اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005255381417033

پول نو برای امن کردن خرید و فروش ارزهای دیجیتال راهکار دارد!

کد: 140005255381417033

https://bit.ly/3kYCsLA

، تهران , (اخبار رسمی): خرید و فروش ارزهای دیجیتال هیچ‌وقت کار آسانی نبوده و کاربران به‌دلیل مشکلاتی مثل پیچیدگی پروسه احراز هویت، عدم پشتیبانی از کارت‌های عضو شبکه شتاب، کند بودن روند پاسخگویی به مشتریان و... با چالش‌های زیادی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال روبه‌رو بوده‌اند.

پول نو برای امن کردن خرید و فروش ارزهای دیجیتال راهکار دارد!
در «پول‌نو» می‌توان ارزهای دیجیتال را خرید و مستقیما به کیف پول شخصی انتقال داد.

به نقل از برنانیوز، پول نو یک صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال است که با هدف رفع کمبودهای صرافی‌های فعلی تاسیس شده است. این پلتفرم را می‌توان نسل نوین صرافی‌های ارز دیجیتال دانست

پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال پول نو، با راهکار خاص خود موجب امن‌تر شدن خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شده است. راهکار این پلتفرم، علاوه بر امنیت، سرعت بیشتری به تراکنش‌ها بخشیده و مشکلات  صرافی‌های رایج را حل کرده است.

پول نو مشکل کاربران در صرافی‌ها را حل کرده است!

چند وقتی است که صرافی‌های متمرکز خارجی که معروف‌ترین آن‌ها صرافی بایننس است، با  تغییر ساز و کار خود و اجباری کردن احراز هویت برای تمام کاربران، مشکلاتی را برای کاربران ایرانی ایجاد کرده‌اند. استفاده از کیف پول صرافی، دارایی کاربران ایرانی قفل شده است و بسیاری افراد هنوز نتوانسته‌اند ارزهای دیجیتال خود را از بایننس خارج کنند.

در صرافی‌های داخلی هم این مشکل وجود دارد. با اتفاقی که برای یکی از صرافی‌های داخلی افتاد، کاربران بسیاری دسترسی خود را به ارزهای دیجیتالشان از دست دادند و درگیر مشکلات زیادی شدند.

پول نو به عنوان یک صرافی خرید و فروش ارزهای دیجیتال، این نگرانی را درک کرده و با ساز و کار اتصال کیف پول شخصی کاربران به پلتفرم، تمام ارزهای دیجیتال خریداری شده آن‌ها را سریع و بدون واسطه به کیف پول شخصی آن‌ها منتقل می‌کند. این کار، دو مزیت اصلی دارد:

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پول نو چه مزیتی دارد؟

  1. کنترل دارایی‌های کاربران به طور کامل در دست خود آن‌هاست و صرافی هیچ‌گونه دسترسی یا کنترلی روی رمزارزهای کاربران خود ندارد. آن‌ها می‌توانند در لحظه، به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشند و از امکانات کیف پول خود برای استفاده از ارزهای دیجیتالشان بهره ببرند. پس هر اتفاقی که برای صرافی بیفتد، کاربران دچار مشکل نمی‌شوند چون پول نو دارایی آن‌ها را تحت کنترل ندارد و به هیچ مانع قانونی بر نمی‌خورند.
  2.  سرعت انتقال ارزهای دیجیتال در این روش بسیار زیاد است و کاربران در سریع‌ترین زمان پس از پرداخت یا انجام تراکنش فروش، ارز دیجیتال (در فرآیند خرید) یا معادل ریالی آن (در فرآیند فروش) را دریافت می‌کنند.
  3. بعلاوه بر این‌ها، پول نو با پشتیبانی از شبکه‌های بیت کوین (BTC)، اتریوم (ERC-20)، بایننس اسمارت چین (BSC)، دوج، ترون، لایت کوین، دش (DASH) و زی کش (ZEC) کارمزدهای انتقال را به شدت کاهش داده و سرعت تراکنش‌ را به طرز مطلوبی بهبود بخشیده است.
  4. پرداخت‌ها در پول نو به صورت آنلاین انجام می‌شوند و مشکلاتی مانند حواله پول یا کارت به کارت و ارسال رسید پرداخت وجود ندارد. در پلتفرم پول نو می‌توان چند کارت بانکی اضافه کرد و با هرکدام تا سقف ۵۰ میلیون تومان تراکنش انجام داد.

احراز هویت سریع صرافی پول نو

یکی دیگر از مشکلات کاربران صرافی‌ها گیر کردن در صف احراز شدن هویتشان است. این کند بودن فرآیند احراز هویت موجب از دست رفتن زمان و معطلی کاربران برای پیوستن به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که یکی از اصلی‌ترین گلایه‌های مردم از صرافی‌هاست؛ اما فرآیند احراز هویت در پول نو بسیار سریع و در عین حال، دقیق است. 

آن‌ها با خودکار کردن این پروسه و مطلع کردن کاربرانشان از مراحل احراز هویت، با راهنمایی قدم به قدم، روند احراز هویت را سرعت بخشیده‌اند و خبری از معطل شدن در فرآیند احراز هویت نیست.  به همین دلیل کاربران پول نو خیلی سریع‌تر از دیگران می‌توانند حساب کاربری بسازند و به بازار ارزهای دیجیتال وارد شوند.

تنوع ارزهای دیجیتال در پول نو

تنوع ارزهای دیجیتال پلتفرم پول نو را در کمتر صرافی‌ای می‌توان دید. پول‌نو علاوه بر رمز ارزهای معروفی مثل بیت کوین و اتریوم و تتر، از ارزهای دیجیتال محبوبی مانند ریپل، کاردانو، پولکادات، آدا، آوه، بایننس کوین و... هم پشتیبانی می‌کنند.

نکته جالب‌تر اینجاست که این رمز ارزها را می‌توان با کارمزد بسیار کمتر از پول نو خرید چون دست کاربران در انتخاب شبکه‌ها باز است و می‌توانند کم‌هزینه‌تر  و سریع‌تر خرید و فروش کنند.

آموزش استفاده از پلتفرم پول نو

پول نو کاربران مبتدی و با سطح دانش کمتر را رها نکرده است و در بلاگ خود مطالب آموزشی گویا و کاربردی دارد. علاوه بر بلاگ، در هر مرحله از خرید و فروش ارزهای دیجیتال پول نو همراه کاربرانش است و قدم به قدم آن‌ها را پیش می‌برد تا بتوانند از امکانات وسیع پلتفرم به‌خوبی استفاده کنند و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد تجربه کنند.

در وانفسای تغییر و تحول اقتصاد دنیا، هر کس به دنبال حفظ ارزش سرمایه خود است و یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌تواند سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال باشد.

در این میان، عاقلانه‌ترین راه پیوستن به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال، استفاده از صرافی‌های معتبر داخلی مانند پلتفرم آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال پول نو است. وبسایت پول نو را ببینید و امکانات آن را بررسی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرافی پول نو

با پول‌نو سریع و ساده به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپیوندید و در امنیت کامل کنترل دارایی‌هایتان را در دست بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه