اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909154788414586

هتل‌های چهارستاره استانبول را بشناسید

کد: 139909154788414586

https://bit.ly/2L8BCNP

، تهران , (اخبار رسمی): هتل های شهر دیدنی استانبول بسیار متنوع و گسترده است . با مانیا پرواز همراه باشید تا با هم با برترین هتل های 4 ستاره شهر استانبول آشنا شویم.

شهر زیبای استانبول آن قدر جاذبه های گردشگری و تفریحی برای توریست ها دارد
هتل گلدن ایج شهر زیبای استانبول (Golden Age Hotel)

هتل های شهر دیدنی استانبول بسیار متنوع و گسترده است . با مانیا پرواز همراه باشید تا با هم با برترین هتل های 4 ستاره شهر استانبول آشنا شویم

 هتل های شهر دیدنی استانبول بسیار متنوع و گسترده است . با مانیا پرواز همراه باشید تا با هم با برترین هتل های 4 ستاره شهر استانبول آشنا شویم.

هتل تایتانیک سیتی شهر زیبای استانبول (Titanic City Taksim) :

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های 4 ستاره شهر زیبای استانبول تایتانیک سیتی است که فاصله کوتاهی از جاذبه های توریستی و مراکز خرید شهر استانبول دارد و پیاده در حدود 5 دقیقه با میدان تکسیم فاصله دارد. دکوراسیون داخلی اتاق های هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم بسیار شیک و مدرن طراحی شده و فضایی بسیار دنج و آرامش بخش دارد. از مهم ترین امکاناتی که هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی به مهمانان خود ارائه می دهد می توان به استخر سرپوشیده، اسپا، مرکز تناسب اندام، بار، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد. تمامی اتاق های هتل 4 ستاره و مدرن تایتانیک سیتی تکسیم مجهز به تهویه مطبوع، تلوزیون صفحه تخت، چای ساز هستند.

آدرس: Lamartin Cad. No: 47 34437, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

- هتل گلدن ایج شهر زیبای استانبول (Golden Age Hotel) :

یکی دیگر از هتل هایی که در لیست بهترین و محبوب ترین هتل های 4 ستاره شهر زیبای استانبول می خواهیم به آن اشاره ای داشته باشیم، گلدن ایج است. اینجا هتلی است در فاصله 300 متری از میدان تکسیم که پیاده در حدود 1 دقیقه با ایستگاه مترو فاصله دارد. سالن همایش لطفی کردار (Lutfi Kirdar) در فاصله 900 متری از هتل لوکس و مدرن گلدن ایج استانبول قرار دارد. از مهم ترین امکانات جانبی هتل 4 ستاره گلدن ایج می توان به استخر روباز و سرپوشیده، اسپا، مرکز تناسب اندام، بار، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد. تمامی اتاق های هتل گلدن ایج استانبول مجهز به تهویه مطبوع، تلوزیون صفحه تخت، چای ساز هستند.

آدرس: Topcu Cad.No:10 Talimhane Taksim, Beyoglu, 34000 Istanbul, Turkey

- هتل سنترال پالاس شهر زیبای استانبول (The Central Palace Taksim) :

سنترال پالاس یکی دیگر از هتل های 4 ستاره و مدرن شهر زیبای استانبول است که در فاصله 100 متری از میدان تکسیم قرار دارد. از مهم ترین امکانات هتل سنترال پالاس استانبول می توان به مرکز تناسب اندام، اسپا، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد. از امکانات اتاق های این هتل می توان به تهویه مطبوع و تلوزیون صفحه تخت اشاره کرد.

آدرس: Lamartin Street No: 18 Talimhane Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

- هتل گراند هالیک شهر زیبای استانبول (Grand Hotel Halic) :

گراند هالیک یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول است که خدمات و کیفیت آن با برخی هتل های 5 ستاره استانبول برابری می کند. هتل محبوب و پرطرفدار گراند هالیک چشم انداز بی نظیری از خلیج گلدن هورن به مهمانان خود ارائه می دهد و فاصله کوتاهی از برج گالاتا دارد هتل گراند هالیک پیاده در حدود 20 دقیقه با میدان تکسیم فاصله دارد. از مهم ترین امکاناتی که هتل گراند هالیک برای مهمانان خود فراهم می کند می توان به استخر سرپوشیده، اسپا، مرکز تناسب اندام، بار، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد. از جمله امکانات اتاق های این هتل می توان به تهویه مطبوع، تلوزیون صفحه تخت و کتری برقی اشاره کرد.

آدرس: Refik Saydam Cad. Tepebasi Bulvari No:37 Beyoglu, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

- هتل لامارتین شهر زیبای استانبول (Lamartine Hotel) :

لامارتین یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتل های 4 ستاره شهر زیبای استانبول است که پیاده در حدود 4 دقیقه با میدان تکسیم فاصله دارد. از مهم ترین امکاناتی که هتل شیک و مدرن لامارتین برای مهمانان خود فراهم می کند می توان به رستوران، بار، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد. تمامی اتاق های هتل لامارتین شهر استانبول مجهز به تهویه مطبوع، تلوزیون صفحه تخت و چای ساز هستند.

آدرس: Lamartine Cad. No:25 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

سخن پایانی :

اگر قصد سفر به استانبول را دارید می توانید سری به قسمت توراستانبول زده و از شرایط سفر به این شهر فوق العاده اطلاع پیدا کنید.

مانیا ارائه کننده خدمات رزرو آنلاین بلیط هواپیما،هتل و تور مسافرتی !​

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی