اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003235173810250

مضرات و عوارض جانبی هیدروکینون در کرم های روشن کننده پوست

Hydroquinone Side Effects

کد: 140003235173810250

https://bit.ly/2ROCoTV

، مشهد , (اخبار رسمی): لکه های پوستی از دیرباز در بسیاری از انسان ها وجود داشته است. دلیل پیدایش این لکه ها می تواند بیماری و یا عوامل محیطی باشد. بوجود آمدن لک های پوستی ناشی از تولید بیش از حد رنگدانه ملانین (MELANIN ) در پوست می باشد. 

Hydroquinone Side Effects
هیدروکینون

استفاده از هیدروکنیون ((HYDROQUINONE در کرم های روشن کننده پوست بطور گسترده ای رواج دارد. حال آنکه این ماده دارای عوارض جانبی متعددی می باشد. امروزه بسیاری از کشورها، تولید و فروش محصولات حاوی هیدروکنیون را ممنوع نموده اند. در ادامه به مضرات و آثار سوء هیدروکنیون در بدن انسان می پردازیم. 

لکه های پوستی از دیرباز در بسیاری از انسان ها وجود داشته است. دلیل پیدایش این لکه ها می تواند بیماری و یا عوامل محیطی باشد. بوجود آمدن لک های پوستی ناشی از تولید بیش از حد رنگدانه ملانین (MELANIN ) در پوست می باشد. ملانین از اسید آمینه تیروزین  (Tyrosine )  که در اثرعمل آنزیم تیروزنیاز (Tyrosinase enzyme ) در ملانوزوم سلول های ملانوسیت (Melanocyte ) پوست بوجود می آید. تجمع زیاد سلول های ملانین، باعث تیره شدن رنگ پوست و پیدایش انواع لکه های پوستی می شود. 

انواع لکه های پوستی را از اینجا مطالعه فرمائید. 

هیدروکنیون چیست؟ 

 هیدروکنیون یک محصول جانبی از متابولیسم بنزن 1(که یک ماده سرطان زا می باشد) است. این ماده با مهار تشکیل ملانین در پوست، سبب کاهش لک ها و تیرگی پوست می شود. 

عمده مضرات عوارض جانبی هیدروکنیون: 

اصلی ترین عارضه مصرف کرم های حاوی هیدروکنیون، افزایش احتمال ابتلا به بیماری AML 2 می باشد.  AML یک نوع سرطان است که بر روی مغز استخوان و گلبول های سفید خون تاثیر می گذارد. 

استفاده مداوم از هیدروکنیون، باعث ناراحتی های جدی پوستی از قبیل قرمزی، تحریکات پوستی، التهاب، سوزش و خارش می گردد. 

افزایش حساسیت های پوستی  و مستعد نمودن پوست به حساسیت های جدید . 

افزایش آسیب های ناشی از اشعه خورشید و در نتیجه افزایش شانس ابتلا به سرطان پوست . 

یافته های متعدد علمی حاکی از نقش هیدروکنیون در تشکیل سرطان و افزایش التهابات پوستی می باشد.استفاده از کرم های روشن کننده حاوی ترکیبات گیاهی، بهترین جایگزین برای این ماده می باشد. 

کرم Perfect white آندریا فاقد هیدروکنیون وکوجیک اسید بوده و بدون هیچگونه عوارض جانبی و مواد شیمیایی مضر، از تشکیل ملانین جدید در پوست جلوگیری کرده و فعالیت آنزیم تیروزنیاز را مختل می سازد. 

به تایید EPA (آژانس حفاظت از محیط) 

AML (acute myeloyenous leukemia)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی پوست کالا

فروشگاه اینترنتی پوست کالا عرضه کننده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی - فروش لوازم برقی آرایشی - محصولات مراقبت از پوست و مو فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه و مختص کودکان - به آسانی محصولات ما را سفارش دهید و محل سکونت دریافت نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی