اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007075454017033

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت؟ دیگر نگران اتلاف وقت نباشید!

کد: 140007075454017033

https://bit.ly/3CTJIPX

، تهران , (اخبار رسمی): در حالی که رمزارزها روز به روز در حال محبوب‌تر شدن هستند، یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که کاربران با آن مواجه می‌شوند نبود بستری مطمئن و قابل اعتماد برای خرید و فروش آن‌هاست.

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت؟ دیگر نگران اتلاف وقت نباشید!
خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت؟ دیگر نگران اتلاف وقت نباشید!

اکثر روش‌های خرید و فروش رمزارز در ایران با چالش‌هایی جدی مواجه‌اند و بیشتر صرافی‌های به دلایلی مثل پروسه احراز هویت پیچیده، استفاده صرف از کیف پول صرافی، پشتیبانی ضعیف و... نمی‌توانند احساس آرامش و امنیت کافی را به کاربران خود بدهند. از صرافی‌های معتبر ایرانی میتوان Nobitex، والکس، اوکی اکسچنج و پول نو را مثال زد. در این میان صرافی پول نو، نگاه جدیدی به این مشکلات کرده و در صدد رفع آن‌ها برآمده.

یکی از دلایل اقبال به پول نو راحتی در استفاده و امنیت بسیار بالایی است که این پلتفرم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. آن‌ها شرایطی فراهم کرده‌اند که پس از انجام پروسه احراز هویت، تنها با چند کلیک رمزارزهایی را که در کیف پول شخصی خودتان دارید بفروشید یا با استفاده از کارت بانکی رمزارز بخرید. همچنین می‌توانید از شبکه‌های بلاک چین مختلف نیز برای خرید و فروش استفاده کنید تا کارمزد کمتری متحمل شوید.

حل مشکل احراز هویت به ‌وسیله احراز هویت خودکار

پول نو پروسه احراز هویت پول نو به نسبت دیگر صرافی‌ها ساده‌تر است. اخیرا پروسه احراز هویت صرافی‌های ایرانی خیلی سخت و پیچیده شده و به همین خاطر کاربران ترجیح می‌دهند کلا خرید ارزهای دیجیتال را فراموش کنند یا از سایت‌های نامعتبر برای این کار استفاده ‌کنند. اما در صورت استفاده از پلتفرم پول نو، کافی‌ست مدارک خودتان را ارسال کنید و منتظر بمانید که از سوی کارشناسان بررسی شوند. این پروسه با وجود سرعت بالا، از دقت زیادی هم برخوردار است چون از تکنولوژی پیشرفته احراز هویت خودکار استفاده می‌شود.

همچنین اگر به هر دلیلی احراز هویت شما با موفقیت انجام نشود، پشتیبانی پول نو با شما تماس می‌گیرد و گره کار را به شما نشان می‌دهد و در باز کردن آن به شما کمک می‌کند. پشتیبانی قوی این صرافی به صورت ۲۴ ساعته آماده است تا مشکلات شما را در زمینه احراز هویت برطرف کند.

پول نو امکان استفاده از کیف پول شخصی را می‌دهد

در پول نو این گزینه در مقابل شما وجود دارد که از کیف پول شخصی خودتان برای انجام عملیات خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید. شما می‌توانید به دو روش مختلف رمزارزهای خودتان را در پول نو بفروشید:

۱. روش اول اتصال کیف پول خودتان به پلتفرم پول نو است. در این حالت پس از ثبت درخواست فروش یک پیغام روی کیف پولتان ارسال می‌شود. پس از تایید این پیام توکن‌های موردنظر به کیف پول صرافی منتقل خواهد شد و عملیات فروش تایید می‌شود. پس از مدت زمان کوتاهی هم مبلغ معادل ریالی توکن‌ها را داخل حسابی که از قبل معرفی کرده‌اید دریافت می‌کنید.

۲. در صورتی هم که تمایل ندارید کیف پول خودتان را به سایت متصل کنید، می‌توانید توکن‌ها را به صورت دستی به آدرس عمومی که در اختیارتان قرار می‌گیرد انتقال دهید و سپس شناسه تراکنش (TXID) را در کادر مربوطه وارد کنید. پس از تایید صحت تراکنش مبلغ ریالی آن به حسابتان واریز خواهد شد.

خرید و فروش ارز دیجیتال پول نو در صرافی پول نو

امکان مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال و خرید انواع رمزارزها از جمله تتر، بیت کوین، اتریوم و بیش از 40 ارز دیگر با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب وجود دارد. بدین ترتیب می‌توانید با بیشترین سرعت ممکن و بدون هیچ‌گونه مشکلی خرید و فروش انواع رمزارزها را آغاز کنید.

اگر خیلی با خرید و فروش رمزارزها آشنایی ندارید نگران نباشید! در تمامی مراحل خرید و فروش می‌توانید از راهنماهایی که به صورت مرحله به مرحله برای شما آماده شده استفاده کنید و در صورت نیاز از خدمات پشتیبانی پول نو استفاده کنید. کارشناسان این پلتفرم آماده هستند تا در تمامی مراحل خرید و فروش راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند و کمک کنند تجربه لذت بخشی از خرید ارزهای دیجیتال داشته باشید.

پول نو یک روش آسان برای ورود به دنیای رمزارزها است. این پلتفرم به شکلی طراحی است که همه بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. حتی در صورتی که تازه به دنیای این ارزها وارد شده‌اید هم می‌توانید به راحتی از این پلتفرم استفاده کنید و به جمع ساکنان دنیای ارزهای دیجیتال بپیوندید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرافی پول نو

با پول‌نو سریع و ساده به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپیوندید و در امنیت کامل کنترل دارایی‌هایتان را در دست بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه