اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006185423214495

سریع‌ترین ترفندهای رفع چلنج اینستاگرام

کد: 140006185423214495

https://bit.ly/2Xiep27

، تبریز , (اخبار رسمی): اینستاگرام به عنوان یک برنامه روان و بدون دردسر شناخته می‌شود اما گاهی با برخی خطاها مثل چلنج اینستاگرام مواجه می‌شویم که نیازمند روش‌هایی مثل ویدیو سلفی احراز هویت اینستاگرام است. برای رفع چلنج اینستاگرام راه‌های متنوع و ساده‌ای وجود دارد که در ادامه مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

سریع‌ترین ترفندهای رفع چلنج اینستاگرام
سریع ترین راه‌های رفع چلنج اینستاگرام چیست؟

چلنج اینستاگرام چیست؟

دانستن این نکته که چلنج اینستاگرام چیست می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما در رفع مشکلاتی مانند ویدیو سلفی احراز هویت اینستاگرام بکند. چلنج اینستاگرام بیشتر به عنوان Challenge required یا Checkpoint required دیده می‌شود و بیشتر به علت‌هایی زیر اتفاق میافتد:

  • استفاده از ابزارهای تغییر IP
  • وارد شدن به اکانت از یک منطقه متفاوت
  • استفاده چند نفر از یک اکانت از موقعیت‌های مکانی متفاوت
  • استفاده از برنامه‌های جانبی مثل "سکه بگیر" و "فالوور بگیر"

فراموش نکنید که چلنج اینستاگرام برای تشخیص کاربران فیک طراحی شده است. با وارد کردن ایمیل و شماره تلفنتان، احتمال برخورد با این مشکل را به حداقل برسانید.

روش‌های رفع چلنج اینستاگرام

رفع چلنج اینستاگرام به 3 روش ممکن است که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم. چند روش غیررسمی هم معرفی می‌کنیم که شاید برایتان مفید باشد.

رفع چلنج اینستاگرام با کد تایید

وقتی با خطای Challenge required مواجه می‌شوید، اولین کاری که می‌توانید بکنید، اقدام به رفع آن با کد تایید می‌باشد. در مرحله اول 2 راه برای دریافت کد دارید؛ از طریق شماره تلفن یا ایمیل.

بعد از انتخاب یکی از موارد بالا، روی Send security code کنید. کدی که برایتان ارسال می‌شود را در کادر وارد کنید. البته گاهی هم بعد از ارسال کد به صورت اتوماتیک وارد پیج می‌شوید.

استفاده از احراز هویت (Captcha) برای رفع مشکل Challenge required

به احتمال زیاد با این مورد در سایت‌های خارجی برخورد داشته‌اید. در صورت برخورد با این مورد مشکل زیادی نخواهید داشت. فقط باید عکس‌هایی که آیتم خواسته شده در آن‌ها وجود دارد انتخاب کنید. این عکس‌ها گاهی دوچرخه یا هواپیما و گاهی چراغ راهنمایی است. این عکس‌ها را انتخاب کنید و Next را بزنید. ممکن است بعد از این کار به صفحه تغییر رمز منتقل شوید. در غیر این صورت مستقیما به اکانت وارد می‌شوید.

حل کردن مشکل Challenge required با ویدیو احراز هویت اینستاگرام

اینستاگرام از سال 2020 این روش را برای تشخیص کاربران فیک از واقعی به کار برد. به نوشته اینستاگرام "این کار برای جلوگیری از فعالیت بات‌ها و تشخیص کاربران واقعی از کاربران جعلی و افراد متقلب است". پس وقتی با پیام "Position your face in the circle" مواجه شدید اصلا نگران نباشید. فقط زاویه‌های مختلف صورتتان را جلوی دوربین بگیرید. بعد از این کار با زدن Submit ویدیو را برای اینستاگرام بفرستید.

این موارد را هم در نظر داشته باشید

البته احتمال دارد همه چیز مثل موارد بالا پیش نرود؛ مثلا عکس‌های کپچا درست نمایش داده نشوند. در این حالت از یک گوشی دیگر استفاده کنید.

یا شاید با خطای "Selfie captcha download failed" مواجه شوید. در اکثر این موارد، ابزار تغییر IP مشکل را حل می‌کند.

در نظر داشته باشید که انتخاب عکس خودتان به عنوان عکس پروفایل هم به این مورد کمک زیادی می‌کند.

راه‌های دیگر رفع چلنج اینستاگرام

قبل از رفتن سراغ این روش‌ها بهتر است چک کنید که اینستاگرامتان آپدیت باشد. چون روش‌هایی که در این قسمت معرفی می‌کنیم فقط در برخی موارد درست کار می‌کنند. متخصصان این حوزه توصیه می‌کنند از روش‌هایی که خود اینستاگرام توصیه کرده (روش‌های بالا) استفاده کنید. با این وجود برخی افراد ترجیح می‌دهند یا مجبور می‌شوند از روش‌های زیر استفاده کنند.

استفاده از نسخه وب برای رفع چلنج اینستاگرام

با وارد شدن به سایت اینستاگرام و وارد کردن اطلاعات خود و کد تایید، وارد اکانت شوید. در صفحه تایید هویت که احتمالا مقابلتان ظاهر می‌شود، روی گزینه "It was me" کلیک کنید. با این کار مشکل اکانت شما برطرف می‌شود و می‌توانید با برنامه اینستاگرام وارد اکانتتان شوید.

بررسی وضعیت اینترنت

سرعت اینترنت خود را چک کنید تا مطمئن شوید به درستی به سرورهای اینستاگرام متصل می‌شوید. می‌توانید از اینترنت وایفای به جای سیمکارت، یا بالعکس استفاده کنید.

بستن برنامه

از برنامه خارج شوید و رم را خالی کنید (برنامه‌های باز را ببندید). با باز کردن دوباره برنامه احتمال حل شدن مشکلتان وجود دارد.

پاک کردن کش

برای این کار:

  1. وارد تنظیمات گوشی شوید.
  2. برنامه‌ها را انتخاب کنید.
  3. برنامه اینستاگرام را پیدا کنید.
  4. قسمت Clear data را بزنید.
  5. از این قسمت، Clear cache را انتخاب کنید.

مراقب باشید که در حین این کار Clear data انجام ندهید چون احتمال دارد اکانتتان برای همیشه از دسترس خارج شود.

سوالات متداول در رفع چلنج اینستاگرام

علت چلنج شدن چیه؟

✔ اینستاگرام به فعالیت شما مشکوک شده و احتمال داده است شما ربات باشید. با روش‌هایی که در مقاله به آن‌ها اشاره کردیم می‌توانید این موارد را حل کنید.

اگه برنامه رو پاک کنم و دوباره نصب کنم درست میشه؟

✔ تعداد زیادی از متخصصان حوزه اینستاگرام عقیده دارند که این کار باعث از دست رفتن دائمی اکانت می‌شود. با این تفاسیر پیشنهاد نمی‌کنیم که این روش را امتحان کنید.

چرا بعد از ارور Challenge required نمی‌تونم وارد اکانتم بشم؟

✔ چون اینستاگرام فعالیت‌های شما را مشکوک شناسایی کرده است. برای این که بتوانید وارد اکانت شوید باید با احراز هویت ثابت کنید که یک ربات نیستید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم راه‌های رفع چلنج و به ویژه ویدیو سلفی احراز هویت اینستاگرام را به طور کامل بررسی کنیم. البته فراموش نکنید که بعد از برطرف شدن این خطا، اینستاگرام برای مدتی به فعالیت‌های اکانت شما حساس می‌شود. بهتر است در این دوران شدت فعالیت خود را کم کنید. از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما متشکریم!

منبع

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]