اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286301917033

کسب درآمد میلیونی روزانه با پول نو

استقبال بی‌نظیر کاربران از صرافی پول نو با کسب درآمد از کارمزدها

کد: 140104286301917033

https://bit.ly/3yQB2tl

، تهران , (اخبار رسمی): این قابلیت به تازگی به پول نو اضافه شده و قرار است فعلا ادامه داشته باشد. محدودیتی برای ثبت نام و دعوت کاربران وجود ندارد و همه افرادی که شرایط نام برده شده را رعایت کنند، مشمول دریافت پاداش‌های پول نو خواهند بود.

استقبال بی نظیر کاربران از صرافی پول نو با کسب درآمد از کارمزدها
استقبال بی‌نظیر کاربران از صرافی پول نو با کسب درآمد از کارمزدها

صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال با شیوه‌‌های مختلفی به جذب مخاطبان جدید می‌پردازند، اما کم اتفاق می‌افتد که یک صرافی‌، در هزینه تراکنش‌های رمز ارزی نیز با کاربران خود شریک شود. صرافی پول نو pooleno.ir به تازگی این امکان را برای کاربران خود فعال کرده که بسیار مورد استقبال فعالان بازار کریپتوکارنسی قرار گرفته است.

سیستم ریفرال به دلیل بازدهی بالا باعث رقابت کاربران قدیمی و کاربران جدید پول نو شده است. قابل ذکر است که هیچ نوع محدودیتی برای تعداد ثبت نامی وجود ندارد و این قابلیت هم برای کاربران قدیمی فراهم شده و هم کاربران جدید می‌توانند از آن برای کسب درآمد استفاده کنند.

شرایط دریافت جایزه از طریق کد ریفرال صرافی پول نو صرافی پول نو در قابلیت جدید خود، به کسانی که کد معرفشان را در اختیار کاربران جدید قرار می‌دهند، به ازای هر ثبت نام، ۱۵ هزار تومان پاداش می‌دهد. اما مهم‌ترین قابلیت آن این است که اگر کاربرانی که با کد معرف یک کاربر در پول نو ثبت نام کرده‌اند، تراکنش‌های رمز ارزی نیز انجام دهند، به ازای مبلغ هر تراکنش ۲۵ درصد از کارمزدی که صرافی دریافت می‌کند، به معرفی کننده تعلق می‌گیرد. جدول امتیازات و درآمدها را مشاهده کنید.

پول نو برای خرید و فروش ارز دیجیتال نیازی به احراز هویت با عکس ندارند و کاربران می‌توانند تنها با ثبت اطلاعات شخصی خود، حساب کاربری سطح ۱ خود را ایجاد کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن به خرید و فروش رمز ارزها بپردازند. کاربران می‌توانند از کیف پول حساب کاربری‌شان برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال خود استفاده کنند.

تقسیم بندی حساب کاربری

انواع حساب کاربری در صرافی پول نو حساب کاربری افراد در این صرافی به دو نوع تقسیم می‌شود. در حساب کاربری سطح یک، کاربران می‌توانند بدون ارسال عکس و متن دستنویس تعهدنامه به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند و واریز و برداشت تومان انجام دهند.

در حساب کاربری سطح ۲ قابلیت برداشت و واریز رمزارزها نیز فراهم شده است که نیاز به ارسال مدارک هویتی از جمله عکس سلفی با متن دستنویس و کارت شناسایی برای احراز هویت شما است. البته همین مرحله احراز هویت در پول نو نیز بسیار ساده است  و مدارک شما در سریع‌ترین زمان ممکن توسط تیم پشتیبانی بررسی خواهند شد.

 کاربران با این قابلیت می‌توانند در کارمزدهای تراکنش با صرافی سهیم شوند. به این صورت که ۰.۱ درصد از مبلغ تراکنش‌های فردی که توسط کد معرف شما ثبت نام کرده است، به کیف پول شما اضافه می‌شود و می‌توانید با رسیدن دارایی خود به حداقل برداشت، مبلغ مورد نظر را در کارت بانکی خود دریافت کنید.

چه افرادی مشمول دریافت جایزه کد معرف هستند؟ همانطور که بالاتر اشاره شد، برای استفاده از کد معرف نیازی به احراز هویت نیست و تنها کافی است کاربری که از طریق کد معرف در سایت ثبت نام کرده است، اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کند، تا هزینه پاداش برای شما در نظر گرفته شود. تنها نکته قابل توجه این است که اطلاعات حساب فرد یعنی شماره کارت و شماره تلفن همراه باید به نام خود او باشند، در غیر این صورت حساب کاربری‌ جدید تایید نخواهد شد.

حتما توجه داشته باشید که در این سیستم تنها کاربرانی پاداش می‌گیرند که از کد معرف آن‌ها برای ثبت نام در سایت استفاده شده است. بنابراین کاربران جدیدی که با کد معرف افراد دیگر حساب خود را در این صرافی ایجاد می‌کنند، مشمول دریافت این پاداش‌ها نخواهند بود. البته این افراد می‌توانند با دریافت کد دعوت خودشان و ارسال آن به افراد دیگر، در صورت ثبت نام این افراد در سایت، مشمول پاداش‌های ذکر شده بشوند.

کد دعوت (Referral Code)

کد دعوت (Referral Code)  راهی است که مشخص می‌کند فرد ثبت نامی از طریق شما به سایت معرفی شده است. توجه داشته باشید که کد معرف تنها در زمان ثبت نام شخص جدید در سایت، می‌تواند وارد شود و بعد از تکمیل مراحل ثبت نام دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد.

کد دعوت صرافی پول نو را از کجا دریافت کنیم؟ کاربران می‌توانند برای دریافت کد ریفرال (کد معرف) خود، بعد از ورود به حساب کاربری پول نو، از لیست سمت راست صفحه گزینه «کسب درآمد» را انتخاب و کد دعوت خود را کپی کنند. بعد از این مرحله می‌توانند با ارسال این کد به دوستان و آشنایان، کسب درآمد خود را شروع کنند. لینک دعوت شما نیز در این صفحه قابل مشاهده است که از می‌توانید از آن نیز برای دعوت دیگران به ثبت نام در این صرافی استفاده کنید.

نکات مهم برای دریافت جایزه باید حساب کاربری شما تایید شده باشد.

  • حساب کاربری افراد دعوت شده باید تایید شده باشد.
  • به افراد دعوت شده جایزه‌ای تعلق نمی‌گیرد.
  • افراد دعوت کننده مشمول دریافت جایزه می‌شوند.
  • کد معرف حتما باید در ابتدای فرآیند ثبت نام وارد شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرافی پول نو

با پول‌نو سریع و ساده به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپیوندید و در امنیت کامل کنترل دارایی‌هایتان را در دست بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه