اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104216287617033

امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در سریعترین زمان با پول نو

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت!

کد: 140104216287617033

https://bit.ly/3yxAdpk

، تهران , (اخبار رسمی): احراز هویت در صرافی‌ها با هدف تأمین امنیت کاربران طراحی شده است تا از افتادن در دام سایت‌های فیشینگ، کلاهبرداری‌های اینترنتی و حساب‌های اجاره‌ای در امان باشند. بنابراین، یکی از ویژگی‌های یک صرافی معتبر انجام احراز هویت به صورت دقیق و سریع است.پول نو برای راحتی کاربران راهکار جدیدی را ارائه کرده است.

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت !
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت!

آیا خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت امکان‌پذیر است؟ شعار رمزارزها در ابتدای فعالیت، ناشناس بودن تراکنش‌ها بود. با این حال فعالیت‌های مجرمانه مانند پولشویی که توسط برخی افراد انجام شد، قانونگذاران را مجبور کرد که قوانین و سیاست‌های جدیدی را اجرا کنند. بنابراین، صرافی های ارز دیجیتال مجاب شدند تا از مقررات احراز هویت (KYC) تبعیت کنند و این سیاست‌ها را اجرا کنند.

دستورالعمل‌های KYC به یک عنصر مهم در سیستم‌های مالی جهان تبدیل شده است. بنابراین، اگر در تجارت کریپتو فعال هستید، باید توجه داشته باشید که صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال به شما اجازه نمی‌دهند بدون احراز هویت معامله کنید. این کار باعث جلوگیری مجرمان از فعالیت‌هایی نظیر پولشویی میشود.

اگرچه هدف KYC نظارت بر معاملات غیرقانونی است، اما خیلی از افراد هستند که به دلایل دیگری به دنبال خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت هستند.

در این مطلب توضیح خواهیم داد که چگونه به صورت کاملا قانونی و در امنیت کامل در ایران بدون احراز هویت ارز دیجیتال بخرید.

احراز هویت چیست؟ KYC مخفف «Know Your Customer » یا «Know Your Client» است. در واقع، احراز هویت روش شناسایی و اعتبارسنجی هویت مشتری در هنگام ایجاد یک حساب کاربری است. به عبارت دیگر، صرافی‌ها باید اطمینان حاصل کنند که مشتریان آن‌ها همان شخصی هستند که ادعا می‌کنند.

اطلاعات شخصی که برای احراز هویت استفاده می‌شوند، عبارتند از کارت شناسایی، عکس سلفی به همراه متن دست‌نویس تعهدنامه و کارت بانکی متعلق به کاربر.

به طور کلی، احراز هویت در صرافی‌های داخلی و خارجی با اهداف زیر انجام می‌شود:

  • تأمین امنیت کاربران تبعیت از قوانین کشور رصد و کنترل تراکنش‌ها مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه (مانند پولشویی) دفاع در برابر تأمین مالی تروریسم

چرا برخی افراد تمایلی به احراز هویت ندارند؟ دلایل افراد برای اجتناب از انجام احراز هویت بسیار متفاوت است. از جمله:

  • برخی از کاربران بر این باورند که تأیید هویت برخلاف شعار ارزهای دیجیتال است. برخی افراد ممکن است بخواهند تحریم‌های ناعادلانه را دور زده و از خدمات صرافی موردنظرشان استفاده کنند. سازمان‌های غیرقانونی به دنبال دسترسی به صرافی‌های ارز دیجیتال برای پولشویی هستند. برخی کاربران ممکن است بخواهند میزان دارایی خود را مخفی نگه داشته و از پرداخت مالیات فرار کنند. کاربرانی که زیر سن قانونی هستند ممکن است به دنبال تجارت ارزهای دیجیتال باشند، اگرچه از نظر قانونی مجاز نیستند. برخی به دنبال به حداکثر رساندن تمرکززدایی در دنیای ارزهای دیجیتال هستند. عده‌ای از افراد اعتماد کافی نسبت به سپردن اطلاعات شخصی به شخص ثالث ندارند. برخی تریدرها به دلیل نوسانات سریع بازار فرصت کافی ندارند تا منتظر انجام مراحل احراز هویت و تأیید آن بمانند.

برای این منظور، برخی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال هستند که سطوح کاربری را تعریف کرده و برای سطوح اولیه نیازی به احراز هویت ندارند. بزرگترین مزیت این است که شما می‌توانید تنها در چند دقیقه یک حساب کاربری باز کنید و به صورت آنی شروع به خرید و فروش کنید.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی بدون احراز هویت صرافی‌های ایرانی بسته به سطوح کاربری که دارند، معمولاً برای واریز و برداشت تومان تا سقف مشخصی نیاز به احراز هویت ندارند! البته به این نکته توجه کنید که برای واریز و برداشت رمز ارزها لازم است که مراحل احراز هویت را تکمیل کنید.

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در صرافی پول نو صرافی پول نو به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال OTC در ایران، دارای دو سطح کاربری است که کاربران سطح ۱ در آن می‌توانند خرید و فروش ارز دیجیتال را بدون احراز هویت انجام دهند. واریز و برداشت تومان را بدون تکمیل مراحل احراز هویت انجام دهند. برای ورود به حساب کاربری سطح ۱ تنها لازم است که کاربر نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، کد ملی، تاریخ تولد و شماره کارت بانکی خود را وارد نماید و بلافاصله نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کند.

این کار به ویژه برای تریدرهایی که نیاز به انجام سریع معاملات دارند بسیار مفید است. همچنین، پول نو با نمایش قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال به خرید بهتر تریدرها کمک می‌کند. اگر فردی بخواهد امکان واریز و برداشت رمز ارز به امکانات قابل دسترس اضافه شود، می‌تواند برای ورود به حساب کاربری سطح ۲ احراز هویت خود را کامل کند.

لازم به ذکر است که احراز هویت در صرافی‌ها با هدف تأمین امنیت کاربران طراحی شده است تا از افتادن در دام سایت‌های فیشینگ، کلاهبرداری‌های اینترنتی و حساب‌های اجاره‌ای در امان باشند. بنابراین، یکی از ویژگی‌های یک صرافی معتبر انجام احراز هویت به صورت دقیق و سریع است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرافی پول نو

با پول‌نو سریع و ساده به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپیوندید و در امنیت کامل کنترل دارایی‌هایتان را در دست بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]