اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909154788314586

هتل های سه ستاره استانبول را بشناسید

کد: 139909154788314586

https://bit.ly/36M3vDX

، تهران , (اخبار رسمی): برای داشتن سفری خاطره انگیز به شهر زیبای استانبول همانند هر مقصد دیگری بهتر است تا یک دید کلی نسبت به این شهر رویایی داشته باشید که ما مقاله همه چیز در مورد سفر به استانبول را پیشنهاد می کنیم.

بدون شک یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای سفر، شهر زیبای استانبول است
هتل بیزاس سوئیت شهر دیدنی استانبول (Beyzas Hotel & Suites)

برای داشتن سفری خاطره انگیز به شهر زیبای استانبول همانند هر مقصد دیگری بهتر است تا یک دید کلی نسبت به این شهر رویایی داشته باشید در این مطلب در ابتدا به هتل‌های سه‌ستاره این شهر که خدمات مناسب را در اختیار مسافران قرار می‌دهند می‌پردازیم:

- هتل بیزاس سوئیت شهر دیدنی استانبول (Beyzas Hotel & Suites) :

یکی از بهترین و محبوب ترین هتل های 3 ستاره شهر دیدنی استانبول بیزاس سوئیت است که در فاصله 1 کیلومتری از میدان تکسیم قرار دارد. از مهم ترین امکانات هتل باکیفیت و ارزان بیزاس سوئیت می توان به وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و سرویس اتاق اشاره کرد. تمامی اتاق های هتل بیزاس سوئیت شهر زیبای استانبول مجهز به تهویه مطبوع، تلوزیون صفحه تخت، چای ساز و قهوه ساز و حمام اختصاصی می باشند.

آدرس: Babil Sokak no : 8, Sisli, 34373 Istanbul, Turkey

- هتل نیو سیتی شهر دیدنی استانبول (Istanbul Newcity Hotel) :

یکی دیگر از هتل هایی که در لیست ارزان ترین و پرطرفدارترین هتل های 3 ستاره شهر زیبای استانبول می خواهیم به آن اشاره ای داشته باشیم، نیو سیتی است. اینجا هتلی است در فاصله 1.5 کیلومتری از میدان تکسیم که در نزدیکی مترو عثمان بی قرار دارد. از جمله امکاناتی که هتل باکیفیت و ارزان نیو سیتی به مهمانان خود ارائه می دهد می توان به وای فای رایگان و سرویس اتاق اشاره کرد. تمامی اتاق های هتل نیو سیتی شهر زیبای استانبول مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، تلوزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و سیف باکس می باشند.

آدرس: Bozkurt Mah. Esref Efendi Sok. No:52 Pangalti / Sisli, Sisli, 34373 Istanbul, Turkey

- هتل آلفا شهر دیدنی استانبول (Alfa Hotel) :

آلفا یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت و پرطرفدار شهر زیبای استانبول است که از میدان تکسیم در حدود 1.5 کیلومتر فاصله دارد. هتل 3 ستاره و باکیفیت آلفا فاصله کوتاهی از جاذبه های توریستی شهر دیدنی استانبول همچون دلما باغچه و برج گالاتا دارد. از مهمترین امکانات هتل آلفا شهر استانبول می توان به وای فای رایگان و سرویس اتاق اشاره کرد. تمامی اتاق های هتل آلفا شهر زیبای استانبول مجهز به تهویه مطبوع، تلوزیون صفحه تخت، چای ساز، یخچال و سشوار است.

