اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005175369716530

هزینه ارسال بار به تمام شهرهای ترکیه

هزینه حمل و ارسال بار در باربری ترکیه به روش های متفاوت

کد: 140005175369716530

https://bit.ly/3yEntvW

، (اخبار رسمی): امروز حمل و ارسال بار به ترکیه یکی از متداول ترین نوع باربری بین المللی به شمار می رود. همسایگی ایران با ترکیه، بازار اقتصادی پر رونق این کشور و مهاجرت به ترکیه باعث شده است افراد زیادی درخواست خدمات باربری ترکیه را داشته باشند. در اینجا شما را با بهترین باربری های ترکیه و خدمات آن ها آشنا می کنیم.

هزینه حمل و ارسال بار در باربری ترکیه به روش های متفاوت
باربری و حمل بار به ترکیه. هزینه حمل ارسال بار و اثاثیه منزل به ترکیه

امروز باربری ترکیه یکی از پر درخواست ترین حمل بار و باربری بین المللی می باشد. همسایگی ایران با ترکیه، بازار اقتصادی پر رونق این کشور و مهاجرت به ترکیه از جمله عوامل رشد این باربری می باشد.

همیشه قانون و اجرای آن در انجام تمام کارها ضروری ست. حمل بار به ترکیه نیز از این امر مستثنی نیست. شرکت های باربری بین المللی با رعایت قانون و مقررات بین المللی و داشتن بیمه نامه، کار حمل بار و اثاثیه ی مشتریان را با خاطری آسوده انجام می دهد، و در وقت تعیین شده بار و اثاثیه را صحیح و سالم به مقصد می رسانند. در این ایام حمل بار به ترکیه بسیار افزایش پیدا کرده است. این امر سبب شد تا باربری ها زیادی برای حمل بار به ترکیه شروع به فعالیت کنند. اما همه در این کار موفق نبوده اند زیرا این نوع باربری به داشتن ماشین های مجهز حمل بار و افراد با تجربه در زمینه حمل بار بین المللی نیاز دارد. در ادامه سعی داریم شما را بهترین باربری های ترکیه آشنا سازیم:

باربری تهران کالا بر

یکی از بروز ترین و مدرن ترین باربری های بین المللی که روزانه تعداد زیادی بار را به سراسر دنیا ارسال می نمایند. این باربری با مدیریت جوان و موفق خود توانسته در بین تجار و افرادی که قصد ارسال بار به خارج از کشور را دارند بسیار مشهور شود. از مهم ترین خدمات این باربری بین المللی می توان به حمل بار به ترکیه اشاره داشت. 

مراحل حمل بار به ترکیه در باربری تهران کالا بر

  • بسته بندی اصولی و حرفه ای در صورت درخواست.
  • در صورت تمایل و اعلام نیاز شما عزیزان بارها و لوازم شما از درب منزل بارگیری و به گمرک ارسال می شود.
  • بعد از انجام کارهای مربوط به گمرک و صدور بارنامه بین المللی، تمام بارها در گمرک مبدا پلمپ خواهد شد. 
  • بعد از رسیدن بار به گمرک مقصد ترخیص کار شرکت بارهای شمار را ترخیص خواهد کرد و به آدرس مقصد شما ارسال خواهد شد. (یعنی در صورت صلاح دید شما احتیاجی به حضور در گمرک و درگیر شدن با کارهای اداری در این مرحله نخواهید داشت.)
  • همچنین لیست اغلام کالاها و بارهای شما باید هم به زبان ترکی و هم فارسی ترجمه شود که این کار نیز توسط نیروهای زبده باربری ترکیه انجام خواهد شد.

باربری امیر کبیر

از دیگر باربری های موفق در زمینه حمل بار به ترکیه می توان به باربری امیر کبیر اشاره داشت. این باربری سال ها است که در این زمینه فعالیت دارد. از رایج ترین ماشین هایی که برای حمل بار به ترکیه مورد استفاده قرار میگیرد ترازیت مسقف است. برای حمل بار به ترکیه بهتر است ماشین های دارای کیفیت و مناسب حمل بار را انتخاب کنید تا اسباب کشی به ترکیه و حمل بار شما با شرایط مناسب و بدون دردسر انجام شود. باربری ترکیه امیر کبیر را می توان به عنوان یکی از برترین باربری های موفق در این زمینه معرفی کرد. 

باربری تهران بار ترکیه

اولین و قدیمی ترین باربری تخصصی برای حمل بار به ترکیه، تهران بار ترکیه می باشد. این باربری با دارا بودن پرسنلی با تجربه و کرآزموده توانسته هزاران بار را به سلامت به شهرهای کشور ترکیه ارسال نماید. بارهای تجاری و اثاثیه منزل خود را می توانید با خیال راحت به باربری تهران بار ترکیه بسپارید . https://tehranbar-turkey.ir/

در باربری تهران ترکیه امکان ارسال بار از ایران به تمام شهرهای ترکیه فراهم شده است. همچنین می توانید بارهای و اثاثیه خود را به کمک این باربری از شهرهای ترکیه به ایران ارسال نمایید. باربری ترکیه با سال ها تجربه حمل بار بین المللی یکی از معتبرترین شرکت های حمل بار به ترکیه به شمار می رود. هزینه حمل بار به ترکیه به عوامل متعددی بستگی دارد:

  • نوع بار 
  • میزان ارزش بار
  • روش حمل بار(زمینی، هوایی و دریایی)
  • بسته بندی بار
  • کارگر حمل بار
  • شهر مبدا و مقصد 
  • و...

از شعبات مهم باربری ترکیه می توان به به موارد زیر اشاره داشت:

باربری استانبول

گاهی اوقات مشتریان حجم کمی از بار و یا وسایل را دارند که حمل آنها از طریق زمینی مقرون به صرفه تر است. در این صورت حمل خرده بارشان را باید به وسیله ی یکی از شرکتهای حمل و نقل بین المللی انجام دهند. در روش حمل خرده بار، بارها و لوازم شما همراه با ساید لوازم افراد دیگر ارسال می شود و کرایه حمل بین شما و افراد دیگر تقسیم می شود و این روش برای ارسال بار کم بسیار به صرفه می باشد. در صورتی که در روش دیگر شما باید کل هزینه ارسال بار و کرایه ماشین حمل بار را به تنهایی پرداخت کنید.

باربری آلانیا

اکثرا حمل بار به روش هوایی به آلانیا بین 2 الی 3 روز زمان میبرد. در حمل بار به روش زمینی نیز با توجه به این که روش دربستی را انتخاب میکنید یا خرده بار زمان ارسال متغیر می باشد. این بازه زمانی برای شهرهای مختلف ترکیه متفاوت است. عواملی دیگری نیز در آن دخیل می باشد و معمولا تا یک هفته زمان می برد. 

همچنین در پایان می توانیم از باربری همسایه باز نیز به عنوان یک باربری موفق ترکیه نام ببریم:

http://otobarhamsaye.com/blog/10/%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یراق ابزار

گروه صنعتی فوروارد در سال 1365 تاسیس گردید.از همان زمان فعالیت خود را در زمینه تولید یراق آلات آلومینیومی و سربی درب و پنجره آغاز کرد و پس از سال 1370 برند فوروارد را به ثبت رساند و به طور رسمی با این نام به فعالیت ادامه داد. این واحد تولیدی پس از سال ها تجربه و پیمودن راهی دشوار در راستای پیشرفت و دقت در روند تولید و با ارائه بهترین کیفیت در جهت کسب رضایت مصرف کننده موفق به کسب جایگاهی قابل توجه میان تولید کنندگان مطرح این عرصه شده است.

اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید