اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007255481017033

خط قرمز صرافی پول نو، امنیت ارزهای دیجیتال کاربران است

کد: 140007255481017033

https://bit.ly/3n7Qfk6

، تهران , (اخبار رسمی): معیار شما برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن چیست؟ امنیت، سرعت، به‌روز بودن، پشتیبانی و پاسخگویی قوی، کارمزد منصفانه، استفاده از فناوری‌های روز دنیا و به‌روز بودن، راحتی احراز هویت، تنوع ارزهای دیجیتال و... مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب یک صرافی هستند.

خط قرمز صرافی پول نو، امنیت ارزهای دیجیتال کاربران است
خط قرمز صرافی پول نو، امنیت ارزهای دیجیتال کاربران است

ولی آیا می‌توان همه این ویژگی‌ها را یکجا یافت؟ در حال حاضر بهترین صرافی‌های خرید ارز دیجیتال در ایران نوبیتکس، پول نو (pooleno) و والکس هستند. حال می‌خواهیم به شما بگوییم چرا پول نو مهم‌ترین صرافی در ایران برای خرید اتریوم است.

با صرافی پول نو قدم اول را بردارید

برای افرادی که تازه می‌خواهند به این بازار بپیوندند، صرافی پول نو بهترین انتخاب است. چرا؟

  • چون رابط کاربری و گرافیک خوبی دارد و به راحتی کاربران را به بخش‌های مهم و اصلی سایت هدایت می‌کند. چون در هر بخش، متون راهنما و کمکی وجود دارد و افراد تازه‌واردی که زیاد با خرید ارز دیجیتال آشنا نیستند می‌توانند به‌راحتی از راهنماها کمک بگیرند و کار خرید و فروش را با موفقیت پیش ببرند. چون ثبت نام و احراز هویت سریع و ساده‌ای دارد و لازم نیست کار پیچیده‌ای برای احراز هویت انجام دهید. اگر هم مشکلی در تایید احراز هویت شما پیش بیاید، کارشناسان و پشتیبانان سریعا تماس می‌گیرند و شما را راهنمایی می‌کنند تا مشکل را همان موقع برطرف کنید. چون بیش از ۴۳ ارز دیجیتال مهم و پرکاربرد را لیست کرده است این تعداد روز به روز بیشتر میشود بنابراین لازم نیست برای خرید و فروش ارز دیجیتال به چندین صرافی مراجعه و در هرکدام ثبت نام و احراز هویت کنید. چون آموزش‌های مفیدی در بلاگ پول نو به صورت قدم به قدم و تصویری وجود دارد که هم خرید و فروش در پول نو را آموزش می‌دهد، هم اخبار روز دنیا را منتشر می‌کند و هم شما را با ارزهای دیجیتال و دنیای دیفای آشنا می‌کند.

صرافی پول نو هوای حرفه‌ای‌ها را دارد

برای خرید و فروش کنندگان حرفه‌ای ارزهای دیجیتال، امنیت دارایی‌ها بیش از هر چیز، مهم است. پول نو این امکان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد که رمزارزهای خود را پس از خرید، مستقیم در کیف پول شخصی‌شان دریافت کنند. دیگر نیازی به طی کردن دو مرحله و ثبت درخواست برای انتقال به کیف پول نیست و ارزهای دیجیتال به آدرس عمومی کیف پول هر خریدار منتقل می‌شود.

فروشندگان ارز دیجیتال هم می‌توانند به راحتی ارزهای خود را در پول نو بفروشند و مستقیم از کیف پول شخصی‌شان آن را به پلتفرم منتقل کنند و خیلی سریع مابه‌ازای ریالی آن را در حساب بانکی‌شان دریافت کنند.

در اینجا اهمیت امنیت در صرافی روشن می‌شود چرا که صرافی پول نو هیچ‌ مالکیت و کنترلی روی دارایی کاربران خود ندارد و مالک اصلی ارزهای دیجیتال، فقط خود کاربران هستند.

نحوه خرید و فروش در صرافی پول نو

کافی است وارد سایت رسمی pooleno شوید و با وارد کردن شماره موبایل خود، ثبت نام کنید و رمز عبور بسازید. حالا می‌توانید به راحتی و با در دست داشتن کارت شناسایی (عکس‌دار و دارای کد ملی) و متن دست‌نویس عکس سلفی خود را بارگذاری کنید و فرم احراز هویت را کامل کنید. نتیجه احراز هویت شما از طریق پیامک به دستتان می‌رسد. احراز هویت پول نو یکی از دقیق‌ترین و سریع‌ترین فرآیندهای احراز هویت در ایران است چون به طریق خودکار انجام می‌شود.

صرافی پول نو با حفظ امنیت کاربران، سرعت انجام تراکنش‌ها، تنوع ارزهای دیجیتال، رابط کاربری مناسب و ارائه اطلاعات مفید و به‌روز در بلاگ خود، به یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران تبدیل شده است.

در صورتی که سوالی دارید می‌توانید به صورت مستقیم با کارشناسان پول نو مطرح کنید یا از طریق شبکه‌های اجتماعی با آن‌ها در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرافی پول نو

با پول‌نو سریع و ساده به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپیوندید و در امنیت کامل کنترل دارایی‌هایتان را در دست بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه