اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003315189716530

پارتیشن اداری و مزایای آن

آشنایی با خصوصیات و قیمت انواع پارتیشن اداری

کد: 140003315189716530

https://bit.ly/2Ue31CA

، (اخبار رسمی): یکی از مصالح ساختمانی که امروزه به راحتی می توانید بین محوطه را بخش بندی و تقسیم نمایید پارتیشن می باشد. پارتیشن جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارها می باشد. هم ارزان تر است و هم در سریع ترین زمان ممکن ساخته و نصب می شود.

آشنایی با خصوصیات و قیمت انواع پارتیشن اداری
بهترین نوع پارتیشن اداری با قیمت مناسب در ایران

پارتیشن‌ها وسایلی هستند که برای تقسیم بندی و جداسازی محوطه‌ها استفاده می‌شوند. پارتیشن اداری قادر به تقسیم بندی فضایتان است به نحوی که بر اساس کاربرد، بخش های مختلف را از یکدیگر جدا می کند.

پارتیشن‌ها وسایلی هستند که برای تقسیم بندی و جداسازی محوطه‌ها استفاده می‌شوند. به دلیل تنوع زیادی که در نحوه استفاده از این وسیله‌ها وجود دارد، مدل‌های مختلف و متنوعی، با ویژگی‌های خاص، از آن‌ها ساخته شده است. یکی از زمینه‌هایی که پارتیشن‌ها، در آن بیشتر به کار برده می‌شوند، استفاده از آن‌ها برای تقسیم بندی محیط‌های کاری است؛ در واقع گسترده شدن این امر باعث شد تا بسیاری از صنعتگران و طراحان داخلی، به تولید نوعی از پارتیشن‌ها، که برای تقسیم بندی محیط‌های تجاری و اداری مناسب‌تر هستند، اقدام کنند.

قیمت پارتیشن اداری

پارتیشن اداری قادر به تقسیم بندی فضایتان است به نحوی که بر اساس کاربرد، بخش های مختلف را از یکدیگر جدا می کند. شما می توانید با این المانها، فضاهای مختلف کاری، اتاق برگزاری جلسات، بخشی برای استراحت و غذا خوردن پرسنل و نظایر این ها را بدون ساخت دیوارهای دائمی ایجاد کنید. 
لازم به ذکر است که پارتیشن های اداری شرکت رامادُر، به عنوان عایق صوتی و حرارتی عمل می کنند و همچنین زیبایی بی نظیری را به فضایتان هدیه می دهند. این پارتیشن ها، مطابق با استانداردها و قوانین حفاظت آتش نشانی تهیه می شوند و بسیار کاربردی و زیبا هستند. 

پارتیشن‌های اداری را از لحاظ جنس ساخت نیز می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: پارتینش های اداری شیشه‌ای و پارتیشن‌های اداری دوجداره که قیمت پارتیشن اداری شیشه نیز با قیمت پارتیشن اداری دو جداره متفاوت می‌باشد. پارتیشن اداری شیشه‌ای جزء لوکس‌ترین انواع پارتیشن‌ها می‌باشد که فقط در شرکت‌های خیلی بزرگ و لوکس از این نوع پارتیشن‌ها استفاده می‌شود. قیمت پارتیشن اداری شیشه‌ای نیز بسیار بالا می‌باشد، دلیل بالا بودن قیمت این پارتیشن‌ها به سبب ظرافت و دقتی است که در ساخت و نصب آن‌ها باید داشت.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیومی با ایجاد ظرافت و زیبایی در محیط کار فضای زیبایی را خلق میکند که باعث افزایش بهره وری نیروی کار کارمندان میشود. این نوع پارتیشن ها برای استفاده در اداره ها، بیمارستان ها و جداسازی فضاهای کوچک بسیار مناسب است.
سیستم پارتیشن با فریم آلومینیومی برای ایجاد یک اتاق، جدا کردن محیط کار (با توجه به نیاز دفاتر) و برای بخش بندی قسمت های فروش راهکار مناسبی است. نصب این نوع پارتیشن اداری بسیار آسان است و یکروزه انجام میشود و به گونه ایست که در صورت لزوم قابل جابه جایی و استفاده مجدد است.

پارتیشن ام دی اف

همچنین یکی از روکش های معروف ام دی اف، فرمیکا می باشد. یکی دیگر از روکش های معروف، ملامینه است که در آن کاغذ دکوراتیو آغشته به رزین در شرایطی با حرارت بالا و فشار بالا بر روی تخته ام دی اف چسبانده می شود.

اجرا و نصب پارتیشن اداری ام دی اف دارای مراحل متعددی است. در ابتدا باید محل مورد نظر که قرار است پارتیشن  mdf در آن محل نصب شود اندازه گیری و با توجه به کاربرد و فضای مورد نظر پارتیشن mdf  طراحی و مورد تایید کارفرما قرار گیرد.

پارتیشن فریم لس

همانطور که از نام این سبک پارتیشن شیشه‌ای مشخص است، درواقع نکته حائز اهمیت آن، استفاده حداقلی از پروفیل در ساختار این نوع پارتیشن است.
در این سبک پارتیشن های شیشه‌ای، پروفیل‌ها حداقل فضا را اشغال می‌کنند و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد، هم‌چنین وضوح، دید و شفافیت بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

قیمت پارتیشن شیشه ای فریملس به چند عامل بستگی خواهد داشت: به عنوان مثال طرح سندبلاست که بر روی شیشه های پارتیشن میشود به چه صورت است و پرتراکم است یا خیر. همچنین دیگر عامل جنس و برند ابزار و یراقی است که در کار پیاده سازی مورد استفاده قرار گرفته است مانند قفل و لولایی که روی درب نصب می گردد.

این دسته از پارتیشن‌ها نیز به مانند پارتیشن‌های فریم‌لس وظیفه جداسازی و بخش بندی فضا را بعهده دارند، ولی دارای پروفیل‌های ضخیم‌تری هستند. هم‌چنین، نسبت به تک جداره‌ها، فضای بیشتری اشغال می‌کنند و از لحاظ زیبایی دارای جایگاه پایین‌تری هستند و تنها نکته مثبت این دسته این است که عایق صدا، گرما و سرما به علت 2 یا 3 جداره بودن شیشه‌ها هستند.

این شیشه‌ها عایق‌هایی به مراتب بسیار بهتر از تک جداره‌ها هستند.

برای خرید انواع پارتیشن اداری با ورک وود تماس بگیرید. 02122049741 workwood.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یراق ابزار

گروه صنعتی فوروارد در سال 1365 تاسیس گردید.از همان زمان فعالیت خود را در زمینه تولید یراق آلات آلومینیومی و سربی درب و پنجره آغاز کرد و پس از سال 1370 برند فوروارد را به ثبت رساند و به طور رسمی با این نام به فعالیت ادامه داد. این واحد تولیدی پس از سال ها تجربه و پیمودن راهی دشوار در راستای پیشرفت و دقت در روند تولید و با ارائه بهترین کیفیت در جهت کسب رضایت مصرف کننده موفق به کسب جایگاهی قابل توجه میان تولید کنندگان مطرح این عرصه شده است.

اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل