اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007215475713811

خواص دارویی زعفران صادراتی چیست؟

کد: 140007215475713811

https://bit.ly/3vgJY9l

، اصفهان , (اخبار رسمی): زعفران گیاه مفیدی است (که مانند تمام گیاهان خوراکی دیگر) با خواصی که دارد می تواند به جلوگیری و حتی درمان برخی از بیماری ها کمک کند؛ به همین علت خرید زعفران صادراتی طی سال های اخیر از اقصا نقاط دنیا طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

خواص دارویی زعفران صادراتی چیست؟
زعفران صادراتی فروش

خاصیت آنتی اکسیدانی زعفران صادراتی
اولین خاصیت زعفران، آنتی اکسیدان بودن آن است. آنتی اکسیدان چه فایده ای برای بدن دارد؟ آنتی اکسیدان ها می توانند ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن، احتمال ابتلا به سرطان را کاهش داده، باعث جوان ماندن پوست شده، از بیماری های قلبی جلوگیری کرده و هم چنین بدن را سم زدایی کند (سم زدایی در بدن به علت افزایش مصرف فست فود ها نکته بسیار حائز اهمیتی است).

علاوه بر مواردی که گفته شد آنتی اکسیدان موجود در زعفران به سلامت کبد شما کمک می کند. جای تعجب ندارد که زعفران صادراتی ایران با خواص بی نظیرش در لیست محبوب ترین کالاهای صادراتی قرار گرفته است.
درمان افسردگی با زعفران صادراتی
دومین خاصیت زعفران، بهبود خلق و خو و حتی درمان افسردگی است. اگر بخواهیم به صورت علمی خاصیت انرژی بخشی زعفران را مورد بررسی قرار دهیم، به دو واژه دوپامین و سرتونین بر می خوریم که نام دو هورمون مرتبط با افسردگی است. زعفران سطح دوپامین و سروتونین در بدن را افزایش داده و مانع از افسردگی در فرد می شود. مکمل های زعفران به شکل چشم گیری، موثرتر از بسیاری از داروهای نامعتبر، در درمان علائم افسردگی خفیف تا متوسط عمل می کنند.

زعفران صادراتی، آرام بخش طبیعی
از خواص دیگر زعفران صادراتی می تواند به آرام بخش بودن آن (به خصوص به شکل دمنوش اشاره کرد) امروزه با افزایش مشغله های زندگی و استرس هایی که مانع کارایی می شود، ساعت خواب ما به هم ریخته و همین باعث می شود در تمام طول روز احساس خستگی داشته باشیم. برای حل این مشکل، یک نوشیدنی گیاهی می تواند چاره ساز باشد. زعفران صادراتی با خاصیت آرام بخشی بدن شما را در وضعیت ریلکسی قرار می دهد و به تنظیم خواب شما کمک شایانی می کند.
زعفران صادراتی، رژیمی برای لاغری
رژیم های غذایی ناسالم افراد را به سمت مصرف مواد غذایی کشانده که مانع جذب کالری اضافه به بدن می شود. زعفران صادراتی با خاصیت بهبود هضم غذا و کاهش جذب چربی یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش وزن محسوب می شود.

تسریع در روند درمان دیابت
سوالی که در مورد خواص زعفران پیش می آید این است که چگونه این گیاه خوش رنگ و طعم می تواند به بهبود بیماران دیابتی کمک کند؟ ساده است. زعفران به صورت مستقیم باعث می شود انسلوین در بدن بیمار دیابتی بهتر عمل کرده و در نتیجه روند درمان را تسریع می کند. زعفران صادراتی می تواند یک معجزه برای بیماران دیابتی سراسر دنیا باشد.

زعفران صادراتی شما را باهوش می کند
گرچه مصرف زعفران برای مادران باردار و در این دوره ممنوع است و زنان باردار نباید برای تقویت هوش جنین از زعفران استفاده کنند اما خوب است بدانید مصرف زعفران در هر سنی می تواند به تقویت حافظه ایشان کمک کند. البته کودکان تحت رژیم غذایی خاص باید در این خصوص از پزشک خود مشورت بگیرند. یکی از دلایل محبوبیت زعفران صادراتی همین خاصیت زعفران است. تقویت حافظه با زعفران به علت وجود ترکیباتی همچون منگنز، آهن، روی، منیزیم، مس و سلنیوم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی ویمکس

گروه بازرگانی ویمکس صادرکننده محصولات کشاورزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی