اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907264705113811

گام به گام با صادرات پسته

کد: 139907264705113811

https://bit.ly/3jcRxpV

، اصفهان , (اخبار رسمی): پرسود بودن صادرات پسته ایران، باعث جذب تجار زیادی به معامله پسته صادراتی شده است اما صادرات چالش های خاص خود را دارد که اگر با آن ها آشنا نباشید، تجارت شما به آسانی با شکست مواجه می شود.

گام به گام صادرات پسته | گروه بازرگانی ویمکس
گام به گام با صادرات پسته

کشوری که می خواهید پسته صادراتی را در آن به فروش برسانید از چه نوع پسته ای بیشتر استقبال می کنند؟ مصرف پسته آن ها به صورت سالانه چقدر است؟ آیا پسته را فقط به شکل خام مصرف می کنند یا از خلال و پودر آن نیز استفاده می کنند؟ این سوالات و سوالات بسیار دیگری وجود دارد که می تواند شما را در صادرات پسته ایران  به جهت مناسبی هدایت کند. خوشبختانه پسته صادراتی ایران در کشورهای زیادی خواهان دارد و از بابت بازار هدف، مشکلی وجود ندارد فقط باید آن را مشخص کرد تا بتوان تجارت هدفمند و موفقی داشت.
 

  • تامین کننده مناسب پیدا کنید:

شما به عنوان یک تاجر به تامین کننده ای نیاز دارید که بهترین پسته صادراتی را با قیمت مناسب به فروش برساند. در خرید عمده پسته صادراتی باید دقت زیادی به خرج دهید زیرا پسته ای مناسب صادرات است که استاندارد های بین المللی را برای صادرات داشته باشد (میزان آفلاتوکسین نباید از حد مجاز بیشتر شود در غیر این صورت تمام بار های پسته بر گشت خواهد خورد). سعی کنید یک یا چند تامین کننده موفق که پسته با کیفیت تولید می کند را پیدا کرده و همیشه از ایشان خرید پسته صادراتی انجام دهید زیرا این کار باعث به وجود آمدن اعتماد دو طرفه در بلند مدت می شود (در صورتی که خودتان از تولید کنندگان پسته هستید هزینه هایتان به طور چشم گیری کاهش پیدا خواهد کرد).

  • برند سازی کنید:

فرقی نمی کند شما پسته صادراتی را در بسته بندی های حجیم ارسال می کنید یا در بسته بندی های کوچک برای مصرف کننده، در هر دو صورت باید برند شما روی بسته بندی درج شود. برند شما همان چیزی است که مشتری شما را با آن می شناسد. دقت داشته باشید قبل از انتخاب نام برند، حتما در مورد معنی نام برند در کشورهای مقصد تحقیق کنید زیرا گاهی نام برند در کشور مقصد معنای خوبی ندارد.

  • بسته بندی مناسب:

پسته صادراتی را در بسته بندی های مناسب قرار دهید. اگر پسته را به صورت فله ای ارسال می کنید نیازی به هزینه کردن برای زیبا بودن آن ندارید اما در صورتی که پسته به شکل بسته بندی های کوچک برای مصرف کننده ارسال می شود، بهتر است برای بسته بندی های آن هزینه کرده و در یک بسته بندی شکیل آن را ارسال کنید. روی بسته بندی اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولید، محل مناسب برای نگهداری، تاریخ انقضا، نام تولید کننده، برند شرکت، شهر و کشور تولید کننده و مشخصات پسته را درج کنید. درج این اطلاعات شاید از نظر شما بی اهمیت باشد اما باعث اعتماد سازی خریدار می شود.
 

  • کالا را تحویل خریدار دهید:

در صادرات پسته ایران ، انواع مختلف تحویل کالا به خریدار در اینکوترمز های بازرگانی وجود دارد که مطابق با نحوه تحویل توافق شده باید کالا را به مشتری تحویل دهید. انواع مختلف تحویل کالا به خریدار تعیین می کند که تعهدات شما به عنوان فروشنده در کجا به پایان می رسد. البته این بدان معنا است که سلامت پسته صادراتی در محل تحویل توسط خریدار تائید گشته و بعد از آن دیگر ادعایی مبنی بر معیوب بودن پسته صادراتی وجود ندارد.

علاقه مندان برای خرید و فروش پسته صادراتی به سایت گروه بازرگانی ویمکس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی ویمکس

گروه بازرگانی ویمکس صادرکننده محصولات کشاورزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی