد.

و اما خلیج کریستال

ساحل کریستال محبوب ترین ساحل جزیره نوسا پنیدا محسوب می شود که در جنوب شرقی جزیره بالی واقع شده است. ساحلی بی نقص و دیدنی با آبهای فیروزه ای و نخلستان های شگفت انگیز که منطقه ای بسیار مناسب برای غواصی و شناست. در این ساحل آرام خانه های ییلاقی زیبایی در نزدیکی ساحل ایجاد شده که در میان گردشگران بسیار محبوب هستند. نشستن در کافه ها و رستورانها و دیدن غروب آفتاب در این ساحل از بی نظیرترین لحظاتی است که می توانید در بالی تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی