اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907284708214586

سفر به کشور مجارستان در یک نگاه

کد: 139907284708214586

https://bit.ly/3m7nTnA

، تهران , (اخبار رسمی): مجارستان کشور بسیار زیبا و دیدنی قاره اروپاست که در سال های اخیر توانسته نظر بسیاری از مسافران ایرانی را نیز به خود جلب کند.

سفر به کشور مجارستان در یک نگاه
سفر به کشور مجارستان در یک نگاه

قاره سبز لقبی است که به قاره اروپا داده اند و این یعنی سفر به کشورهای مختلف آن می تواند زیبایی های طبیعی بکر و شگفت انگیزی را به گردشگران هدیه دهد.

مجارستان کشوری است زیبا و رویایی در اروپای مرکزی که مملو از جاذبه های طبیعی و تاریخی بی نظیر است. حدود 10 میلیون نفر در این کشور زندگی می کنند که 83 درصد آنها از قوم مجار هستند. زبان رسمی مردم مجارستان زبان خاص و منحصر به فرد مجارستانی بوده و واحد پول این کشور هم فورینت است.

این کشور با اسلواکی، اوکراین، رومانی، صربستان، کرواسی، اسلوونی و اتریش همسایه است و از نظر علمی جایگاه برجسته ای دارد. دانشمندان، ریاضی دانان، اقتصاد دانان و هنرمندان بسیاری از این کشور توانسته اند جایزه نوبل دریافت کنند و یا به موفقیت های بسیار زیاد دیگری دست یابند.

پایتخت مجارستان، شهر بسیار زیبا و فوق العاده بوداپست است. بیش از 1 میلیون و 700 هزار نفر در این شهر زندگی می کنند و بوداپست مرکز علمی و فرهنگی کشور مجارستان محسوب می شود. رود دانوب از وسط این شهر عبور می کند و به بوداپست زیبایی خیره کننده ای بخشیده است. این شهر مملو از جاذبه های تاریخی و طبیعی بی نظیر بوده و میزبان بسیار خوبی برای خاطره های مسافرانی است که به بوداپست سفر می کنند.

آب و هوا و بهترین زمان سفر

مجارستان دارای آب و هوایی قاره ای و نسبتا خشک است. میانگین دمای سالانه در این کشور 10 درجه سانتی گراد بوده و بارش ها با توجه به ارتفاعات در مناطق مختلف مجارستان متغیر است. این کشور تابستان هایی گرم و البته همراه با بارندگی را پشت سر گذاشته و در زمستان نیز هوا در مجارستان سرد و برفیست. با وجود بارش هایی که این کشور در تابستان تجربه می کند اما باز هم این فصل به دلیل دمای مناسب هوا بهترین زمان سفر به مجارستان زیبا و سرسبز محسوب می شود.

جاذبه های گردشگری

این کشور سرشار از جاذبه های طبیعی بکر و جاذبه های تاریخی جذابی است که قلعه بودا، دریاچه بالاتون، پارک ملی آگتلک، خانه اپرای مجارستان، قلعه فیشرمن، دریاچه هویز، میدان قهرمانان و ...از مهمترین آنها محسوب می شوند. در زیر برخی از محبوب ترین و معروفترین این جاذبه ها به اختصار معرفی می شوند.

قلعه بودا (Buda Castle)

این قلعه دیدنی و زیبا نماد شهر بوداپست محسوب شده و یکی از مهمترین جاذبه های کشور مجارستان است. سازه ای باشکوه که در کنار رود دانوب قرار گرفته و معماری بی نظیر و خیره کننده آن مسحورتان خواهد کرد. قلعه بودا که به آن تپه قلعه هم گفته می شود چشم اندازی زیبا را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد و دارای بخش های مختلفی است.

ساختمان پارلمان مجارستان (Hungarian Parliament Building)

ساختمان پارلمان مجارستان در شهر زیبای بوداپست در کنار رود دانوب واقع شده و یکی از مهترین جاذبه های گردشگری کشور مجارستان به شمار می رود. این سازه بسیار زیبا و خیره کننده 96 متر ارتفاع دارد و یکی از بلندترین ساختمان های این کشور محسوب می شود. قدمت این ساختمان به قرن 19 باز می گردد و معماری بسیار زیبا و حیرت انگیزی دارد. ساختمان پارلمان مجارستان 691 اتاق داشته و حتی از فاصله دور هم با گنبد و مناره های دیدنی، زیبایی خیره کننده و مکان جذابی که قرار گرفته، در کنار رود دانوب مسحورتان خواهد کرد.

دریاچه بالاتون (Lake Balaton)

اگر دلتان می خواهد از طبیعت بکر و خیره کننده کشور مجارستان هم دیدن کنید دریاچه بالاتون یکی از بهترین انتخاب هاست. دریاچه ای بزرگ و سرسبز که آرامش را در طبیعتی بی نظیر به بازدیدکنندگان خود هدیه می دهد. این دریاچه که در نزدیکی شهر بوداپست واقع شده به ویژه در فصل تابستان استراحتگاهی فوق العاده برای گذراندن اوقاتی آرام بخش در کنار ساحلی زیبا و البته لذت بردن از انواع تفریحات و ورزش های آبی است. قایق سواری، شنا، موج سواری و ... از جمله این تفریحات هستند.

پارک ملی آگلتک (Aggtelek National Park)

رفتن به پارک ملی آگلتک یکی از منحصر به فردترین و جذابترین کارهایی است که می توان در مجارستان انجام داد. این پارک نزدیک به 3 ساعت از شهر بوداپست فاصله داشته و زیبایی خیره کننده ای دارد. در این پارک 280 غار دیده می شود که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و از زیبایی خاصی برخوردارند. اگر به طبیعت گردی علاقه داشته باشید گشت و گذار در این منطقه و دیدن طبیعت بکر و حیات وحش زیبای آن می تواند لذت بخش ترین قسمت سفر شما به مجارستان باشد.

تپه گلرت (Gellért Hill)

تپه ای قدیمی مشرف به رود زیبای دانوب یکی دیگر از جاذبه های کشور مجارستان است. تپه گلرت در شهر زیبای بوداپست واقع شده و هر ساله گردشگران بسیاری از اقصی نقاط دنیا به دیدن آن می روند. این تپه جاذبه های تاریخی جذابی را به بازدید کنندگان خود ارائه می دهد و با چشم انداز فوق العاده خود می تواند لحظاتی بی نظیر را در سفر به کشور زیبای مجارستان برایتان بسازد.

برای آشنایی بیشتر سری به سایت مانیا پرواز بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی