اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203027296416530
در دسترس نیست

کارخانه و تولیدی درب ضد سرقت در تهران کجاست؟

کارخانه و تولیدی درب ضد سرقت در تهران کجاست؟

کد: 140203027296416530

، (اخبار رسمی): خرید درب های ضد سرقت و سایر دربهای ساختمانی از مراکز فروش و یا کارخانه درب ضد سرقت موجب میشود محصولات را با قیمت ارزان تری خریداری نمایید.

کارخانه و تولیدی درب ضد سرقت در تهران کجاست؟
مرکز فروش و تولید کننده درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت ورودی ساختمان در بسیاری از فروشگاه ها و شرکت های تولیدی تمام نقاط تهران به فروش می رسد. پیشنهاد می شود درب ضد سرقت ارزان را از تولید کننده و مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران خریداری نمایید.

درب ضد سرقت ورودی ساختمان در بسیاری از فروشگاه ها و شرکت های تولیدی تمام نقاط تهران به فروش می رسد. به شما متقاضیان پیشنهاد می شود درب ضد سرقت ارزان را از تولید کننده و مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران خریداری نمایید. همانطور که می دانید انواع درب با کیفیت های مختلف در بازار موجود است که شما می توانید با یک بار هزینه و مراجعه به بهترین تولید کننده درب ضد سرقت در تهران، دربی با کیفیت همراه با ضمانت را بخرید.
 
درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت همان طور که از نام آن مشخص است به دربی گفته می شود که مانع از ورود سارقین می شود. این نوع درب در مقابل هر گونه دستکاری و تخریب قابل اطمینان می باشد. لازم به ذکر است که این اطمینان به منزله ۱۰۰ درصد نیست. اما در مقابل درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده کرد. هچنین به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. بر خلاف درب های معمولی این گونه از درب ها در مقابل برش، فشار، اهرم و دستکاری قفل، سطح ایمنی بسیار بالایی دارد. سطح ایمنی درب های ضد سرقت از درب های معمولی و حتی نرده های حفاظتی (آکاردئونی) بسیار بیشتر می باشد. لازم به ذکر است که باید دربی که مورد استفاده قرار می گیرد از استاندارد های این محصول برخوردار باشد. نباید از درب های متفرقه با ابزاری معمولی باشد. باید توجه داشته باشید که محصولی که تهیه می کنید از همه نظر دارای استاندارد جهانی باشد. نیکسان درب از معتبرترین تولید کنندگان درب ضد سرقت در تهران است.

از معتبرترین مراکز فروش درب ضد سرقت در تهران می توان به آریا درب، سنا درب و نیکسان درب اشاره نمود.
 
برای خرید به نمایندگی درب ضد سرقت در تهران مراجعه کنید.

پرفروش ترین درب ضد سرقت کدام اند؟

  1. درب ضد سرقت شیشه ای
  2. درب ضد سرقت ترمووود
  3. درب ضد سرقت ترک

بهترین تولید کننده درب ضد سرقت در تهران

در صورتی که قصد خرید درب ضد سرقت به صورت حضوری دارید، و می خواهید، قبل از خرید درب را ببینید، بهتر است، به بازار بورس درب ضد سرقت مراجعه کنید. نکته مهم خرید درب ضد سرقت، آگاهی از تفاوت درب ضد سرقت ایرانی با درب ضد سرقت چینی و ترک است و اینکه بتوانید به آسانی کیفیت ها را از هم تشخیص دهید. لازم به ذکر است درب ضد سرقت با کیفیت در همه فروشگاه ها موجود نمی باشد و با مراجعه به مرکز فروش، می توانید انواع درب ضد سرقت با ماندگاری بالا را در مدل های متنوع و رنگ بندی سفارشی، خریداری نمایید.  با توجه به این که هزینه ی رفت و آمدها، شلوغی و ترافیک درسرساز است، و باعث ناراحتی خریداران درب ضد سرقت خواهد شد امکان سفارش آنلاین از مجموعه ی ما، امکان پذیر می باشد.

درب ضد سرقت چه ویژگی هایی دارد؟

  1. قفل درب های ضد سرقت دارای ۱۱ زبانه می باشند که در سه جهت مختلف عمل می کنند.
  2. ضخامت ورق به کار رفته در آن بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست.
  3. ضد آب بودن
  4. دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن
  5. نصب آسان
  6. تنوع در ظاهر و زیبایی آن و همچنین رنگ بندی متنوع آماده
  7. تنوع در ابعاد و ضخامت های آن
  8. روکش های متنوع از جنس های مختلف
  9. عایق اتلاف انرژی
  10.  جلوگیری از صدا یا کاهش دهنده صدا
  11. قفل های شب بند
  12. زنگ اضافی و دوربین چشمی که در داخل خود در قرار گرفته است.

معرفی بهترین مدل درب ضد سرقت

در ضد سرقت فلزی می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد و اگر بودجه کافی در اختیار دارید، درب های استیل می توانید بهترین مدل درب ضد سرقت باشد که می توانید خریداری نمایید. درب های استیل از محصولات امن، لوکس و جدید بازار می باشد. درب ضدسرقت که دارای ابعاد بزرگتر هستند، مانند درب دو لنگه و سه لنگه را می توان به عنوان درب ورودی لابی مورد استفاده قرار دهید.

ساختار درب ضد سرقت چگونه است؟

اسکلت این نوع دربها به صورت چند لایه است، بدین صورت که یک ورقه فلزی بین دو لایه روکش چوبی قرار گرفته است و علاوه بر این، داخل در نیز با استفاده از عایقی مانند پشم سنگ پر می‌ شود. به همین علت است که درب‌ های ضد سرقت، عایق صوت و حرارت نیز هستند. اما این قطعات به این لایه‌ ها محدود نمی‌ شود و لازم است به اجزای مهم دیگری همچون چهارچوب، لولا و قفل نیز توجه شود.

آدرس بورس درب ضد سرقت در تهران
پل چوبی یکی از بزرگ ترین مراکز و بورس درب ضد سرقت در تهران است که در زمینه ی فروش درب ضد سرقت ارزان، فعالیت دارند. همچنین برای خریدی مطمئن می توانید به نمایندگی فروش درب ضد سرقت در تهران مراجعه کنید که در تمامی نقاط شهر تهران مشغول به فعالیت هستند و علاوه بر فروش، خدمات پس از فروش را هم ارائه می دهند. برای دریافت آدرس بورس درب ضد سرقت در تهران، با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یراق ابزار

گروه صنعتی فوروارد در سال 1365 تاسیس گردید.از همان زمان فعالیت خود را در زمینه تولید یراق آلات آلومینیومی و سربی درب و پنجره آغاز کرد و پس از سال 1370 برند فوروارد را به ثبت رساند و به طور رسمی با این نام به فعالیت ادامه داد. این واحد تولیدی پس از سال ها تجربه و پیمودن راهی دشوار در راستای پیشرفت و دقت در روند تولید و با ارائه بهترین کیفیت در جهت کسب رضایت مصرف کننده موفق به کسب جایگاهی قابل توجه میان تولید کنندگان مطرح این عرصه شده است.

اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار