اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209157716316530
در دسترس نیست

الزام استفاده از دستگاه پرکن مایعات در کارخانه ها

الزام استفاده از دستگاه پرکن مایعات در کارخانه ها

کد: 140209157716316530

، (اخبار رسمی): پرکن مایعات یکی از دستگاه های پراستفاده در کارخانه های صنایع عذایی و آرایشی است. این دستگاه‌ها در مدلهای پرکن مایعات رقیق، غلیظ، اتومات و نیمه اتومات موجود است.

الزام استفاده از دستگاه پرکن مایعات در کارخانه ها
پرکن مایعات ماشین سازی خدری

بسیاری از کارخانه ها  برای بسته‌بندی محصولات خود با چالش‌های بسیاری مواجه هستند یکی از این دستگاه های بسته بندی که در برای تمامی کارخانه ها ضروری است، دستگاه‌های پرکن مایعات است.

بسیاری از کارخانه ها  برای بسته‌بندی محصولات خود با چالش‌های بسیاری مخصوصا در زمینه هزینه و زمان مواجه هستند؛ به همین خاطر خریدن ماشین‌آلات جهت ساده‌سازی فرآیند بسته‌بندی محصولات، به یک نیاز اساسی برای کارخانه ها تبدیل شده است. حال یکی از این دستگاه های بسته بندی که در برای تمامی کارخانه ها ضروری است، دستگاه‌های پرکن مایعات است. این دستگاه به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد که شما با توجه به بودجه خود میتوانید یکی از این دستگاه ها را خریداری کنید. شما میتوانید از این دستگاه برای پرکردن انواع مایعات از جمله عسل، مایع ظرفشویی و... استفاده کنید.  ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال پیش بی آید که دستگاه پرکن مایعات از کجا خریداری کنیم؟

 شرکت های زیادی در سرتاسر ایران وجود دارد یکی از شرکت های معتبر، مجموعه ماشین سازی خدری است که شما میتوانید برای خرید پرکن انواع مایعات با این شرکت تماس بگیرید.

مزایای استفاده از پرکن مایعات در کارخانه ها

همان طور که گفتیم بسیاری از کارخانه ها برای پرکردن مایعات خود به داخل بطری یا قوطی های مخصوص خود نیاز به دستگاه پرکن مایعات دارند. استفاده از این دستگاه ها در کارخانه ها مزایای دارد که شامل:

  • بالا رفتن دقت در پرکردن مایعات مختلف
  • بالا رفتن سرعت تولید
  • حفظ بهداشت و عدم دخالت دست
  • صرفه جویی در هزینه و زمان

 مناسب ترین دستگاه پرکن برای استفاده در کارخانه های کدام است؟

بسته بندی انواع مایعات همچون  نوشیدنی ها، سس ها، انواع روغن، ضد آفتاب ها و سایر مایعات بهداشتی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام بگیرد به همین خاطر استفاده از دستگاه های پرکن مایعات ضروری  است اما یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که مناسب ترین دستگاه پرکن برای استفاده در کارخانه ها کدام است؟

همان طور که گفتیم دستگاه پرکن مایعات به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد که بهترین نوع این آن، دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک است زیرا این دستگاه نیازی به نیروی انسانی ندارد و شما با خرید این دستگاه میتوانید انواع مایعات را بدون نیاز به نیروی انسانی پرکنید. مشخصات این دستگاه شامل:

  • جنس بدنه: استیل
  • ولتاژ دستگاه: 220 ولت
  • ابعاد دستگاه: 35*40*30 سانتی متر
  • وزن 12 کیلوگرم

دستگاه پرکن مایعات تمام اتوماتیک جزو پیشرفته ترین دستگاه های موجود در بازار است که شما میتوانید نمونه آن را در ماشین سازی خدری مشاهده کنید.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ و یا رقیق؟ کدام برای تولیدات شما مناسب است؟

دستگاه پر کن مایعات دستگایی است که بسیاری از کارخانه ها برای پر کردن و بسته بندی مایعات غلیظ و رقیق در صنایع  های مختلفی از جمله دارویی، آرایشی، غذایی استفاده میشود. همان طور که میدانید مایعات به دو صورت غلیظ و رقیق هستند و به همین خاطر دستگاه پرکن هر کدام از این مایعات باهم متفاوت است.

دستگاه پرکن مایعات رقیق

 دستگاه پرکن مایعات رقیق مناسب  مایعاتی با چگالی پایین می‌باشد. ویسکوزیته مایعات رقیق بسیار پایین است و  به همین خاطربسیار روان حرکت می‌کنند. از جمله  مایعات رقیق می‌توان به محلول های ضدعفونی، آب معدنی، نوشابه‌ها و بسیاری از محصولات دیگر اشاره کرد دستگاه پرکن مایعات رقیق انواع مختلفی دارد که شامل:

  1. دستگاه پرکن مایعات رقیق تری بلوک
  2. دستگاه پرکن مایعات رقیق منو بلوک
  3. دستگاه پرکن مایعات رقیق اورفلو یا سر ریز

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات غلیظ برخلاف دستگاه پرکن مایعات رقیق برای مایعاتی با چگالی بالا مناسب است و به همین خاطر در این دستگاه از مکانیزم سیلندر پیستونی استفادهمیشود. این دستگاه برای مایعاتی همچون مایع ظرفشویی، مایع لباسشویی و... استفاده میشود. دستگاه پرکن مایعات غلیظ هم انواع مختلفی دارد که شامل:

  • دستگاه پرکن مایعات غلیظ پمپی
  • دستگاه پرکن مایعات غلیظ پیستونی
  • با انواع پرکن مایعات آشنا شوید
  • دستگاه پرکن مایعات انواع مختلفی دارد که شامل:
  • دستگاه پرکن مایعات غلیظ پمپی
  • دستگاه پرکن مایعات پیستونی

برای خرید و استعلام قیمت انواع دستگاه پرکن با شماره 09124488011 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یراق ابزار

گروه صنعتی فوروارد در سال 1365 تاسیس گردید.از همان زمان فعالیت خود را در زمینه تولید یراق آلات آلومینیومی و سربی درب و پنجره آغاز کرد و پس از سال 1370 برند فوروارد را به ثبت رساند و به طور رسمی با این نام به فعالیت ادامه داد. این واحد تولیدی پس از سال ها تجربه و پیمودن راهی دشوار در راستای پیشرفت و دقت در روند تولید و با ارائه بهترین کیفیت در جهت کسب رضایت مصرف کننده موفق به کسب جایگاهی قابل توجه میان تولید کنندگان مطرح این عرصه شده است.

اطلاعات تماس
  • 021664***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید