سفر به دو کشور اتریش و اسلواکی در یک نگاه

کد: 139907304711614586

https://bit.ly/3jyJ2FX

، تهران , (اخبار رسمی): اتریش و اسلواکی دو کشور بسیار زیبا و دیدنی قاره اروپا هستند که در سال های اخیر توانسته اند نظر بسیاری از مسافران ایرانی را نیز به خود جلب کنند.

سفر به دو کشور  اتریش و اسلواکی در یک نگاه
سفر به دو کشور اتریش و اسلواکی در یک نگاه

قاره سبز لقبی است که به قاره اروپا داده اند و این یعنی سفر به کشورهای مختلف آن می تواند زیبایی های طبیعی بکر و شگفت انگیزی را به گردشگران هدیه دهد.

اتریش (Austria)، یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که جاذبه های طبیعی و تاریخی بی نظیری دارد. نزدیک به 9 میلیون نفر در این کشور زیبا سکونت دارند که حدود 2 میلیون نفر آنها در وین پایتخت اتریش ساکن هستند. اتریش با کشورهای آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، مجارستان، ایتالیا، اسلوونی و سوئیس همسایه است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مانیا پرواز مراجعه کنید.

جاذبه های گردشگری

کشور اتریش میزبان جاذبه های تاریخی و طبیعی بی نظیری است که سالانه میلیون ها گردشگر را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. اپرای ملی وین، کاخ شونبرون، کاخ هافبورگ، موزه آلبرتینا، پیست اسکی سنت آلبرگ و ... از جمله این جاذبه ها هستند که در زیر برخی از آنها به اختصار معرفی می شوند.

کاخ شونبرون (Schönbrunn Palac)

محل زندگی خاندان هابسبورگ اینک یکی از دیدنی ترین جاذبه های شهر وین و کشور اتریش محسوب می شود. این کاخ زیبا معماری باشکوه و جذابی داشته و پرطرفدارترین جاذبه کشور اتریش هم محسوب می شود. این کاخ از بخش های مختلفی تشکیل شده و فضای سبز آن از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است.

غار یخی (Eisriesenwelt)

یکی از بزگترین غارهای یخی دنیا در شهر ورفن اتریش واقع شده که دیدن مجسمه های یخی شگفت انگیز آن یکی از جذابترین قسمت های سفر شما به اتریش خواهد بود. این غار در سال 1879 کشف شده و رفتن به آن یکی از جذابترین و منحصر به فردترین تجربیات شما در سفر به اتریش است. برای رفتن به غار یخی اتریش حتما لباس گرم بپوشید.

کاخ هافبورگ (The Hofburg)

یکی دیگر از کاخ های سلطنتی شهر وین که امروزه به یکی از جاذبه های مهم و پربازدید کشور اتریش تبدیل شده کاخ هافبورگ است. این کاخ نیز محل زندگی خاندان هابسبورگ بوده و از بخش های مختلفی تشکیل شده است. این کاخ زیبا و باشکوه یکی از پرطرفدارترین جاذبه های کشور اتریش محسوب می شود.

آبشار کریمل (Krimml Ache)

یکی از جاذبه های طبیعی کشور اتریش که از پرطرفدارترین جاذبه های این کشور در میان گردشگران هم هست آبشار کریمل است. کریمل در دهکده ای زیبا به همین نام قرار گرفته و یکی از بلندترین آبشارهای اروپا محسوب می شود. این آبشار در پارک ملی های تارن واقع شده و اگر به طبیعت گردی علاقه داشته باشید مکان مورد علاقه شما در کشور اتریش خواهد بود.

کلیسای جامع سنت استفان (St. Stephen's Cathedra)

یکی دیگر از محبوب ترین جاذبه های شهر وین، کلیسای جامع سنت استفان است که در سال 1147 بنا شده و هر ساله مورد بازدید گردشگران بسیاری از سراسر دنیا قرار می گیرد. این کلیسا که اصلی ترین کلیسای کاتولیک رومی در وین است چشم اندازی بی نظیر از شهر را پیش روی بازدیدکنندگان خود قرار می دهد.

اسلواکی (Slovakia)

نوبت به همسایه بعدی می رسد. کشور زیبای اسلواکی در اروپای مرکزی مملو از زیبای های طبیعی و تاریخی بی نظیر است و هر ساله مورد بازدید گردشگران بسیاری از سراسر دنیا قرار می گیرد.

نزدیک به 6 میلیون نفر در این کشور زندگی می کنند و پایتخت آن شهر زیبا و دیدنی براتیسلاواست. شهری با حدود 500 هزار نفر جمعیت که بسیاری از جاذبه های اسلواکی را در خود جای داده است. زبان رسمی مردم این کشور اسلواک و دین اکثریت مردم این کشور مسیحی کاتولیک است.

جاذبه های گردشگری

اسلواکی کشوری است زیبا که جاذبه های تاریخی و طبیعی متعددی را در خود جای داده و گردشگران بسیاری از سراسر دنیا این کشور را به عنوان مقصد سفر خود در اروپا انتخاب می کنند.در ادامه با برخی از جاذبه های گردشگری آن آشنا می شوید.

قلعه براتیسلاوا (Bratislava Castle)

معروف ترین جاذبه کشور اسلواکی قلعه زیبای براتیسلاواست که در بالای تپه قرار گرفته و چشم اندازی بی نظیر از رود زیبای دانوب را پیش روی بازدیدکنندگان خود قرار می دهد. در این قلعه موزه ای بسیار دیدنی و جذاب قرار گرفته که نباید بازدید از آن را در سفر به اسلواکی از دست داد.

قلعه دوین (Devín Castle)

یکی دیگر از جاذبه های کشور اسلواکی قلعه دیدنی دوین است. این قلعه در جوار روستایی به همین نام قرار گرفته و هر ساله مورد بازدید گردشگران بسیاری از سراسر دنیا قرار می گیرد. این قلعه از قدمت بسیار زیادی برخوردار است و در مکانی بسیار زیبا و شگفت انگیز در کنار دو رود دانوب و موراوا قرار گرفته و گشت و گذار تاریخی بی نظیری را به بازدیدکنندگان خود هدیه می دهد.

کاخ پریمات (Primate’s Palace)

بنایی چشمنواز و خیره کننده در شهر زیبای براتیسلاوا که در سال 1778 ساخته شده و از معروفترین و پرطرفدارترین جاذبه های کشور اسلواکی به شمار می رود. کاخ پریمات با نمای سفید و صورتی خود از چشم اندازی بسیار خیره کننده و معماری زیبا و باشکوهی برخوردار است و یکی از آن جاذبه هایی است که در سفر به اسلواکی نباید دیدنش را از دست داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی