اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101185801616530

بهترین خدمات برای نگهداری از سالمندان

آیا شرح وظایف همدم سالمند و پرستار و نگهداری سالمند با یکدیگر متفاوت است؟

کد: 140101185801616530

https://bit.ly/3KqUoKh

، (اخبار رسمی): برای نگهداری از سالمندان می توانید از خدمات مراقب، پرستار و همدم سالمند بهره ببرید. برای عده ای سوال پیش می آید که آیا شرح وظایف پرستار سالمند با همدم سالمند متفاوت است؟ حقوق و دستمزد دریافتی آن ها چطور؟ در این مقاله این مسائل را به روشنی برای شما بیان خواهیم نمود:

آیا شرح وظایف همدم سالمند و پرستار و نگهداری سالمند با  یکدیگر متفاوت است؟
استخدام پرستار سالمند در منزل شهر کرج

هنوز هم خانواده های زیادی در ایران تمایل دارند خودشان از والدین پیر خود مراقبت کنند و آن ها را به سرای سالمندان نمی سپارند. اما آیا شرح وظایف پرستار سالمند با همدم سالمند متفاوت است؟ دستمزد آنها چطور؟

هنوز هم خانواده های زیادی در ایران تمایل دارند خودشان از والدین پیر خود مراقبت کنند. و آن ها را به سرای سالمندان نمی سپارند. اما در این روزها که افراد مشغله ی فکری و کاری بسیاری دارند ممکن است نتوانند به خوبی از پس این امر برآیند و دچار مشکلاتی شوند. اما چاره کار چیست؟

مراکزی در حال فعالیت هستند که برای نگهداری بهتر و مراقبت از عزیزان بیمار و سالمند خود می توانید از خدمات آن ها استفاده نمایید. از مهم ترین خدمات این موسسات استخدام پرستار سالمند و استخدام پرستار بیمار می باشد. خدمات متعددی در زمینه نگهداری از سالمندان ارائه می شود که شامل این موارد است:

  1. پرستار سالمند
  2. مراقب سالمند
  3. همدم سالمند

اما آیا این سه خدمات یک مفهوم را دارند و برای ان از نیروهای یکسان استفاده می شود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به پاسخ سوالات خود برسید.

تفاوت همدم سالمند و پرستار سالمند چیست؟

بعضی از سالمندان دارای بیماری جسمی و روحی نبوده و توانایی انجام کارهای شخصی خود را دارند و فقط برای اینکه از تنهایی درآیند و کسی مراقب حالشان باشد نیاز به یک شخص پرستار و دلسوز دارند. در این مواقع همدم بیمار توصیه می شود. همدم سالمند فردی است که در صورت تمایل کارهای شخصی بیمار را انجام می دهد. با یکدیگر اوقات فراغت خود را پر می کنند. همدم بیمار به امور پرستاری تسلط کافی ندارد و نمی تواند از سالمندان با بیماری های سخت نگهداری کند. حقوق و دستمزد شخص همدم هم از یک پرستار ماهر کمتر است. اما پرستار بیمار به همه امور پرستاری واقف بوده، آموزش های لازم را  دیده و می توایند با خیال راحت سالمند خود با بیماری های مختلف را به او بسپارید. دستمزد پرستار سالمند هم بسته به شرایط و توانایی بیمار شما در انجام کارهای شخصی متفاوت است. بعضی بیماران توانایی جرکت جسمی را نداشته و تمام امور شخصی آن ها بر عهده پرستار است. مسلما دستمزد این پرستاران بیشتر از پرستار یک سالمند سالم است.

همدم سالمند

همدم سالمند به فردی گفته می شود که به طور تمام وقت و یا نیمه وقت در کنار سالمند باشد و در منزل وی مراقب سالمند باشد و تمام کارهای روزمره را برای سالمند انجام دهد تا سالمند بتواند از شرایط نسبی خوبی برخوردار باشد. خدمات پرستاری رازی در کرج، مفتخر است با گردهم آوری کادر با تجربه و حرفه ای خدمات همدم سالمند را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

شرایط استخدام پرستار سالمند در کرج

برای استخدام پرستار برای نگهداری از سالمندان باید فرد پرستار مشخصات و ویژگی هایی داشته باشد. زا جمله می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دارای مهارت لازم برای انجام امور باشد.
  • به امور پرستاری و نگهداری از بیمار آشنا باشد.
  • مودب، باشخصیت، صبور، دلسوز
  • وارد به امور منزل و آشپزی
  • شناخت کافی در مورد داروها
  • تحصیل کرده باشد
  • به کار و بیمار خود متعهد باشد.
  • صبور و دلسوز باشد.

پرستارانی که در موسسه مهرورزان رازی استخدام می شوند تمام این فاکتورها را دارا بوده و با مصاحبه های سخت استخدام می شوند و در صورت نیاز آموزش ها و دوره های لازم را می بینند.

  • شرایط استخدام پرستار فرد سالخورده در منزل
  • تجربه ی مراقبت و نگهداری از سالمند را داشته باشد.
  • همچنین  آشنایی کامل به امور منزل و آشپزی را بداند.
  • آشنایی با داروها و طریقه مصرف
  • ارای مهارت برای انجام امور اورژانسی  در مواقع بحرانی

هزینه پرستار سالمند در کرج

نرخ دستمزد پرستار سالمند در منزل و شهر کرج شاید سوال خیلی از افراد باشد. باید بدانید موسسه پرستاری رازی کرج دارای مناسب ترین هزینه ها در زمینه ارائه خدمات پرستاری می باشد. برای آگاهی از هزینه ها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و شرایط سالمند خود را برای مشاوران ما توضیح دهید و از هزینه ها مطلع شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یراق ابزار

گروه صنعتی فوروارد در سال 1365 تاسیس گردید.از همان زمان فعالیت خود را در زمینه تولید یراق آلات آلومینیومی و سربی درب و پنجره آغاز کرد و پس از سال 1370 برند فوروارد را به ثبت رساند و به طور رسمی با این نام به فعالیت ادامه داد. این واحد تولیدی پس از سال ها تجربه و پیمودن راهی دشوار در راستای پیشرفت و دقت در روند تولید و با ارائه بهترین کیفیت در جهت کسب رضایت مصرف کننده موفق به کسب جایگاهی قابل توجه میان تولید کنندگان مطرح این عرصه شده است.

اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش