اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007015446914495

آیا تولید محتوا در اینستاگرام در سال 2021 به صرفه است؟

کد: 140007015446914495

https://bit.ly/3ERsKDB

، تبریز , (اخبار رسمی): در جامعه امروزی کمبود شغل پردرآمد به یک مشکل تبدیل شده است. در چنین شرایطی شغل‌هایی مثل برنامه نویسی، بازاریابی اینترنتی و در راس آن‌ها تولید محتوا در اینستاگرام شروع به رشد می‌کند. اما مطمئن بودن از سوددهی شغل آینده، یک امر مهم است که ما در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

آیا تولید محتوا در اینستاگرام در سال 2021 به صرفه است؟
آیا تولید محتوا در اینستاگرام به صرفه است؟

شما به عنوان یک جوان یا یک میانسال، به طور روزانه قسمتی از وقتتان را در اینستاگرام می‌گذرانید. حتما با تبلیغات فراوان پیج‌های بلاگری روبرو شده‌اید. اگر این مقاله را می‌خوانید، یا می‌خواهید بدانید که این پیج‌ها چقدر درآمد دارند، حتما به فکر شروع یک پیج و در حال جمع‌آوری اطلاعات هستید. در این صورت، ادامه مقاله مخصوص شماست. با ما همراه باشید.

سود آوری در اینستاگرام به چه مواردی بستگی دارد؟

طبیعی است که پیج‌های مختلف، درآمدهای متفاوتی داشته باشند. شاید قبلا فکر می‌کردید که تنها عامل تعیین کننده درآمد، تعداد فالوور باشد. در این قسمت از مقاله، این باور شما را به طور کامل تغییر خواهیم داد، تا با یک دیدگاه تخصصی به سمت کسب درآمد از اینستاگرام بروید.

زمینه

زمینه فعالیت شما در اینستاگرام، قطعا برای درآمد شما تعیین کننده خواهد بود. مثلا پیج‌های طنز و سرگرمی، نرخ کمتری نسبت به پیج‌های تخصصی دارند. البته این مورد در تمامی زمینه‌ها و تمامی تبلیغات صدق نمی‌کند اما برای بیشتر آن‌ها درست است. علت آن هم داشتن یک بازه گسترده از مخاطبان است که باعث می‌شود نرخ تبدیل این پیج‌ها کم باشد. از طرفی تولید محتوا در اینستاگرام برای پیج‌های طنز راحت‌تر است.

در مقابل، پیج‌های تخصصی نرخ تبلیغات بیشتری دارند و تولید محتوا در اینستاگرام برای این پیج‌ها سخت‌تر است. به نظر شما تبلیغ یک محصول آرایشی در یک پیج طنز بیشتر نتیجه دارد یا یک پیج تخصصی آموزش میکاپ؟

انتخاب زمینه برای فعالیت بسیار مهم است. اگر قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارید، سعی کنید دورنمای پیج را هم در کنار علاقه شخصی خود لحاظ کنید.

مخاطب

رده سنی مخاطبان شما و حتی موقعیت مکانی آن‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در درآمد شما داشته باشد. در هنگام تولید محتوا در اینستاگرام، همیشه حواستان به مخاطبان (رده سنی، جنسیت غالب، موقعیت مکانی و ...) باشد. چون این موارد تاثیر مستقیم روی تعامل، و در نتیجه روی درآمد شما دارد. اگر بتوانید خانم‌ها را در جذب پیج خود کنید، می‌توانید انتظار درآمد بیشتری داشته باشید؛ چون معمولا نرخ تبدیل و به سبب آن نرخ تبلیغ آن بیشتر است.

تعامل

بیشترین عامل تاثیرگذار در به صرفه بودن تولید محتوا در اینستاگرام، داشتن نرخ تعامل بالاست. افزایش نرخ تعامل نیازمند داشتن آموزش کامل درمورد اینستاگرام است (اگر فکر می‌کنید در اینستاگرام چیزی نیست که ندانید، اینجا کلیک نکنید).

دانستن نرخ تعامل استاندارد هم می‌تواند یک معیار خوب برای سنجش ارزش پیج شما باشد. متوسط تعامل پیج‌های:

  • بین 1 تا 5 هزار، 5.6 درصد
  • بین 5 تا 20 هزار، 2.4درصد
  • بین 20 تا 100 هزار، 2.2 درصد
  • بین 100 هزار تا 1 میلیون، 2 درصد
  • برای پیج‌های بالای 1 میلیون، 1.9 درصد است.

اگر درصد تعامل شما بیشتر از این حدود باشد، کار راحتی در جذب فالوور و تعیین نرخ خواهید داشت. اگر نه، بهتر است به فکر بهبود پیج خود باشید تا از حداکثر پتانسیل درآمدی آن لذت ببرید. محاسبه نرخ تعامل هم به این شکل است.)

تعداد فالوور

آخرین مورد از لیست ما تعداد فالوور است. درست است که عوامل مهم‌تری هستند که قیمت کلی تبلیغات را تعیین می‌کنند اما تعداد فالوور هم بی تاثیر نیست. برای مثال اگر تعداد فالوور شما زیر 10 هزار باشد، به سختی می‌توانید نظر صاحبان کسب و کار را به خود جلب کنید. فراموش نکنید که برای افزایش فالوور، از فالوور فیک استفاده نکنید. بهتر است بدانید که چطور می‌توان فالوور فیک را تشخیص داد تا درصد تعامل را راحت‌تر بالا برد.

با تعداد کم فالوور، تولید محتوا توجیح اقتصادی دارد؟

شاید فکر کنید که با نداشتن 10 هزار فالوور احتمالا نمی‌توانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید. درست است که شاید پیدا کردن تبلیغات برای شما کمی سخت باشد اما در ادامه چند روش دیگر به شما معرفی می‌کنیم تا ببینید که تولید محتوا در اینستاگرام می‌تواند با این روش‌ها به صرفه باشد یا خیر.

همکاری در فروش

نانو اینفلوئنسرها بیشترین نرخ تعامل را در بین تمام رده‌های اینستاگرامی دارند. شما می‌توانید از این امتیاز خود استفاده کنید تا به صورت زیرپوستی به همکاری در فروش بپردازید. آشنا کردن فالوورهایتان با یک محصول و پیشنهاد دادن آن برای حل یک مشکل خاص می‌تواند یک راه ساده برای داشتن درآمد از تولید محتوا در اینستاگرام و همچنین یک دوره عملی بازاریابی، برای شما به حساب بیاید.

فروش محصولات شخصی

اگر رابطه خوبی با کاربرانتان داشته باشید می‌توانید محصولات خودتان را به آن‌ها بفروشید. مهم نیست محصول شما ماگ باشد یا کتاب صوتی، مهم این است که این کار را به نوعی انجام ندهید که فالوورهایتان را از دست بدهید. اینفلوئنسرهای جدید در اینستاگرام، با تبلیغات غیراصولی و نا آگاهانه، ضربه‌هایی به خودشان می‌زنند که به سادگی جبران نمی‌شود. بیشتر آن‌ها هم از نداشتن یک منبع کامل برای گرفتن اطلاعات درست لطمه می‌بینند. داشتن یک منبع رایگان که تمام تغییرات جدید، استثنائات نادر و روش‌های عملی رشد را یک‌جا داشته باشد می‌تواند به شما در رشد سریع‌تر و کسب درآمد بهتر کمک کند.

جمع بندی

ما در مقاله با وجود آگاهی از این‌که به صرفه بودن یک شغل کاملا یک معیار نسبی است، اقدام به معرفی چند معیار و چندین راهکار برای به صرفه کردن تولید محتوا در اینستاگرام کردیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. نظر شما در مورد صرفه‌ی اقتصادی تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]