اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286302617033

بهترین صرافی های ایران

بررسی 3 صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

کد: 140104286302617033

https://bit.ly/3aMen9w

، تهران , (اخبار رسمی): اگر می‌خواهید ارز دیجیتال خریدوفروش کنید، افتتاح حساب در یک صرافی ارز دیجیتال اولین قدم برای شروع است. هنگام انتخاب یک صرافی به عواملی مانند دارایی‌های پشتیبانی شده، کارمزدها، روش‌های پرداخت و امنیت توجه کنید. برای کمک به شما در یافتن صرافی مناسب، ۳ صرافی برتر ارز دیجیتال را در نظر گرفتیم.

بررسی 3 صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران
بررسی 3 صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران
بررسی 3 صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران
بررسی 3 صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

اگر می‌خواهید ارز دیجیتال خریدوفروش کنید، افتتاح حساب در یک صرافی ارز دیجیتال اولین قدم برای شروع است. هنگام انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال، مهم است که به عواملی مانند دارایی‌های پشتیبانی شده، کارمزدها، روش‌های پرداخت و امنیت توجه کنید. برای کمک به شما در یافتن صرافی مناسب، با بررسی ۳ صرافی برتر ارز دیجیتال، این عوامل را در نظر گرفتیم.

با توجه به اینکه به طور کلی، می‌توان صرافی‌های ارز دیجیتال را به دو مدل P2P (نظیر به نظیر) و OTC (مستقیم) تقسیم کرد، دو مورد از بهترین صرافی‌های P2P و یکی از بهترین صرافی‌های OTC را معرفی و مقایسه خواهیم کرد.

صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس (nobitex.ir) به عنوان یک استارت آپ در حوزه مبادلات رمزارزها که در تابستان ۱۳۹۶ راه‌اندازی شد، یک صرافی P2P است که امکان مبادله تعدادی از ارزهای دیجیتال را با ریال و تتر فراهم کرده است.

این صرافی که از حجم معاملات بالایی برخوردار است، کارمزد معاملات را به‌صورت درصدی از حجم دارایی درخواستی و در بازه ۰.۳۵-۰.۲٪ و به صورت ۳۰ روزه محاسبه می‌کند. لازم به ذکر است که در بازارهای حرفه‌ای نوبیتکس (با مقصد تتر) کارمزد معاملات پایین‌تر و مستقل از حجم بوده و برای میکر (۰.۱۵٪) و تیکر (۰.۱۳٪) محاسبه می‌شود.

این صرافی یک کیف پول اختصاصی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و برای تأمین امنیت حساب‌ها دارای احراز هویت دو عاملی است.

نوبیتکس ۳ سطح کاربری داشته و حساب‌های مخصوص شرکتی، ویژه و تریدر دارد. این صرافی در پاسخ به نیاز کاربران، قابلیت پشتیبانی از حد ضرر، ارائه اپلیکیشن موبایل و بازار آزمایشی (حساب دمو) برای افراد مبتدی را فراهم کرده است.

 

صرافی والکس

صرافی والکس (wallex.ir) از جمله صرافی‌های ایرانی است که در سال ۹۷ تأسیس شده است. این صرافی نیز از حجم معاملات بالایی برخوردار است. کارمزد معاملات در والکس به صورت درصدی از مبلغ کل معامله و بر اساس سطوح کاربری و با توجه به حجم معاملات سه ماه اخیر کاربر در بازه ۰.۲٪ تا ۰.۴٪ متفاوت است. همچنین، در این صرافی، کارمزد معاملات بر پایه تتر به صورت ثابت ۰.۲٪ در نظر گرفته می‌شود. این صرافی ایرانی سه بازار معاملاتی با مقصد ریال، بیت کوین و تتر ارائه می‌کند.

صرافی والکس نیز در راستای ارتقای قابلیت‌های خود از سیستم احراز هویت دو عاملی استفاده کرده و ارائه ابزار حد ضرر، اپلیکیشن موبایل و پشتیبانی قوی از جمله مزایای دیگر آن است.

در این صرافی در زمان نوشته شدن این مطلب تنها 50 ارز دیحیتال وجود دارد. این صرافی مزایای خوبی به کاربران میدهد اما از معایب آن کارمزد بالا است که برای کاربران چندان مطلوب نیست.

صرافی پول نو

صرافی پول نو (pooleno.ir) یک بازار برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. در این صرافی به عنوان یک صرافی آنلاین OTC، ارزهای دیجیتال بدون واسطه خرید و فروش می‌شوند. در صرافی‌های OTC سرعت خرید و فروش بالاست و کاربران خرید و فروش خود را به صورت مستقیم با صرافی انجام می‌دهند.

پول نو به عنوان بهترین صرافی OTC در ایران، اولین صرافی است که قابلیت والت کانکت را ارائه می‌دهد. به این معنی که این صرافی ارزهای دیجیتال کاربران را نگه نمی‌دارد. در مقابل، امکان اتصال کیف پول شخصی کاربران به این صرافی فراهم است. کاربران در صرافی پول نو با خیال راحت‌تری معامله کرده و نگرانی بابت اعتماد به صرافی‌های P2P و قرار دادن دارایی خود در کیف پول صرافی ندارند.

کارمزد در پول نو بین ۰.۲ تا ۰.۸ درصد از مبلغ ارزهای دیجیتال است. طبیعی است که کارمزدها با توجه به شرایط بازار و نوع توکن انتخابی، متغیر بوده و به طور میانگین ۰.۴ درصد است که روی قیمت ارزهای دیجیتال محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است که این مبلغ در مقایسه با صرافی‌های p2p که در آن‌ها یک بار کارمزد معامله و یک بار کارمزد انتقال شبکه جهت انتقال به کیف پول شخصی دریافت می‌شود، بسیار کمتر است.

پول نو به عنوان یک صرافی فروشگاهی (OTC) که در آن امنیت در درجه اول اهمیت قرار دارد، کاربران با یک بار پرداخت کارمزد، رمز ارزشان را به کیف پول شخصی منتقل کرده و دیگر نگران اعتماد به کیف پول‌های صرافی‌های p2p نیستند.

پول نو دو سطح کاربری دارد که سطح ۱ شامل امکانات خرید و فروش ارز دیجیتال و واریز و برداشت تومان است. جهت امکان واریز و برداشت رمز ارز، کاربر می‌تواند با تکمیل مراحل احراز هویت به سطح کاربری ۲ ارتقا یابد.

صرافی پول نو با برخورداری از تنوع بالای ارزهای دیجیتال (بیش از 110 ارز دیجیتال) به نسبت دو صرافی دیگر بزرگ ایرانی یعنی نوبیتکس و والکس، امکان انتخاب بیشتری به کاربران میدهد.

پول نو دارای دو سطح کاربری است. سطح ۱ که شامل امکانات خرید و فروش ارز دیجیتال و واریز و برداشت تومان است، نیازی به احراز هویت نداشته و به سرعت پس از ثبت نام کاربر قابل دسترسی است. کاربران جهت امکان واریز و برداشت رمز ارز، می‌توانند با تکمیل مراحل احراز هویت به سطح کاربری ۲ ارتقا یابند.

تنوع بالای شبکه‌های انتقال در پول نو (پشتیبانی از ۳۰ شبکه بلاکچین)، پشتیبانی از شبکه بایننس اسمارت چین که کارمزد بسیار اندکی دارد، پشتیبانی از ۴ شبکه ترون، اتریوم، سولانا و بایننس اسمارت چین برای واریز و برداشت تتر، امکان خرید و فروش استیبل کوین دلار بایننس (BUSD) که کارمزد انتقال کمتری دارد، قابلیت کسب درآمد با استفاده از کد دعوت، امکان پایش چندین کیف پول اسمارت چین بدون نیاز به ثبت نام و احراز هویت و نمودار قیمت لحظه‌ای بیت کوین و سایر رمز ارزها از جمله مواردی است که پول نو را به عنوان یک صرافی ایرانی متمایز می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرافی پول نو

با پول‌نو سریع و ساده به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپیوندید و در امنیت کامل کنترل دارایی‌هایتان را در دست بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]