اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006135412814495

حذف فالوور فیک؛ یک تیر و چند نشان

کد: 140006135412814495

https://bit.ly/3BJLN0n

، تبریز , (اخبار رسمی): احتمالا شنیده‌اید که متخصصان حوزه اینستاگرام توصیه می‌کنند که حذف فالوور فیک را بدون تردید و به سرعت انجام دهید؛ اما چرا و چطور؟ در ادامه به بررسی ماهیت فالوور فیک، معایب آن و خسارت‌هایی که می‌تواند به شما بزند و بهترین روش‌های حذف آن می‌پردازیم و به شما روشی جایگزین برای فالوور فیک پیشنهاد می‌کنیم.

حذف فالوور فیک؛ یک تیر و چند نشان
مقایسه روش‌های حذف فالوور فیک

فالوور فیک چیست؟

فالوورهای فیک عموما ربات‌ها یا اکانت‌های غیرفعال هستند که به صورت دسته جمعی به منظور افزایش تعداد فالوور به پیج تزریق می‌شوند. اما چرا و چطور فالوور فیک به یک روش تبدیل شد؟

شروع این روش به اوایل رشد اینستاگرام برمی‌گردد. نداشتن سیستم ارزیابی قوی و نقص‌های الگوریتم باعث شده بود که تعداد فالوور به یکی از فاکتورهای اساسی ارزیابی پیج تبدیل شود. این روش ارزیابی باعث شده بود کاربران به دنبال همه نوع فالوور، حتی فیک، باشند. البته 10 سال پیش فالوور فیک تاثیر مثبتی در رشد پیج داشت. اما الان چطور؟ چه چیزی تغییر کرده است؟

آپدیت‌های اینستاگرام و قدرتمند شدن الگوریتم باعث شده است که مبنای برتری پیج‌ها از تعداد فالوور به نرخ تعامل تغییر یابد. این کار باعث شده فالوور فیک از کمکی برای رشد به باری به دوش ادمین تبدیل شود. اما تاثیرات منفی فالوور فیک دقیقا چیست؟

معایب فالوور فیک

در قسمت قبلی اشاره کردیم که فالوور فیک به جای این‌که به شما در رشد پیج‌تان کمک کند باعث می‌شود رشد شما کم یا حتی متوقف شود. تاثیر فالوور فیک در زمینه‌های مختلفی دیده می‌شود که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

مخالفت اینستاگرام

اینستاگرام مخالفت خود با فالوور فیک را به صورت کاملا شفاف و علنی در قسمت قوانین بیان کرده است. شاید یک روز از خواب بیدار شدید و دیدید که یک اخطار با عنوان Suspicious behaviour دریافت کرده‌اید و اکانتتان جریمه شده است.

ریزش شدید

علاوه بر این‌که باید در ازای فالوور فیک هزینه پرداخت کنید، تعداد این فالوورها به مرور کم‌تر و کم‌تر می‌شود. شاید اگر بدانید در سال 2015، اینستاگرام 24 میلیون اکانت فیک را تشخیص داده و حذف کرده به قدرت الگوریتم اینستاگرام پی ببرید.

نداشتن قدرت رقابت

اگر قبلا با نحوه کار ریپورت اینستاگرام آشنایی داشته باشید می‌دانید که اگر چند نفر اکانت شما را به عنوان اسپم به اینستاگرام معرفی کنند اکانت شما بررسی و در صورت داشتن فالوور فیک زیاد حذف خواهد شد. تصور کنید تمام زحمات شما یک شبه و به سادگی به دست رقیبتان، فقط با زدن Report، نابود شود.

تاثیر بر کسب و کار

فالوور فیک هیچ علاقه‌ای به کسب و کار شما ندارد. پست‌هایتان را نمی‌بیند و با شما تعاملی ندارد. پس نمی‌توانید انتظار سودی از طرف آن‌ها داشته باشید. شاید تا این‌جا مشکلی با این قضیه نداشته باشید اما قضیه وخیم‌تر می‌شود. فالوور‌های واقعی شما با فهمیدن این‌که اکثر فالوورهای شما فیک هستند اعتمادشان را از دست می‌دهند و بعد از مدتی فقط شما می‌مانید و فالوورهای فیکی که روز به روز کمتر می‌شوند.

ضد الگوریتم بودن

کمی قبل اشاره کردیم که الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 از طریق تعامل به پیج‌ها نمره می‌دهد. بعدش هم گفتیم که نرخ تعامل فالوور فیک صفر است، یعنی حتی پست‌هایتان را نمی‌بینند. با یک حساب کتاب ساده می‌بینیم که الگوریتم تعامل کاربرانتان را ضعیف ارزیابی می‌کند، نتیجه می‌گیرد محتوای‌تان ضعیف است و نباید به بقیه کاربران نمایش داده شود. پس شما هیچ‌وقت به اکسپلور نمی‌رسید.

نداشتن فالوور فیک یک ضرورت برای پیج است. اگر قبلا به علت شرایطتان فالوور فیک خریده باشید هم مشکلی نیست. با روش‌های زیر به راحتی آب خوردن فالوورهای فیک‌تان را حذف کنید.

روش‌های حذف فالوور فیک

روش‎‌های حذف فالوور فیک بسته به مقدار آن و تعداد فالوورهای پیج‌تان می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه به معایب و مزایای هر‌ کدام از این روش‌ها می‌پردازیم:

حذف فالوور فیک به صورت دستی

اولین راهی که برای حذف فالوور فیک وجود دارد این است که خودتان دست به کار شوید و یک به یک فالوورهایتان را بررسی کنید، فیک‌ها را پیدا کنید، آنفالو کنید و این چرخه را تکرار کنید. این روش مزایا و معایب خود را دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

معایب حذف فالوور فیک به صورت دستی

  1. زمان‌گیر است.
  2. در پیج‌های بزرگ غیرممکن است.
  3. انرژی زیادی تلف می‌کند.
  4. آمار و مشخصات جانبی ندارد.
  5. نمی‌توانید به صورت دسته جمعی فالوورها را حذف کنید.

مزایای حذف فالوور فیک به صورت دستی

  1. کاملا رایگان است.
  2. نیازی به برنامه جانبی ندارد.

اگر پیجی دارید که هنوز به 1000 فالوور نرسیده این روش می‌تواند برای‌تان مفید باشد. اما روش‌های بهتری برای این کار وجود دارد که کارتان را آسان‌تر می‌کند.

حذف فالوور فیک با اپ گوشی

در سال‌های اخیر با آشکار شدن اهمیت حذف کردن فالوورهای فیک، برنامه‌های زیادی برای این کار طراحی و تولید شده اند که مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند که در ادامه آن‌ها را لیست کرده ایم:

معایب حذف فالوور فیک با اپ

  1. بیشتر این برنامه‌ها دسترسی‌های نامربوط دارند که امنیت شما را به خطر می‌اندازند.
  2. این برنامه‌ها با الگوریتم اینستاگرام آپدیت نمی‌شوند و احتمال جریمه‌شدن زیادی دارند.
  3. دسترسی به قسمت‌های اصلی نیازمند پرداخت هزینه‌های اضافیست.
  4. قابلیت‌های رایگان هم معمولا با محدودیت ارائه می‌شوند و برای رفع محدودیت باید هزینه اضافی پرداخت کنید.
  5. پشتیبانی ضعیفی دارند.

مزایای حذف فالوور فیک با اپ

  1. می‌توانید به صورت دسته جمعی فالوورها را حذف کنید.
  2. بعضی نسخه‌ها بعضی آمارهای جزئی هم به شما می‌دهند.

برنامه‌های حذف فالوور فیک جزو آن دسته ابزارهایی است که طرفداران و مخالفان مخصوص به خود را دارد. اما اگر نگران هک شدن اکانت یا جریمه شدن توسط الگوریتم نیستید، این برنامه‌ها می‌تواند انتخاب خوبی برای‌تان باشد.

استفاده از سایت

با رشد اینستاگرام سایت‌های زیادی ارائه خدمات در این حوزه را شروع کردند. یکی از این خدمات حذف فالوور فیک بود که توسط بعضی کاربران استفاده شد. البته این سایت‌ها بیشتر در زمینه آنالیز داده‌های اینستاگرام فعالیت می‌کنند و قسمت‌هایی مثل حذف فالوور فیک در آن‌ها قدرتمند نیستند اما اگر از خدمات پولی آنالیز این سایت‌ها استفاده می‌کنید، استفاده از ابزار حذف فالوور فیک آن‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

معایب استفاده از سایت برای حذف فالوور فیک

  1. سایت‌ها به صورت کلی برای تحلیل داده‌های اینستاگرام طراحی شده اند.
  2. سرعت آن‌ها پایین است.
  3. هزینه‌های بالایی دارند.
  4. اکثرا خارجی هستند.
  5. روش پرداخت پیچیده‌ای دارند.
  6. ارتباط با پشتیبانی آن‌ها مشکل است.
  7. بیشتر آن‌ها ایران را در لیست تحریم قرار داده اند.

مزایای استفاده از سایت برای حذف فالوور فیک

  1. سایت‌های معتبر نسبت به برنامه‌ها امنیت بیشتری دارند.
  2. سرعت استفاده آن‌ها از حالت دستی بیشتر است و انرژی کمتری از شما می‌گیرد.

استفاده از این سایت‌ها برای چند روز می‌تواند نیاز شما را برطرف کند اما در طولانی مدت مشکلات مخصوص به خود را دارد که می‌تواند برای‌تان دردسر ساز باشد.

استفاده از ربات اینستاگرامی

با تبدیل شدن اینستاگرام به یک پلتفرم کاملا رقابتی، نیاز به ابزارهای تخصصی کاملا احساس شد. در این زمان ربات‌های اینستاگرامی ایجاد شدند که کاملا منطبق بر الگوریتم اینستاگرام بودند و بیشترین امنیت و راحتی را برای کاربران فراهم می‌کردند. مزایا و معایب آن‌ها در ادامه مطلب نوشته شده است:

معایب ربات‌ اینستاگرام

  1. برخی ربات‌ها رابط کاربری پیچیده‌ای دارند.
  2. با افزایش دادن نرخ تعامل، نیاز شما به تولید محتوا را بیشتر می‌کنند.

مزایای ربات اینستاگرام

  1. طراحی و آپدیت بر اساس الگوریتم‌های اینستاگرام
  2. کمترین احتمال جریمه شدن
  3. پشتیبانی قوی
  4. داشتن آمار و کمک به ارزیابی وضعیت پیج
  5. هزینه پایین‌تر نسبت به روش‌های دیگر
  6. قدرت و راحتی بیشتر نسبت به روش‌های دیگر

استفاده از ربات اینستاگرام می‌تواند شما را از سایر ابزارها کاملا بی‌نیاز کند. با انتخاب یک ربات درست، اولین قدم‌تان به سمت ساخت یک پیج سود آور را پر قدرت بردارید.

فالوور فیک جایگزین دارد؟!

شاید قبل از خواندن این مقاله فکر می‌کردید در ابتدای فعالیتتان در اینستاگرام، برای داشتن یک ظاهر خوب، بهتر است فالوور فیک خریداری کنید. این فکر در برخی حالت‌های انگشت‌شمار درست است اما برای بقیه موارد چندان کاربرد ندارد. اما برای این مورد هم جایگزین و راه حل طراحی شده است. ربات اینستاگرام قابلیت جذب فالوور واقعی هم دارد. این کار هم می‌تواند به کسانی که پیج تازه تاسیس دارند و هم به کسانی که با حذف فالوور فیک تعداد زیادی فالوور از دست می‌دهند کمک کند.

سوالات متداول

❓ حذف فالوور فیک چقدر ضروریه؟

✔ حذف فالوور فیک یکی از ضروری ترین کارها برای پیشرفت پیج اینستاگرام است و بدون آن رسیدن به اکسپلور تقریبا غیرممکن است.

❓ احتمال داره این ابزارها فالوورهای واقعیمو حذف کنن؟

✔ احتمال این قضیه در ابزارهای تخصصی مانند ربات نزدیک به صفر است اما در بقیه روش‌ها تضمینی برای این اتفاق وجود ندارد.

❓ حذف فالوور فیک چطور به رشدم کمک می‌کنه؟

✔ با حذف شدن این فالوورها (که تعامل ندارند) درصد تعامل شما بیشتر می‌شود و الگوریتم اینستاگرام محتوای شما را باکیفیت شناسایی می‌کند و به افراد بیشتری پیشنهاد می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم شما را با فالوور فیک، معایب آن و روش‌های حذف آن آشنا کنیم و به شما کمک کنیم بهترین و ساده‌ترین روش برای حذف آن را انتخاب کنید. مقاله ما در این‌جا به پایان می‌رسد اما هر موقع سوالی داشتید می‌توانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم. از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما متشکریم!

منبع: Inbo.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]