اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907014569314586

با زیباترین شهر های ارمنستان آشنا شوید.

کد: 139907014569314586

https://bit.ly/3hTvNyv

، تهران , (اخبار رسمی): ایروان، پایتخت و محبوب ترین شهر کشور ارمنستان در میان گردشگران است. البته شهر های دیگر کشور دیدنی ارمنستان نیز زیبایی و جاذبه های خاص خودشان را دارند که تا از نزدیک آنها را مشاهده نکنید، زیبایی آنها را باور نمی کنید. در ادامه با زیباترین شهر های کشور ارمنستان آشنا می شویم.

با زیباترین شهر های ارمنستان آشنا شوید.
با زیباترین شهر های ارمنستان آشنا شوید.

ارمنستان با جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری فراوان و شهر هایی با معماری آمیخته مدرن و سنتی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مقاصد سفر در میان گردشگران سراسر دنیا محسوب می شود.

شهر گوریس کشور دیدنی ارمنستان (Goris) :

گوریس شهری کوچک در منطقه سیونیک (Syunik) است که با کوه ها و مناظر سرسبز احاطه شده و در فاصله 240 کیلومتری از شهر دیدنی تور ایروان قرار دارد. شهر رویایی گوریس یکی از پرباران ترین شهرهای کشور ارمنستان است و دارای آب و هوای معتدل می باشد. از مهمترین جاذبه های توریستی شهر گوریس، می توان به شهر قدیمی Khndzoresk، دریاچه سولیچ (Sevlich ) و صومعه تاتو اشاره کرد. راه دسترسی به این صومعه به تنهایی بسیار جذاب و شگفت انگیز است. برای دسترسی به صومعه تاتو می توانید سوار طولانی ترین تله کابین کابلی بدون توقف جهان یا همان بال های تاتو شوید و خودتان را به صومعه تاتو برسانید.

شهر دیلیجان کشور دیدنی ارمنستان (Dilijan) :

شهر زیبای دیلیجان در مجاورت رودخانه Aghstev در منطقه تاووش (Tavush) قرار دارد که در میان افراد بومی و اهالی ارمنستان به سوئیس کوچک ( Little Switzerland ) و یا سوئیس ارمنستان ( Switzerland of Armenia) شهرت دارد. دیلیجان به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان یکی از پرطرفدارترین و زیباترین شهرهای کشور رویایی ارمنستان درمیان گردشگران است. شهر جنگلی دیلیجان در فاصله 100 کیلومتری از شهر تاریخی ایروان قرار دارد و دارای تابستان های گرم و زمستان های معتدل و آفتابی است. این شهر تماشایی بخشی از پارک ملی دیلیجان است و مکانی فوق العاده برای پیاده روی و دوچرخه سواری است. شهر دیدنی دیلیجان کشور ارمنستان دارای هتل های لوکس و با کیفیت فراوانی است که به مهمانان خود این فرصت را می دهند که از چشم انداز پارک ملی و فضای سرسبز اطراف حسابی لذت ببرند. از مهم ترین جاذبه های توریستی این شهر می توان به دریاچه کوچک پارز (Parz) و صومعه گشاوانک (Goshavank) اشاره کرد.

شهر جرموک کشور دیدنی ارمنستان (Jermuk) :

شهر زیبای جرموک در جنوب شرقی ارمنستان، در منطقه Vayots Dzor و در فاصله 175 کیلومتری از شهر پرهیاهوی ایروان قرار دارد. از مهمترین جاذبه های توریستی شهر جرموک کشور ارمنستان می توان به طبیعت بکر و زیبا، آبهای معدنی گوارا و شفا بخش در دماهای مختلف و هتل های باکیفیت آن اشاره کرد. البته شهر دیدنی جرموک خانه دومین آبشار بزرگ کشور ارمنستان به نام آبشار جرموک نیز می باشد که بازدید از این آبشار تصویر متفاوتی از سفر به شهر جرموک برایتان ایجاد می کند.

شهر سوان کشور دیدنی ارمنستان (Sevan) :

یکی دیگر از شهرهایی که در لیست زیباترین و محبوب ترین شهرهای کشور پرهیاهوی ارمنستان می خواهیم به آن اشاره ای داشته باشیم سوان است که در فاصله 60 کیلومتری از ایروان، پایتخت و بزرگترین شهر کشور دیدنی ارمنستان قرار دارد. یکی از نکاتی که شهر رویایی سوان را نسبت به دیگر شهر های کشور ارمنستان متمایز می کند دریاچه شگفت انگیز و نیلگون سوان است که تنها بخش ساحلی کشور ارمنستان محسوب می شود و طرفداران بسیاری در میان اهالی و گردشگران به این کشور رویایی دارد. اگر از طرفداران تفریحات آبی هستید و به شنا علاقه دارید حتما در طول سفرتان به کشور زیبای ارمنستان از دریاچه شگفت انگیز سوان دیدن کنید.

شهر گیومری کشور دیدنی ارمنستان (Gyumri) :

شهر تاریخی گیومری دومین شهر بزرگ کشور ارمنستان و مرکز اداری منطقه شیراک (Shirak region) است. گیومری با جاذبه های گردشگری فراوان همچون موزه های تاریخی، محله های زیبا و قدیمی و خیابان های بزرگ در میان یکی دیگر از محبوب ترین شهرهای کشور زیبای ارمنستان قرار دارد. دومین شهر بزرگ کشور ارمنستان و یا گیومری دارای آب و هوای قاره ای می باشد و ماه آگوست گرم ترین ماه سال در این شهر رویایی محسوب می شود. البته شهر زیبای گیومری در یک منطقه زلزله خیز واقع شده و بسیاری از ساختمان های قدیمی و تاریخی این شهر بر اثر زلزله آسیب دیده اند. از مهم ترین جاذبه های توریستی شهر تماشایی گیومری می توان به کلیسای قدیمی آستواتساتسین (Astvatsatsin) و آمناپرکیچ (Amenaprkich) اشاره کرد.

شهر هرازدان کشور دیدنی ارمنستان (Hrazdan) :

یکی دیگر از جذاب ترین و زیباترین شهرهای کشور دیدنی ارمنستان هرازدان است که توسط رشته کوه های زیبا احاطه شده است. شهر دیدنی هرازدان در فاصله 50 کیلومتری از ایروان و در قسمت غربی رودخانه هرازدان واقع شده است. شهر کوچک هرازدان مرکز اداری منطقه کوتایک (Kotayk) محسوب می شود و جمعیت آن در حدود 53000 نفر است. البته هرازدان پرباران ترین شهر کشور ارمنستان محسوب می شود و دارای تابستان های معتدل و بارانی و زمستان های سرد و برفی است. در کنار جاذبه های توریستی فراوان شهر صنعتی هرازدان مرکز انرژی کشور ارمنستان محسوب می شود. صومعه قدیمی ماکراوانک (Makravank) که در قرن 13 میلادی ساخته شده نیز در قسمت جنوبی این شهر قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی