اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004165315814243

غذاهای دارای اسید فوماریک

کد: 140004165315814243

https://bit.ly/3e3fC2I

، تهران , (اخبار رسمی): غذاهای دارای اسید فوماریک چیست و ما از کدام یک از آنها استفاده میکنیم

غذاهای دارای اسید فوماریک
اسید فوماریک یک ماده افزودنی غذایی رایج است که در بسیاری از غذاهای فرآوری شده برای پایدار نگه داشتن آنها و ایجاد ترش در آن وجود دارد. طعم ترش این ماده بیشتر از اسید سیتریک است که یکی دیگر از مواد افزودنی غذایی رایج است. اسید فوماریک به طور طبیعی در قارچ های بخار ، بولته ، گلسنگ و خزه ایسلند ظاهر می شود. به عنوان یک افزودنی ، اسید فوماریک به طور مصنوعی ، عمدتا از اسید مالیک سیب تولید می شود. اسید فوماریک به عنوان یک افزودنی تحت استاندارد عمومی برای مواد افزودنی غذایی (GSFA) ، که مجموعه ای از استانداردهای شناخته شده بین المللی است، تنظیم می شود.
محصولات لبنی
اسید فوماریک در بسیاری از محصولات لبنی گنجانده شده است. اینها شامل نوشیدنی های لبنی مانند شیر شکلات ، کاکائو ، تخم مرغ ، شیر تغلیظ شده و نوشیدنی های پروتئینی آب پنیر است. همچنین ممکن است به خامه لخته ، شیر و خامه پودرها و آنالوگهای شیر و خامه (جایگزین) اضافه شود. اسید فوماریک به محصولات پنیر از جمله پنیر فرآوری شده و جایگزین های پنیر اضافه می شود. دسرهای حاوی لبنیات ، مانند پودینگ ، ماست با طعم ، شربت و شربت ممکن است شامل اسید فوماریک نیز باشد. پخش چربی لبنی و پخش مخلوط می تواند شامل اسید فوماریک باشد ، تخم مرغ و دسرهای پایه تخم مرغ مانند کاستارد نیز می تواند حفظ شود.

میوه ها ، سبزیجات ، آجیل و دانه ها
اسید فوماریک به برخی از میوه ها و سبزیجات فرآوری شده ، از جمله انواع خشک ، کنسرو شده ، منجمد و پخته شده ، اضافه می شود. گروه سبزیجات فرآوری شده نه تنها شامل سبزیجات استاندارد سبز و زرد بلکه شامل قارچ ، سبزیجات ریشه ای ، حبوبات ، آلوئه ورا و جلبک دریایی نیز می باشد. آجیل و دانه های فرآوری شده همچنین ممکن است شامل اسید فوماریک باشد و همچنین ممکن است آجیل و دانه گسترش یابد.

غذاهای پخته شده و غلات
غذاهای پخته شده ، شیرینی های شیرین و برخی محصولات دانه ای ممکن است شامل اسید فوماریک باشد. اینها شامل آب نبات ، غذاهای پخته شیرین ، غذاهای میان وعده ، غلات صبحانه و ماکارونی و رشته فرنگی از قبل پخته شده است. دسرهای پایه نشاسته ای مانند پودینگ برنج و پودینگ تاپیوکا نیز ممکن است حاوی اسید فوماریک باشند ، بنابراین محصولات خمیر برای پوشش مرغ ، ماهی یا سبزیجات نیز می توانند باشند.

گوشت های فرآوری شده و غذاهای ترکیبی
گوشت های فرآوری شده ، سالادها و غذاهای دیگر ممکن است حاوی اسید فوماریک باشند. پخش ساندویچ و گوشت های ناهار ، همراه با کنسرو گوشت ، مرغ و ماهی ممکن است این افزودنی را داشته باشند. سوپ و آبگوشت و همچنین محصولات سویا نیز می توانند حاوی اسید فوماریک باشند. سالادهای فرآوری شده مانند سالاد سیب زمینی یا ماکارونی ممکن است حاوی اسید فوماریک باشند.

نوشیدنی ها و چاشنی ها
اسید فوماریک به عنوان ماده افزودنی در نوشیدنی های الکلی ، از جمله نوشیدنی های الکلی ، آبجو ، نوشیدنی های مالت ، سیب سخت ، شراب ، خنک کننده های شراب و نوشیدنی های کم الکل مجاز است. همچنین به برخی از چاشنی ها از جمله خردل ، سرکه ، سس ها و شیرین کننده ها اضافه می شود

برای مطالعه بیشتر به اسید فوماریک شرکت بیسموت مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیسموت

بیسموت در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی و خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی، پلتفرمی را راه اندازی کرده تا بازار آشفته مواد شیمیایی را سامان بدهد. با مشخص شدن انواع یک ماده (کیفیت، خلوص، برگه آنالیز و … ) و قیمت های واقعی آنها و از طرفی تخفیف های مناسب روی خرید چندین ماده یکجا و اتصال تولید کنندگان و وارد کنندگان واقعی مواد شیمیایی به خریداران سعی داریم خرید اینترنتی و اتصال مناسبی ایجاد کنیم و این حلقه گمشده را احیا کنیم.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]