اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201157222516530
در دسترس نیست

معرفی مرکز فروش درب ضد آب در تهران + فروش محصولات با قیمت ارزان

معرفی مرکز فروش درب ضد آب در تهران + محصولات جدید و ارزان

کد: 140201157222516530

، (اخبار رسمی): درب سرویس بهداشتی و درب حمام باید دارای مشخصه ضد آب باشد. این دربها در مکان هایی که رطوبت در آنها زیاد است، نصب شده و به همین دلیل احتمال پوسیدگی درب زیاد است.

معرفی مرکز فروش درب ضد آب در تهران + محصولات جدید و ارزان
مرکز فروش درب ضد آب در تهران

با مراجعه به مرکز فروش درب ضد آب در تهران، می توانید محصولات را با قیمت ارزان و مناسب تر خریداری نمایید. درب سرویس و درب حمام به دلیل مواجه با رطوبت باید از مدلهای ضد آب خریداری و نصب شود.

درب ضد آب از محبوب ترین مدل های درب داخلی آپارتمان است که در مقابل آب و رطوبت بسیار مقاوم می باشد و برای ورودی سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد و از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. درب ضد آب نسبت به سایر مدل های درب معمولی، دارای قابلیت ها و ویژگی های خاصی است که توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب نمایند. در این خبر قصد داریم مرکز فروش درب ضد آب در تهران را به شما معرفی نماییم.

درب ضد آب چیست؟ چه کاربردی دارد؟

درب ضد آب به دلیل نوع ساختاری که دارد برای ورودی داخلی ساختمان نصب می شود. طرح درب‌ ضد آب همانند درب‌های چوبی هستند اما با این تفاوت که با ساختار محکم و مقاومی که دارند پوسیده نمی‌شوند و خراش بر نمی‌دارند. بر همین اساس، استفاده از درب ضد آب در مکان هایی که احتمال ریختن آب روی در و یا ایجاد بخار آب وجود دارد، الزامی است. 

سفارش و خرید درب ضد آب

خرید درب ضد آب از مرکز فروش به شما کمک می کند تا از رطوبت داخل فضای آپارتمان راحت شوید و دیگر، از خوردگی درب معمولی سرویس بهداشتی و حمام خلاص شوید. جهت سفارش و خرید انواع درب ضد آب با رنگ بندی های متنوع می توانید به شرکت آریا درب مراجعه نمایید که به صورت تک و عمده درب ضد آب ورودی داخلی آپارتمان را به عرضه می رساند. آریا درب به عنوان مرکز فروش درب ضد آب در تهران شناخته شده است.

کاربرد درب ضد آب

از درب ضد آب ارزان قیمت می‌توان در فضاهای خارج از خانه که دائما با رطوبت و نمناکی مواجه هستند استفاده کرد. مهم‌ترین کاربرد درب ضد آب در محیط‌های اداری، حمام، سرویس بهداشتی، رستوران‌ها، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، سونا، جکوزی، آشپزخانه و درب‌ پارکینگ که ورودی بین ساختمان و پارکینگ است.

  •  درب ضد آب ورودی توالت
  • درب ضد آب ورودی حمام

انواع درب ضد آب

دربهای ضد آب دارای مدلهای متنوعی هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  1. درب ضد آب ABS: برای ساخت درب ضد آب ABS ابتدا درب خام، آغشته به رزین شده و در نهایت با ورق ABS یا  ABS-  PVC روکش می‌شود. ورق ABS در ابعاد 212 در 92 سانتی‌متر و با ضخامت 2.1 میلی‌متر  بوده که مغز داخلی آن از MDF و رویه ی آن از پلاستیک ساخته شده است. ABS  مخفف Acrylonitrile butadiene styrene نوعی پلیمر نفتی است که به دلیل اینکه می‌تواند تا 200 درجه سانتی گراد مقاومت نشان دهد در صنایع مختلفی استفاده می‌شود 
  2. درب ضد آب GRP: درب ضد آب GRP از جنس فایبرگلاس است. دربGRP گران‌تر از درب‌های ضد آب دیگر است چون فایبرگلاس از ترکیب پشم شیشه و نفت تولید می‌شود. استفاده از فایبرگلاس در درب ضد آب  GRP باعث می‌شود که از نفوذ آب و رطوبت به عمق و لایه‌های درب، جلوگیری شود. درب‌های ضد آب GRP در برابر آتش مقاوم هستند و ذوب نمی‌شوند. در مکان‌هایی که نیاز به شستشو و ضدعفونی مداوم باشد، بهتر است از درب ضد آب GRP استفاده شود. به همین دلیل است که از درب GRP در بیشتر آزمایشگاه‌ها، ادارات و بیمارستان‌ها نیز استفاده می‌شود. البته در چنین مکان‌هایی استفاده از درب‌های آکوستیک هم پیشنهاد می‌شود.

مشخصات و ویژگی درب ضد آب

درب ضد آب کاملا ضد خش و ضد آب است. از مهم‌ترین ویژگی‌های درب ضد آب می‌توان به قابل شست‌وشو بودن، قابلیت رنگ آمیزی در طرح و رنگ‌های مختلف، استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه، صدا و حرارت اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات درب داخلی آپارتمان که ضد آب باشد و در برابر خوردگی مقام باشد، با کارشناسان فروش مجموعه ی آریا درب، مرکز فروش درب ضد آب در تهران تماس حاصل نمایید. 

مزایای درب ضد آب چیست؟

  • قیمت مناسب
  • امکان طراحی با یراق و ابزار آلات لوکس در صورت دستور مشتریان
  • نصب سریع و آسان این نوع در
  • استفاده از چارچوب های آماده و زیبا
  • داشتن تنوع و زیبایی در طرح و رنگ های مختلف آن.

با مراجعه به مرکز فروش درب ضد آب در تهران، می توانید محصولات را با قیمت ارزان و مناسب تر خریداری نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یراق ابزار

گروه صنعتی فوروارد در سال 1365 تاسیس گردید.از همان زمان فعالیت خود را در زمینه تولید یراق آلات آلومینیومی و سربی درب و پنجره آغاز کرد و پس از سال 1370 برند فوروارد را به ثبت رساند و به طور رسمی با این نام به فعالیت ادامه داد. این واحد تولیدی پس از سال ها تجربه و پیمودن راهی دشوار در راستای پیشرفت و دقت در روند تولید و با ارائه بهترین کیفیت در جهت کسب رضایت مصرف کننده موفق به کسب جایگاهی قابل توجه میان تولید کنندگان مطرح این عرصه شده است.

اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید