اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007035448114495

روش های تضمینی افزایش فروش در اینستاگرام

کد: 140007035448114495

https://bit.ly/3ueB5wz

، تبریز , (اخبار رسمی): در دسترس بودن و داشتن محتوای جذاب، اینستاگرام را به یک پلتفرم بسیار قدرتمند برای کسب و کار تبدیل کرده است. با این حال، بعضی از کسب و کارها هنوز با مشکل فروش دست و پنجه نرم می‌کنند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا نکات طلایی افزایش فروش در اینستاگرام را باهم بررسی کنیم.

روش های تضمینی افزایش فروش در اینستاگرام
افزایش فروش در اینستاگرام

خرید و فروش یکی از قدیمی‌ترین روش‌های کسب درآمد است که از ابتدای ظهور تمدن، دستخوش تغییرات زیادی شده اما اصول بنیادی آن تغییر نکرده است. اعتماد، راحتی، قیمت مناسب و در دسترس بودن؛ چند مورد از این اصول بنیادی هستند. استفاده از این اصول و اضافه کردن ترفندهای این مقاله، می‌تواند به شما در ساخت فرمول افزایش فروش در اینستاگرام کمک شایانی کند.

اعتماد

اعتماد یکی از علنی‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود کسی از شما خرید کند. اعتماد سنگ بنای هر معامله است و بدون آن هیچ فروشی انجام نمی‌شود. اما برای افزایش اعتماد کاربران، چه ترفندهایی می‌توان اجرا کرد؟

1. پروفایل حرفه‌ای

پروفایل شما مانند فضای داخلی مغازه شماست. کسی دوست ندارد وارد مغازه‌ای شود که به هم ریخته است یا شبیه یک ملک متروکه، چیز قابلی در آن وجود ندارد. بیزینسی بودن اکانت هم که نیاز به اشاره ندارد. برای ساختن یک پروفایل حرفه‌ای به نکات زیر توجه کنید:

1.1. نام کاربری: نام خود را مناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید. سعی کنید از ترکیب نام صنعت خود (فست فود، فروشگاه، رستوران و ...) و نام برندتان استفاده کنید تا یک نام کاربری واضح و حرفه‌ای داشته باشید که کاملا منعکس کننده شما باشد و کژتابی نداشته باشد. برای نکات تکمیلی بیشتر می‌توانید این مطلب را بخوانید.

1.2. عکس پروفایل: بهتر است برند خود را به عنوان عکس پروفایل انتخاب کنید. دیدن یک برند به مشتریان حس اعتماد القا می‌کند. اگر به نظرتان نماد برند شما چندان مناسب عکس پروفایل نیست، بهتر است به فکر تغییر نماد باشید. عکس شما تاثیر زیادی روی برندسازی شما دارد، پس هیچوقت آن را دست کم نگیرید.

1.3. بیوگرافی: به بیوگرافی برندهای بزرگ دقت کنید. همه آن‌ها نکات مشترک زیادی دارند. برای مثال مختصر و مفید هستند. از جملات طولانی استفاده نکرده‌اند. توضیحات مفیدی در مورد برند داده‌اند. همه آن‌ها هم به وبسایت اینترنتی خود لینک داده‌اند. بهینه سازی یک محدود و استفاده از تمام پتانسیل آن، یک حرکت هنرمندانه است و شاید نیازمند زمان نسبتا زیادی باشد، اما یکی از ملزومات پروفایل است و باید درست انجام شود.

2. صداقت و شفافیت

شاید در زمان‌های قدیم، بازاریان از هر فرصتی برای فروش محصول استفاده می‌کردند. اما باید قبول کنیم که دوره این کارها سرآمده است و اعتمادسازی حرف اول را در بازاریابی مدرن می‌زند. پس از توضیحات اضافه و بزرگنمایی محصول خودداری کنید. مشتریان امروزی آگاه هستند و با دیدن یک توضیح غیر واقعی، از شما و محصولتان سلب اعتماد می‌کنند.

این قضیه در مورد فالوورهای شما هم صدق می‌کند. اگر تعداد زیادی فالوور فیک داشته باشید، پیج شما احساس ناامنی به کاربر القا خواهد کرد. این که بتوانید فالوور فیک را تشخیص دهید و اجازه ندهید که تعداد آن‌ها افزایش یابد بسیار مهم است.

3. مشتریان راضی

از مشتریان راضی برای جلب اعتماد کاربران جدید استفاده کنید. انجام این کار بدون هزینه و کاملا پر بازده است. البته فراموش نکنید که این کار را فیک نکنید که نتیجه معکوس کاملا پر قدرتی دارد.

استراتژی

داشتن برنامه مشخص به شما در مدیریت هزینه و انرژی کمک می‌کند. همچنین باعث می‌شود پیج شما مرتب به نظر برسد. انجام ترفندهای زیر می‌تواند به شما در بهبود برنامه کمک کند و باعث شود افزایش فروش در اینستاگرام را تجربه کنید.

1. تقویم محتوایی

یک تقویم محتوایی خوب تعیین می‌کند که شما در هر هفته چند پست منتشر خواهید کرد و هدف شما از آن‌ها چیست؟ گسترش تبلیغات، هدفمند کردن فروش برای افزایش فروش محصولی خاص و یا نشان دادن مزیت‌های محصول جدید؟

داشتن یک تقویم محتوایی می‌تواند دست شما را برای اعمال تغییرات پیش بینی نشده در برنامه‌تان بازتر کند. دانستن بهترین زمان ارسال پست هم بسیار مهم است و شما روش پیدا کردن آن را بدانید.

2. استفاده از تبلیغات

تبلیغات هدفمند یکی از ترفندهای مهم در فضاهای رقابتی مانند اینستاگرام است. برندهای بزرگ خارجی مانند کوکاکولا و نتفلیکس و سامسونگ و برندهای مشهور داخلی مانند میهن و عالیس، کاملا از قدرت تبلیغات هدفمند باخبرند و انرژی زیادی را صرف طراحی تبلیغات خلاقانه می‌کنند. شاید اگر برند شما بزرگتر از این موارد است یا محصولاتتان در حد رولز رویس است، شاید نیازی به تبلیغات نداشته باشید. اما در غیر این صورت مقداری از بودجه خود را صرف تبلیغات هدفمند و اصولی کنید و مطمئن باشید که تبلیغات هدفمند، بیشتر جنبه سرمایه گذاری دارد تا هزینه اضافی.

3. شناخت ساز و کار اینستاگرام

همه ما می‌دانیم که اینستاگرام پست‌ها را بر اساس زمان مرتب نمی‌کند. مهم است بدانید اولویت‌های اینستاگرام برای چیدن ترتیب پست‌ها چیست، تا بتوانید از آن در جهت منافع خود استفاده کنید. الگوریتم اینستاگرام، برخلاف اسم پیچیده‌اش، چندان هم عجیب و غیرقابل درک نیست.

4. تحلیل رفتار فالوورها

برای درک بهتر کاربران، باید بتوانید تا رفتار آن‌ها را بررسی کنید. البته برای این کار نیازی نیست از ابزار خاص یا روشی غیر اخلاقی استفاده کنید. اینستاگرام، تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در Insight قرار داده است. با آشنا شدن با ساز و کار Insight، شما می‌توانید اطلاعات ارزشمندی از آن استخراج کنید و باعث افزایش فروش در اینستاگرام‌ تان شوید.

5. آسانی خرید

با توجه به غیرفعال بودن تگ قیمت برای کشورمان، اهمیت ساده سازی پروسه خرید، اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر کاربر نتواند به سادگی از شما خرید کند علاوه بر این که فروشی انجام نمی‌دهید، احتمالا یک مشتری را برای همیشه از دست می‌دهید. برای آسان کردن خرید هم چند ترفند وجود دارد که باعث افزایش فروش در اینستاگرام می‌شود.

5.1. استفاده از لینک در استوری: اگر فروش خود را در وبسایتتان انجام می‌دهید، بهتر است از استوری برای هدایت مشتریان به سایت و صفحه خرید استفاده کنید. اگر هم مشکل تعداد فالوور دارید و هنوز به 10k نرسیده اید، از این روش استفاده کنید.

5.2. جواب دادن سریع: جواب دادن به سوالات مشتری در همه جا اهمیت زیادی دارد، اما این قضیه در اینستاگرام اهمیت بیشتری دارد. مشتری فقط با یک کلیک از پیج شما خارج می‌شود و شما فروش را از دست می‌دهید. مهم نیست که مشتری در دایرکت سوال پرسیده یا کامنت؛ این وظیفه شماست که سوالشان را بی جواب نگذارید. حتی اگر جوابتان دعوت به دایرکت برای دادن جزئیات تکمیلی باشد. فراموش نکنید که در هر حالتی، خوش برخورد بودن نتیجه مثبتی دارد.

5.3. ارسال محصول: ایرادی که بیشتر فروشگاه‌های ایرانی دارند و باعث می‌شود در افزایش فروش در اینستاگرام شکست بخورند، عدم شفافیت در ارسال محصول است. ایراد برخی دیگر از پیج‌ها هم هزینه‌ی بالای ارسال محصول است. توجه به این نکات می‌تواند خیال مشتریان را راحت کند و باعث شود فروشتان افزایش یابد.

محتوا

امکان ندارد که از افزایش فروش در اینستاگرام صحبت کنیم و اشاره ای به محتوا نکنیم. تمامی روش‌های افزایش فروش در اینستاگرام حول محور محتوا می‌چرخند. شما تمام تلاشتان را می‌کنید که محتوایتان دیده شود، تا با این محتوا بتوانید فروش کنید. برای بهتر کردن محتوا این چند ترفند را فراموش نکنید تا بتوانید محتوای سودآور برای خود تولید کنید و به افزایش فروش در اینستاگرام برسید.

1. اصولی عکس بگیرید

اینستاگرام یک رسانه تصویری است، پس طبیعی است که محتوای بصری در آن اهمیت بالایی داشته باشد. عکس‌های محصولات شما قرار است از لحاظ زیبایی با عکس‌های کل اینستاگرام رقابت کند. پس اصول عکاسی را رعایت کنید و از تمام زوایا عکس بگیرید.

2. از ویدیو استفاده کنید

استفاده از ویدیو در لا‌به‌لای عکس‌هایتان می‌تواند پیج شما را شاداب‌تر نشان دهد. از این فرصت استفاده کنید و پیج‌تان را از یکنواختی خارج کنید تا بتوانید مشتریان را مدت بیشتری داخل پیج نگه دارید.

3. کپشن را کامل بنویسید

بهتر است کپشن شما تمام اطلاعات لازم برای کاربر را داشته باشد. توجه داشته باشید که فروشگاه شما مجازی است و مشتری با محصول ارتباط ندارد. در صورت نیاز سعی کنید فرم فیزیکی و مزیت‌های محصول را در کپشن بنویسید. استفاده از ایموجی را هم فراموش نکنید.

4. از هشتگ استفاده کنید

کاربران زیادی هنوز هم از هشتگ استفاده می‌کنند. استفاده اصولی از هشتگ‌ها می‌تواند شما را به این کاربران نزدیک‌تر کند. استفاده از قدرت کامل هشتگ نیازمند بررسی عملکرد هشتگ‌های قبلی است که اگر با Insight آشنایی داشته باشید، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

5. گاید بسازید

اینستاگرام تا قبل از آپدیت‌های اخیر، امکان دسته بندی موضوعی محصولات را نداشت. با اضافه شدن قابلیت گاید به اینستاگرام، شما می‌توانید محصولات مرتبط را در یک دسته بندی در کنار هم قرار دهید تا کاربران بتوانند از محصولات مشابه هم اطلاعات کسب کنند. این کار علاوه بر افزایش فروش در اینستاگرام، به شما در مرتب سازی محصولاتتان کمک زیادی می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله تمام راه‌های عملی افزایش فروش در اینستاگرام معرفی شد. البته روش‌های مانند فعال کردن تگ قیمت هم برای افزایش فروش در اینستاگرام معرفی می‌شود که به علت در دسترس نبودن برای کشورمان، نیازی به امتحان آن ندارید. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد جوابگوی سوالات شما در زمینه افزایش فروش در اینستاگرام باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]