کد: 13990622454669147

مجموعه سپناوب دوره آموزشی کوچینگ راه اندازی کسب وکار در اینترنت را برگزار می‌کند

ثبت نام دوره آموزشی کوچینگ حرفه ای راه اندازی کسب و کار در اینترنت شروع شد

کد: 13990622454669147

https://bit.ly/2RG8ZHY

، تهران , (اخبار رسمی): کوچینگ راه اندازی کسب و کار در اینترنت با حضور صاحبان کسب و کارهای سنتی که می خواهند با افزایش مشتریان و بدون محدوده جغرافیایی درآمد خود را افزایش دهند.متخصصینی که درزمینه های مختلف برای تبدیل شدن به یک برندتلاش می کنند و یا افرادی که به دنبال شروع کسب وکاری جدید هستندبهترین فرصت برای شروع می باشد.

ثبت نام دوره آموزشی کوچینگ حرفه ای راه اندازی کسب و کار در اینترنت شروع شد
ثبت نام دوره آموزشی کوچینگ حرفه ای راه اندازی کسب و کار در اینترنت شروع شد

امروزه شاهد این بودیم که کرونا با کسب و کارها چه کرد؟! اگر کسب و کارتان روی اینترنت نباشد بزودی از بازار مشاغل هم حذف خواهید شد!

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، دوره آموزشی کوچینگ حرفه ای راه اندازی کسب و کار در اینترنت با حضور صاحبان مشاغلی که به دنبال توسعه کسب و کار خود هستند برگزار می کند.

صاحبان کسب و کارهای سنتی که می خواهند با افزایش مشتریان و بدون محدودیت جغرافیایی درآمد خود را افزایش دهند.

متخصصینی که در زمینه های مختلف برای تبدیل شدن به یک برند و افزایش قدرت جذب مشتری تلاش می کنندو

و یا افرادی که هنوز کاری شروع نکرده اید و به دنبال شروع کسب و کاری جدید هستند بهترین فرصت برای شروع، اجرای ایده هایی جدید در اینترنت می باشد .

در تاریخ تاریخ برگزاری دوره به میزبانی مجموعه سپناوب بصورت ویدیو و وبینارهای آخر هفته(دوره مجازی) توسط این مجموعه برگزار می‌شود.

پریسا بهشتی مدیر مجموعه سپناوب هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش صاحبان کسب و کار بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صاحبان کسب وکارهای ستنی و یا افرادی که تازه می خواهند کسب و کار خود را در اینترنت راه اندازی کنند، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این حوزه در کشورمان فراهم شود.

پریسا بهشتی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: به گفته بیل گیتس ابر قدرت جهان، "اگر کسب و کارتان بر روی اینترنت نباشد بزودی از بازار  مشاغل هم حذف خواهید شد!" امروزه شاهد این بودیم که کرونا با کسب و کارها چه کرد؟! اگر تعصب را کنار بگذاریم خواهیم دید که کسب و کارهایی که بر روی اینترنت هم حضور داشته اند توانسند خودشان را از این جریان هولناک نجات دهند. ویروس کرونا ثابت کرد اگر بر روی موج راه اندازی کسب و کار اینترنتی سوار نشوی از بازار نیز حذف خواهی شد.

وی مدرس دوره آموزشی کوچینگ  حرفه ای راه اندازی کسب و کار در اینترنت را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: مهدی گلزاری از  متخصصی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: دوره جامع و غیرحضوری صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ هم به زودی برگزار خواهد شد. هدف از اجرای این دوره وضعیت در حال حاضر ویروس کرونا می باشد. ویروس کرونا کسب و کارهای سنتی را بیکار کرده است، اما صاحبان کسب و کارهای اینترنتی استخدام می کنند. افراد می توانند با شرکت در این دوره به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ تبدیل شوند.

گفتنی است زمان پایان ثبت نام در دوره آموزشی کوچینک حرفه ای کسب و کار اینترنتی 30 آبان سال 1399 می باشد و شروع دوره 12 آذر همین سال است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند جهت بازدید کلیک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com

منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