اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007255481317033

کدام صرافی را برای خرید و فروش ارز دیجیتال انتخاب کنیم؟

کد: 140007255481317033

https://bit.ly/2YWI810

، تهران , (اخبار رسمی): روزبه‌روز گرایش مردم برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال بیشتر می‌شود اما کاربران ایرانی هنوز هم با یک مشکل بزرگ مواجه هستند و آن هم نبود مکانی مطمئن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است.

کدام صرافی را برای خرید و فروش ارز دیجیتال انتخاب کنیم؟
کدام صرافی را برای خرید و فروش ارز دیجیتال انتخاب کنیم؟

در ایران اکثر روش‌های معمول دنیا قابل استفاده نیستند یا نیاز به احراز هویت با مدارکی دارند که در دسترس کاربران ایرانی نیست. از طرف دیگر قانون مدونی در ایران برای صرافی‌های داخلی وجود ندارد و همین موجب عدم اعتماد شده است. 

صرافی‌ای که صف طولانی احراز هویت نداشته باشد و احراز هویت در آن با دقت و سرعت انجام شود می‌تواند برگ برنده را در دست بگیرد. یکی از پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال که روی این موضوع دست گذاشته، صرافی پول نو pooleno.ir  است. در این پست به مزایای مهم خرید رمزارز از پول نو میپردازیم با ما همراه باشید.

احراز هویت در پول نو یکی از مزایای صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال پول نو، پروسه احراز هویت ساده‌ آن است. معمولا پروسه احراز هویت صرافی‌ها خیلی سخت و پیچیده است و به خاطر همین کاربران معمولا آن را تکمیل نمی‌کنند یا به کلی خرید ارزهای دیجیتال را فراموش می‌کنند.

مدارک لازم برای احراز هویت در پول نو یک عکس سلفی همراه با متن دست نویس و کارت شناسایی حاوی عکس و کد ملی است. تطابق اطلاعات در روند احراز هویت پول نو به صورت خودکار انجام می‌شود و در صورت مغایرت اطلاعات، کارشناسان و پشتیبانان پول نو با کاربران تماس می‌گیرند و با طرح مشکل و ارائه پیشنهاد، به کاربر کمک می‌کنند تا سریع و ساده مشکل را برطرف کند و احراز هویتش تایید شود. آن‌ها با این کار، ورود کاربران به مرحله خرید و فروش را ساده کرده‌اند و دیگر نیاز نیست ماه‌ها منتظر تایید احراز هویت خود بمانید.

کاهش کارمزد انتقال در میان صرافی‌های مختلف، نرخ کارمزد برای کاربران بسیار مهم است و صرافی‌ای می‌تواند محبوب شود که با کارمزد منطقی، توجه کاربران را به خود جلب کند. صرافی پول نو یکی از این صرافی‌هاست که با پشتیبانی از شبکه‌های مختلف بلاک چین، کارمزد تراکنش‌های شبکه را کاهش داده است. اما این شبکه‌ها چه هستند؟

انواع شبکه‌های انتقال ارز دیجیتال در پول نو شبکه‌های مختلفی وجود دارد که از آن‌ها برای انتقال رمزارزها استفاده می‌شود و پول نو از ۹ شبکه بلاک چین برای انتقال دارایی‌ها پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند در هر دو مرحله خرید و فروش، از این شبکه‌ها استفاده کنند و شبکه‌ای با کارمزد انتقال کمتر را انتخاب کنند.

  • شبکه اتریوم ERC20 شبکه بیت کوین شبکه بایننس اسمارت چین BEP20 (BSC) شبکه ترون TRC20 شبکه لایت کوین LTC شبکه زی کش ZEC شبکه دوج Doge شبکه رونین Ronin

· شبکه دش DASH

موقع خرید و فروش هر ارز دیجیتال می‌توانید ببینید که آن ارز روی چند شبکه عرضه می‌شود. مثلا برای خرید تتر دو شبکه ترون و اتریوم قابل انتخاب هستند. با انتخاب هر کدام می‌توانید ببینید که مبلغ نهایی پیش فاکتور تغییر می‌کند. خب عاقلانه است که شبکه با کارمزد کمتر را انتخاب کنید. فقط این نکته را در ذهن داشته باشید که موقع ارسال یا دریافت هر ارز دیجیتال، باید از کیف پولی که آن شبکه را پشتیبانی می‌کند استفاده کنید.

برای مقدار ریالی یکسان
از تتر در شبکه ترون فقط یک تتر
از شما برای انتقال در شبکه
بلاک چین
کسر می‌شود

 

برای انتقال تتر روی شبکه اتریوم،
این شبکه از شما بابت
خرید ۲میلیون تومان تتر
 ۲۵ تتر کسر می‌کند

برای سایر ارزهای دیجیتال هم به همین ترتیب می‌توانید عمل کنید و کارمزد کمتری بپردازید.

خرید و فروش توکن‌های بازی در پول نو تب و تاب بازی‌های مبتنی بر بلاک چین بالا گرفته و گیمرها به دنبال کسب درآمد از بازی‌ها هستند ولی چالش پیش روی آن‌ها خرید و به‌ویژه فروش توکن‌های بازی و تبدیل آن به پول نقد است. خوشبختانه صرافی پول نو این امکان را در اختیار گیمرها قرار داده است.

در حال حاضر توکن‌های اکسی اینفینیتی (SLP, AXS)، ایلین ورلدر (TLM)، سند باکس (SAND) و آلیس (ALICE) در پول نو عرضه می‌شوند.

مشاهده قیمت لحظه‌ای اکسی اینفینیتی: pooleno.ir/pricing/axie-infinity

از پلتفرم پول نو استفاده کنید و تجربه خود را در اختیار دیگران قرار دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرافی پول نو

با پول‌نو سریع و ساده به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپیوندید و در امنیت کامل کنترل دارایی‌هایتان را در دست بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه