اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907224701314243

انواع گلیسیرین را بشناسید

کد: 139907224701314243

https://bit.ly/2TifRfD

، تهران , (اخبار رسمی): گلیسیرین یک الکل ارگانیک با طعم شیرین و احساس لغزنده و چسبناک است. گلیسیرین های طبیعی و مصنوعی که در محصولات آرایشی ، غذایی ، صنایع ، دارویی و دارویی استفاده می شوند از نظر شیمیایی یکسان هستند.

انواع گلیسیرین
انواع گلیسیرین را بشناسید

گلیسیرین یک الکل ارگانیک با طعم شیرین و احساس لغزنده و چسبناک است. گلیسیرین های طبیعی و مصنوعی که در محصولات آرایشی ، غذایی ، صنایع ، دارویی و دارویی استفاده می شوند از نظر شیمیایی یکسان هستند. طبق گزارش تجزیه و تحلیل بازار گلیسیرین در سال 2008 از سوی سویای شورای صادرات لوبیای سویا ، فروش گلیسیرین طبیعی 30 برابر از گلیسیرین مصنوعی پیشی گرفته است. این به دلیل یک گلوتن گلیسیرین طبیعی به عنوان محصول جانبی تولید بیودیزل ، صابون و اسیدهای چرب است.

برای  خرید گلیسیرین با کیفیت به https://bismoot.com/ مراجعه کنید.


از آنجا که گلیسیرین بسیار ریزبین است ، برای حفظ رطوبت، به غذاها، به ویژه محصولات پخته شده مانند میله های انرژی و پروتئین اضافه می شود. طعم و مزه گلیسیرین، آن را به یک شیرین کننده عالی تبدیل می کند زیرا شاخص گلیسمی کمی دارد. گلیسیرین حاصل روغن های گیاهی و گلیسیرین مصنوعی کوشر و حلال است. ویسکوزیته گلیسیرین به آن خاصیت ضد باکتری می دهد. در صابون ها و مواد آرایشی گلیسیرین به عنوان روان کننده و مرطوب کننده عمل می کند.

گلیسیرین مصنوعی
هنگامی که نفت تقطیر می شود، پروپیلن به عنوان کسری بالایی خارج می شود. گلیسیرین با افزودن کلر به مولکول و سپس هیدرولیز تری کلروپروپان تولید شده ساخته می شود. گلیسیرین مصنوعی به دلیل خلوص 99.7 درصدی، در کاربردهای دقیق در بیوتکنولوژی و داروسازی استفاده می شود. بر اساس گزارش تجزیه و تحلیل بازار گلیسیرین ، داروهای تجویز شده و بدون نسخه در ابتدا با گلیسیرین مصنوعی فرموله شده و به همین ترتیب تأیید FDA را دریافت کردند. تغییر به گلیسیرین طبیعی مستلزم فرآیندهای جدید تأیید FDA است.

گلیسیرین طبیعی از صابون
هیدرولیز لیپیدهای حیوانی یا گیاهی با هیدروکسید سدیم صابون اسید چرب و گلیسیرین تولید می کند. تا چندی پیش، این فرآیند بیشترین حجم گلیسیرین طبیعی را تولید می کرد. به دلیل آلودگی با ترکیبات اصلی ، مواد خام در یک پالایشگاه تقطیر می شود.

گلیسیرین طبیعی از بیودیزل
علاقه اخیر به سوخت بیودیزل از منابع تجدیدپذیر روغن نباتی ، روغن پخت و پز و پیه گوشت گاو باعث ایجاد تجمع گلیسیرین در بازار شده است. بیودیزل با افزودن متانول به منبع روغن (چربی) تهیه می شود. قسمت اسیدهای چرب مولکول به بیودیزل استری شده و گلیسیرین به عنوان محصول جانبی تولید می شود. گلیسیرین خام با رزین های تبادل یونی تا خلوص 99.5 درصدی تقطیر و خالص می شود. تحقیقات امروز بر استفاده از لیپیدهای جلبک ها یا باکتری ها برای تولید بیودیزل و گلیسیرین متمرکز شده است.

موارد تاریخی آلودگی به دی اتیلن گلیکول
در 4 مه 2007 ، سازمان غذا و داروی آمریکا به همه سازندگان داروها در آمریکا توصیه کرد که همه دسته های گلیسرول را از نظر سمیت دی اتیلن گلیکول آزمایش کنند. این امر به دنبال وقوع صدها مسمومیت مهلک در پاناما ناشی از اعلامیه گمرکی واردات جعلی توسط شرکت واردات و صادرات پاناما رخ داد. ارزانترین دی اتیلن گلیکول به عنوان گرانترین گلیسرول برچسب گذاری شد.

منبع: https://en.wikipedia.org/wiki/Glycerol

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیسموت

بیسموت در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی و خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی، پلتفرمی را راه اندازی کرده تا بازار آشفته مواد شیمیایی را سامان بدهد. با مشخص شدن انواع یک ماده (کیفیت، خلوص، برگه آنالیز و … ) و قیمت های واقعی آنها و از طرفی تخفیف های مناسب روی خرید چندین ماده یکجا و اتصال تولید کنندگان و وارد کنندگان واقعی مواد شیمیایی به خریداران سعی داریم خرید اینترنتی و اتصال مناسبی ایجاد کنیم و این حلقه گمشده را احیا کنیم.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید