اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907214698914495

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام چقدر است؟

کد: 139907214698914495

https://bit.ly/2FCPNs7

، تبریز , (اخبار رسمی): هزینه تولید محتوا یکی از مواردی است که در استراتژی بازاریابی محتوا بسیار اهمیت دارد. پس اگر شما به دنبال محتوای با کیفیت در اینستاگرام هستید حتماً به هزینه‌های آن هم فکر کرده اید. اگر حوزه کاری شما مشخص شود تا حدودی می توانید هزینه ‌های آن را محاسبه کنید.

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام چقدر است؟
هزینه تولید محتوا در اینستاگرام چقدر است؟

اگر از اینستاگرام برای رشد کسب و کارتان استفاده می کنید لازم است ابتدا اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما به برند شما وفادار هستند و به طور پیوسته با پیج شما در تعاملند. اما چطور می توان مطمئن شد که دنبال کنندگان با پست ها و استوری ها تعامل دارند و درنتیجه به رشد بیزینس کمک می‌کنند؟ جواب این سوال بسیار ساده است: تولید محتوای اصولی.

یک استراتژی تولید محتوای مناسب می تواند نقش پر رنگی در موفقیت شما در اینستاگرام داشته باشد. داشتن یک استراتژی تولید محتوای اینستاگرام ، شما را در مسیر خود قرار داده و مطمئن می شود که اهدافی را که امیدوارید به آنها برسید را بطور دقیق مشخص کرده اید.

هزینه تولید محتوا یکی از مواردی است که در استراتژی بازاریابی محتوا بسیار اهمیت دارد. پس اگر شما به دنبال محتوای با کیفیت در اینستاگرام هستید حتماً به هزینه‌های آن هم فکر کرده اید. اگر حوزه کاری شما مشخص شود تا حدودی می توانید هزینه ‌های آن را محاسبه کنید. البته هزینه تولید محتوا به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته می شود.

چه فاکتورهایی در تعیین قیمت تولید محتوا اثرگذارند؟

عوامل بسیاری در تعیین قیمت تولید محتوا در اینستاگرام تاثیر گذار هستند. از جمله این موارد می توان به تعداد نفراتی که پیج شما را مدیریت می‌کنند، نوع محتوای تولید شده، تعداد پست و استوری منتشر شده در هر روز، میزان ارتباط با فالوور های آن پیج و … اشاره کرد که در ادامه این مقاله به مهمترین های آن‌ها اشاره می شود.

1- نوع محتوا

محتوای به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد از جمله : پست تصویری، پست ویدیویی و استوری که باید به شکل متعادلی از هرکدام از آن ها استفاده کرد. رایج ترین شکل پست گذاری در اینستاگرام به اشتراک گذاشتن پست تصویری ست. این نوع محتوا از نظر قیمت مناسب ترین نوع تولید محتواست زیرا آسان ترین شکل تولید محتوا در اینستاگرام است. البته اگر قصد داشته باشید عکس های منتشر شده در پست های شما بصورت چند عکس و اسلایدی باشد قطعا باید هزینه بیشتری بپردازید.

حتما بخوانید : پست آلبومی در اینستاگرام برای عکس و ویدیو در سال 2020

اینستاگرام علاوه بر پست های تصویری به شما اجازه ی آپلود فایل های ویدیویی را هم می دهد. البته مدت زمان ویدیو شما باید کمتر از 1 دقیقه باشد. اگر قصد آپلود ویدیوهای طولانی تر داشته باشید باید از قابلیت igtv اینستاگرام استفاده کنید. انتشار ویدیوی مرتبط با موضوع، وقت و تخصص زیادی می‌طلبد. از این رو برای پست های ویدیویی باید هزینه ی بیشتری بپردازید.

حتما بخوانید:  آموزش کامل استفاده از ای جی تی وی اینستاگرام

2- حجم محتوای تولید شده

وقتی بحث تعیین تعرفه های تولید محتوا در اینستاگرام پیش می‌آید، یکی از فاکتور های تعیین کننده تعداد پست و استوری منتشر شده در روز است. در نتیجه شما قبل از اینکه مدیریت پیج خود را به شخص دیگری بسپرید باید با توجه به موضوع پیج خود مشخص کنید که می خواهید روزانه چند پست و استوری در پیج شما منتشر شود. برای مثال یک پیج خبری نسبت به پیجی با موضوع آموزشی به تعداد پست بیشتری نیاز دارد. هرچه حجم محتوای تولید شده بیشتر باشد طبیعتا قیمت هم بالاتر می رود.

هنگام تعیین استراتژی تولید محتوای خود به این نکته توجه داشته باشید که حتما به اندازه پست‌گذاری کنید. اگر می خواهید یک پیج پرمخاطب با نرخ تعامل بالا داشته باشید حتما باید فعالیت کافی داشته باشید. تعداد پست ها و استوری هایی منتشر شده باید به اندازه ای باشد که به برندسازی و ایجاد مخاطب وفادار کمک کند.

حتما بخوانید : برای گرفتن بهترین نتیجه روزی چند پست و استوری منتشر کنیم؟

3- کیفیت محتوای تولید شده

کیفیت محتوای تولید شده هم می تواند در تعیین هزینه تولید محتوا در اینستاگرام تاثیرگذار باشد. اگر محتوای تولید شده کاملا اختصاصی و در راستای برندسازی باشد قیمت بالاتر خواهد رفت. در اینگونه پکیج ها تیم تولید محتوا برای شما یک قالب اختصاصی برای پست ها و استوری هایتان طراحی می‌کنند که می تواند به انسجام هر چه بیشتر پیجتان کمک کند.

همچنین یکی دیگر از کارهایی که برای پیج شما انجام می شود این است که در پست هایتان از هشتگ های اختصاصی و مخصوص برند شما استفاده می کنند و کاربران می توانند با دنبال کردن آن هشتگ پست های شما را به تفکیک موضوع دنبال کنند. به این ترتیب در کنار تولید محتوای اصولی بازدیدکننده بیشتری هم برای پیج شما جذب می شود.

جمع بندی

اگر به دنبال راهی برای افزایش فروش محصولات و خدمات خود در اینستاگرام هستید باید به طور پیوسته و تخصصی در پیج خود فعالیت داشته باشید. البته اکثر صاحبان کسب و کار وقت و یا مهارت کافی برای استفاده از تمام پتانسیل اینستاگرام را ندارند که در اینصورت می توانند شخص یا تیمی را برای مدیریت پیج خود به کار بگیرند. در این مقاله راجع به هزینه تولید محتوا در اینستاگرام صحبت شد و فاکتورهای موثر در قیمت مدیریت محتوا بررسی شد. برای اطلاع از هزینه ‌های تولید محتوا در اینستاگرام و استخدام ادمین حرفه ای می توانید به بخش استخدام ادمین اینستاگرام اینبو مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]