اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003035147516530

خرید انواع قفل و دستگیره درب با قیمت مناسب

کد: 140003035147516530

https://bit.ly/3ujeIEu

، (اخبار رسمی): خرید بهترین نوع دستگیره و قفل درب و سایز یزاق آلات در فروشگاه یراق ابزار. قفل درب حیاطی ، قفل استخری از مهم ترین محصولات این فروشگاه می باشد.

خرید انواع قفل و دستگیره درب با قیمت مناسب
خرید دستگیره و قفل درب . آشنایی با کاربرد انواع دستگیره درب

دستگیره درب یکی از پر استفاده ترین یراق آلات در صنعت درب و ساختمان است. ما سعی داریم قیمت دستگیره درب ارائه شده به مشتریان عزیز بسیار منصافانه باشد و کمترین سود کار عرضه محصولات را انجام خواهیم داد. به همین دلیل هم فروشگاه ابزار یراق به عنوان بزرگترین عرضه کننده انواع یراق آلات در کشور شناخته شده است و دارای مشتریان ثابت از سراسر کشور است.از دیگر تجهیزات یک درب با کیفیت و امن می توان به چشمی دیجیتال اشاره کرد.

دستگیره در اتاق خواب مناسب نصب بر روی سایر درب های موجود در منزل است. که از نظر قیمت، مدل، رنگ و شکل ظاهری دارای تنوع زیادی است. دستگیره در اتاق خواب به دو صورت کلیدی و سوئیچی عرضه می شود که البته در بیشتر موارد از انواع  مدل های  دستگیره کلیدی استفاده می شود.

خرید قفل درب

برای هر فردی حفظ امنیت ساختمان چه مسکونی و چه اداری بسیار مهم و حیاتی است.مهم ترین اقدام مورد نیاز برای ایجاد و حفظ این امنیت از اولین درب ورودی هر ساختمانی شروع میشود.از آنجا که در گذشته به درب های ورودی هر ساختمانی درب حیاطی گفته میشد قفل های مخصوص آن ها نیز قفل درب حیاط نام گرفت.تا حدود 2 دهه پیش قفل هایی که برای این درب ها استفاده میشد قفل های معمولی بود توسط زنجیر به آیفون وصل میشد و معایب بسیار داشتند همچون عدم امنیت کافی.با پیشرفت فوق العاده علم در دهه اخیر قفل هایی طراحی و ساخته شدند که امکانات بسیار کاربردی در اختیار انسان قرار دادند.برای خرید قفل حیاطی می توانید با فروشگاه یراق ابزار تماس بگیرید.

چشمی دیجیتال

چشمی دیجیتال (چشمی هوشمند درب آپارتمان)، دستگاهی است که پشت درب ورودی آپارتمان، به جای چشمی های قدیمی نصب می شود و صاحب خانه می تواند با وضوح بالا، جلو درب را دیده و در صورت نیاز عکس برداری کند.برای درب ضد سرقت بهترین گزینه برای چشمی، استفاده از چشمی دیجیتال درب ضد سرقت است با نصب این دستگاه امنیت منزل و محل کار خود را چندینن برابر افزایش خواهید داد.

در چشمی های دیجیتال امکان دید نسبت به چشمی معمولی بازتر می باشد.در چشمی دیجیتال تصاویر غیر قابل وضوح و نامفهوم کاملا تشخیص داده می شود.اگر امکان مشاهده برای سالمندان و کودکان فراهم نباشد ، بدلیل وجود مانیتور براحتی می توانند با استفاده از چشمی های دیجیتال پشت درب را مشاهده کنند.

خرید دستگیره دیجیتال

دستگیره دیجیتال نسل جدید و متفاوت دستگیره هاست. راستش را بخواهید تا چند سال دیگر، اکثر منازل و شرکت ها درب‌های ورودی خود را مجهز به این تکنولوژی خواهند کرد. از این موضوع که بگذریم، برخی از این دستگیره‌ها این قابلیت را دارند که ورود و خروج افراد را از طریق پیامک به شما اطلاع دهند. در این صورت شما متوجه می‌شوید که چه کسی در چه زمانی وارد شده است. چنانچه کارت یکی از افراد گم شود و یا بخواهید مجوز ورود یک شخص را باطل کنید، می توانید به راحتی این کار را از طریق برنامه مخصوص دستگیره هوشمند خود انجام دهید.

همچنین می توانید برای خرید انواع قفل و یراق آلات درب به سایت فروشگاه یراق کالا نیز مراجعه بفرمایید.

https://yaraghkala.com/

سعی ما در این است که تنوع دستگیره های درب   (یا دستگیره در)  را روز به روز افزایش داده و پک های کامل را به صورت تکلی و عمده در رنگ های مختلف (زیتونی ، طلایی ، دودی ) در اختیار شما دوستان قرار دهیم ، در فهرست زیر جدیدترین و بروزترین همراه دستگیره های در   همراه با قیمت مشاهده می کنید . موارد استفاده این نوع دستگیره های درب برای سرویس های بهداشتی ، اتاق کودک ، دستگیره درب اتاق ، درب های چوبی ، درب های آپارتمان می باشد.   

مدل‌های متنوع دستگیره در 

معمولا دستگیره‌ها با توجه به کاربری خود بسته به فضا، ایمنی، زیبایی و دوام انواع مختلفی دارند. معمولا دستگیره‌هایی که برای درب ورودی ساختمان، آپارتمان، حیاط، اتاق خواب، درب دستشویی و حمام استفاده می‌شوند. دستگیره‌های ثابت هستند که دارای قفل می‌باشند. قفل‌هایی که معمولا یا با کلید هستند یا مدل پیچشی دارند که از داخل با چرخاندن بسته می‌شوند. بعضی از دستگیره‌ها الکترونیکی و دیجیتالی هستند. این دستگیره‌ها قفل الکترونیکی دارند و به آن‌ها دستگیره‌های ضد سرقت هم گفته می‌شود. دستگیره داشبورد خودرو، دستگیره کابینت و دستگیره‌ی کشویی از دیگر انواع دستگیره هستند.

در بازار انواع دستگیره‌ی طرح جدید و قدیمی وجود دارد. بعضی از افراد به مدل دستگیره‌ی آویز در طرح کلاسیک برای کشو و کمد خود بیشتر علاقه دارند و می‌توانند از این دستگیره‌ها برای زیبایی دکوراسیون خانه‌ی خود استفاده کنند.

بهترین برند دستگیره در

برندهای مشهور ایرانی که دستگیره‌های درب تولید می‌کنند، برندهای ترک، دستگیره‌های چینی و دیگر برندها امروزه در بازار با یکدیگر رقابت می‌کنند. خرید آنلاین انواع دستگیره در از جنس‌های متنوع با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فراهم است. شما به راحتی می‌توانید طرح و مدل دستگیره‌ای که می‌خواهید را به صورت خرید اینترنتی در سبد سفارش‌های خود داشته باشید. نصب این دستگیره‌ها با مته و پیچ‌گوشتی کار ساده‌ای است و زحمتی برای شما ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یراق ابزار

گروه صنعتی فوروارد در سال 1365 تاسیس گردید.از همان زمان فعالیت خود را در زمینه تولید یراق آلات آلومینیومی و سربی درب و پنجره آغاز کرد و پس از سال 1370 برند فوروارد را به ثبت رساند و به طور رسمی با این نام به فعالیت ادامه داد. این واحد تولیدی پس از سال ها تجربه و پیمودن راهی دشوار در راستای پیشرفت و دقت در روند تولید و با ارائه بهترین کیفیت در جهت کسب رضایت مصرف کننده موفق به کسب جایگاهی قابل توجه میان تولید کنندگان مطرح این عرصه شده است.

اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان