اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286302917033

امن ترین صرافی های ایران برای خرید ارز دیجیتال کدامند؟

با این صرافی ارز دیجیتال همین امروز شروع به خرید و فروش کنید

کد: 140104286302917033

https://bit.ly/3RM5k9q

، تهران , (اخبار رسمی): خرید و فروش ارزهای دیجیتال ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما زمانی که آن را به چند مرحله تقسیم کنید، بسیار آسان‌تر است. سرمایه‌گذاری یا معامله رمز ارزها تنها به یک حساب کاربری در یک صرافی نیاز دارد، اگرچه روش‌های ذخیره‌سازی ایمن‌تری توصیه می‌شود.

با این صرافی ارز دیجیتال همین امروز شروع به خرید و فروش کنید
با این صرافی ارز دیجیتال همین امروز شروع به خرید و فروش کنید
با این صرافی ارز دیجیتال همین امروز شروع به خرید و فروش کنید
با این صرافی ارز دیجیتال همین امروز شروع به خرید و فروش کنید

اگر برای انجام احراز هویت فرصت کافی ندارید؛ و می‌خواهید همین امروز خرید و فروش را شروع کنید و اگر امنیت دارایی‌تان برایتان مهم است، صرافی پول نو برای شماست. ثبت نام کنید و خریدوفروش را شروع کنید.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما زمانی که آن را به چند مرحله تقسیم کنید، بسیار آسان‌تر است. سرمایه‌گذاری یا معامله رمز ارزها تنها به یک حساب کاربری در یک صرافی نیاز دارد، اگرچه روش‌های ذخیره‌سازی ایمن‌تری توصیه می‌شود.

مواردی که سرمایه‌گذاران مشتاق ارزهای دیجیتال به آن نیاز دارند عبارتند از: یک حساب صرافی ارز دیجیتال، مدارک شناسایی شخصی برای انجام احراز هویت (KYC)، اتصال ایمن به اینترنت و انتخاب یک روش پرداخت. همچنین، توصیه می‌شود که کیف پول شخصی خود را خارج از حساب صرافی داشته باشید.

کدام صرافی ارز دیجیتال را انتخاب می‌کنید؟ اولین قدم برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال شامل انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال است. ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال به شما امکان می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را بخرید، بفروشید و نگه دارید. به طور کلی بهترین روش استفاده از صرافی این است که به کاربرانش اجازه دهد رمزارزها را به کیف پول آنلاین شخصی خود برای حفظ امنیت منتقل کنند. این امر مستلزم آن است که صرافی مورد نظر از شبکه‌های متنوع بلاکچین جهت انتقال رمز ارزها پشتیبانی کند.

صرافی‌های ارز دیجیتال به دو دسته P2P و OTC تقسیم می‌شوند. در صرافی همتا به همتا (P2P) خریدار و فروشنده به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباط هستند و صرافی تنها نقش واسطه‌ برای تأمین امنیت تراکنش‌ها را به عهده دارد. در این نوع صرافی‌ها، معاملات بر اساس قیمت‌های توافقی میان خریدار و فروشنده انجام می‌شود. سفارشات در یک دفتر سفارش قرار گرفته و کاربران منتظر می‌مانند تا معامله با قیمت پیشنهادی آن‌ها انجام شود. این نوع صرافی‌ها معمولاً یک کیف پول در اختیار هر کاربر قرار می‌دهند که رمز ارزهای خریداری شده را در آن نگه دارند. همچنین، اغلب این صرافی‌ها از شبکه‌های متنوع بلاکچین برای انتقال رمز ارزها پشتیبانی نمی‌‌کنند.

در صرافی OTC، کاربران مستقیماً با خود صرافی معامله می‌کنند. یک مزیت صرافی‌های OTC این است که برای کاربران تازه‌کار، همچنین برای انجام سریع خرید و تسویه فوری بسیار مناسب هستند.

مزیت دیگر صرافی OTC این است که کاربر می‌تواند رمز ارز خریداری شده را با هزینه کمتری نسبت به صرافی P2P به کیف پول شخصی خود انتقال دهد. بدون شک می‌دانید که نگهداری رمز ارزها در کیف پول صرافی ریسک بالایی دارد.

از طرفی صرافی‌های P2P یک کارمزد برای خرید و فروش رمز ارزها وکارمزد دیگری برای انتقال شبکه دریافت می‌کنند. اگرچه کارمزد انتقال شبکه ثابت است و صرافی نقشی در آن ندارد، اما صرافی‌های OTC در مجموع کارمزد کمتری را دریافت کرده و خیال کاربر راحت است که دارایی خود را در کیف پول صرافی نگه نمی‌دارد.

پس از مقایسه شرایط و قیمت ارزهای دیحیتال در صرافی‌های مشهور ایرانی مانند نوبیتکس، والکس، پول نو و رمزینکس، مشخص شد که صرافی پول نو راحت‌ترین و کاربرپسندترین صرافی برای ورود به ارزهای یجیتال است.

با صرافی پول نو همین امروز شروع به خرید و فروش کنید! صرافی رمزارز پول نو (pooleno.ir)، یک صرافی OTC در ایران است که در آن ارزهای دیجیتال بدون واسطه خرید و فروش می‌شوند. بدین ترتیب، سرعت خرید و فروش در این صرافی بالاست و نیازی نیست که کاربران برای انجام معامله در دفتر سفارش منتظر بمانند.

کارمزد پول نو بین ۰.۲ تا ۰.۸ درصد از مبلغ ارزهای دیجیتال است و با توجه به شرایط بازار و نوع توکن انتخابی متغیر بوده و به طور میانگین ۰.۴ درصد است. این میزان کارمزد در مقایسه با صرافی‌های p2p بسیار کمتر است.

همچنین، صرافی پول نو برای افرادی که نیاز دارند به سرعت رمز ارزها را معامله کنند شرایطی را فراهم کرده که برای شروع نیازی به احراز هویت نداشته باشند. پول نو دو سطح کاربری دارد که سطح ۱ شامل امکانات خرید و فروش ارز دیجیتال و واریز و برداشت تومان است. پس از آنکه کاربر رمز ارز مورد نظر خود را خریداری کرد، جهت امکان واریز و برداشت رمز ارز، می‌تواند با تکمیل مراحل احراز هویت به سطح کاربری ۲ ارتقا یابد.

بدین ترتیب، اگر همین امروز قصد خرید و فروش رمز ارز موردنظرتان را دارید، می‌توانید از طریق صرافی پول نو به سرعت ثبت نام کرده و معامله کنید. تنها کافی است نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، کد ملی و شماره کارت بانکی خودتان را وارد کرده و بدون معطلی خرید وفروش را شروع کنید.

پول نو با بهره‌مندی از تنوع بالای ارزهای دیجیتال شامل توکن‌های دیفای، گیم و غیره (۱۱۰ توکن)، پشتیبانی از ۳۰ شبکه بلاکچین جهت انتقال رمز ارزها به کیف پول‌های شخصی، امکان خرید و فروش استیبل کوین دلار بایننس (BUSD) که کارمزد انتقال پایینی دارد، پشتیبانی از ۴ شبکه ترون، اتریوم، سولانا و بایننس اسمارت چین برای واریز و برداشت تتر و قابلیت کسب درآمد با استفاده از کد دعوت تمام نیازهای کاربران را به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال برآورده می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرافی پول نو

با پول‌نو سریع و ساده به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپیوندید و در امنیت کامل کنترل دارایی‌هایتان را در دست بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]