آدرس: Yoğurtçu Faik Sokak 30 30, Beyoglu, 34434 Istanbul, Turkey

- هتل جهانگیر شهر دیدنی استانبول (Cihangir Hotel) :

یکی از محبوب ترین و بهترین هتل های 3 ستاره شهر دیدنی استانبول، جهانگیر است که در سال 2013 افتتاح شد. یکی از ویژگی هایی که هتل جهانگیر را نسبت به دیگر هتل های شهر زیبای استانبول متمایز می کند موقعیت ویژه برخی از اتاق های این هتل است که چشم انداز بی نظیری از تنگه بسفر به مهمانان خود هدیه می دهد. هتل خوب و با کیفیت جهانگیر پیاده در حدود 7 دقیقه با میدان تکسیم فاصله دارد. از مهم ترین امکانات جانبی هتل 3 ستاره و با کیفیت جهانگیر می توان به بار، رستوران، پارکینگ رایگان و وای فای رایگان اشاره کرد. کلیه اتاق های هتل جهانگیر شهر زیبای استانبول مجهز به تهویه مطبوع، تلوزیون صفحه تخت و مینی بار می باشد.

آدرس: Aslanyatağı Sok. No: 17 Cihangir Taksim, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey

- هتل گلدن پراس شهر دیدنی استانبول (The Golden Pera's Hotel) :

گلدن پراس، یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت و با کیفیت شهر رویایی استانبول است که پیاده در حدود 10 دقیقه با میدان تکسیم فاصله دارد. از مهم ترین امکانات جانبی هتل 3 ستاره و با کیفیت گلدن پراس می توان به پارکینگ رایگان و وای فای رایگان اشاره کرد. تمامی اتاق های هتل گلدن پراس شهر زیبای استانبول مجهز به تهویه مطبوع، یخچال، حمام اختصاصی و سشوار می باشد.

آدرس: Tarlabaşı Bulvarı No: 109, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey

- هتل گراند میلانو شهر دیدنی استانبول (Grand Milano Hotel) :

یکی دیگر از هتل هایی که در لیست بهترین هتل های 3 ستاره استانبول می خواهیم به آن اشاره ای داشته باشیم گراند میلانو است. از مهم ترین امکانات جانبی هتل خوب و با کیفیت گراند میلانو می توان به استخر روباز، بار، پارکینگ رایگان و وای فای رایگان اشاره کرد. تمامی اتاق های هتل گراند میلانو مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار و حمام اختصاصی می باشند.

آدرس: Kahramanlar Mah. Gunes Sok. No:4 Sarimsakli, 10400 Ayvalık, Turkey

- هتل ویژن شهر دیدنی استانبول (Vizon Hotel Osmanbey) :

هتل ویژن یکی دیگر از هتل های 3 ستاره و با کیفیت شهر استانبول است که در فاصله 400 متری از محله نیشانتاشی قرار دارد. از مهمترین امکانات هتل خوب و باکیفیت ویژن می توان به وای فای رایگان، سرویس اتاق، استخر سرپوشیده، بار و اسپا اشاره کرد. تمامی اتاق های هتل ویژن شهر استانبول مجهز به تهویه مطبوع، تلوزیون صفحه تخت و مینی بار است.

آدرس: Mesrutiyet Mah. Sutlu Sok. No:6 Osmanbey Sisli, Sisli, 34363 Istanbul, Turkey

- هتل پرمیست شهر دیدنی استانبول (Premist hotel) :

یکی از بهترین و محبوب ترین هتل های 3 ستاره شهر دیدنی استانبول پرمیست است. اینجا هتلی است در خیابان استقلال که پیاده از میدان تکسیم در حدود 5 دقیقه فاصله دارد. از مهم ترین امکاناتی که هتل 3 ستاره و باکیفیت پرمیست به مهمانان خود ارائه می دهد می توان به وای فای رایگان و خدمات 24 ساعته اتاق اشاره کرد. تمامی اتاق های هتل 3 ستاره پرمیست شهر دیدنی استانبول مجهز به تهویه مطبوع، تلوزیون صفحه تخت، مینی بار و چای ساز اشاره کرد. البته برخی از اتاق های هتل پرمیست مجهز به تراس هستند و چشم انداز بی نظیری از محیط اطراف برای مهمانان خود به ارمغان می آورند.

آدرس: Katip Mustafa Çelebi Mah. Büyükparmak Kapı Sok. NO:8, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی