اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007225477914495

راهنمای طلایی خرید فالوور اینستاگرام در سال 2021

کد: 140007225477914495

https://bit.ly/3peCHFV

، تبریز , (اخبار رسمی): با شدت گرفتن رقابت در اینستاگرام، یکی از بی‌خطرترین راه‌هایی که به ذهن هر فرد برای پیشرفت می‌رسد، خرید فالوور اینستاگرام است. خرید فالوور می‌تواند آمار پیج را بالا ببرد و نقشی ترغیب‌کننده برای بازدیدکنندگان داشته باشد. اما در خرید فالوور اینستاگرام باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

راهنمای طلایی خرید فالوور اینستاگرام در سال 2021
رعایت نکات اصولی در انتخاب فالوورهای خریداری شده، کار شما را رشد پیج تسهیل میکند.

به طور کلی، یکی از ملزومات پیشرفت در اینستاگرام داشتن تعداد معقولی از فالوور است. روش‌های افزایش آن هم به نوبه‌ی خود بسیار گسترده است و هر کدام از آن‌ها می‌تواند جوابگوی قشر خاصی از اینستاگرامرها باشد. یکی از این راه‌ها خرید فالوور اینستاگرام است که می‌تواند بسته به نوع کسب و کار، یک حرکت حساب شده یا یک حرکت کاملا تخریب کننده باشد.

خرید فالوور اینستاگرام برای چه کسانی توصیه می‌شود؟

خرید فالوور هم مانند هر کار دیگری، برای برخی از کسب و کارها درست و برای برخی از آن‌ها نادرست است. تجربه نشان داده است که پیج‌های زیر از خرید فالوور نتایج خوبی گرفته‌اند.

1. پیج‌هایی که در زمینه‌هایی با رقابت شدید فعالیت دارند

از دید کاربران، داشتن فالوور زیاد در زمینه‌هایی مانند طنز و یا سینما، یکی از ملاک‌های برتری یک پیج به رقیبان است. صاحبان این پیج‌ها هم معمولا با خرید مقدار معقولی از فالوور، سعی می‌کنند وجهه خود را در این زمینه حفظ کنند.

2. پیج‌هایی که تغییرات داشته‌اند

تجربه نشان داده است که تغییرات بزرگ در پیج، معمولا باعث ریزش می‌شوند. خرید فالوور اینستاگرام می‌تواند صدمات جانبی این ریزش را به حداقل برساند. معمولا مشاهده ریزش از طرف فالوورهای باقیمانده، خود عامل یک ریزش دیگر است. با خرید فالوور می‌توان مانع ریزش‌های ثانویه شد.

3. پیج‌های که تازه تاسیس شده‌اند.

رشد اولیه‌ی یک پیج اینستاگرامی در حالت معمول بین 8 تا 14 ماه طول می‌کشد. بعد از این زمان، پیج‌ها به حد مناسبی از فالوور می‌رسند و می‌توانند با سرعت مناسبی رشد کنند.

معمولا کسی 1 سال روی پیج خام کار نمی‌کند. خرید فالوور در مرحله‌ی رشد ابتدایی بسیار مرسوم است و تقریبا همه‌ی پیج‌های موفق از این روش استفاده می‌کنند.

تفاوت بین فالوور خوب و بد چیست؟

امروزه شاهد برخی ترندهای غیرمنطقی در سایت‌های فروش فالوور هستیم. برای مثال برخی از این سایت‌ها ادعای فروش فالوور واقعی دارند.پر واضح است که ادعاهای این چنینی برای فالوورهای فروشی، عملا بی‌پایه و اساس هستند.

فالوورهای خریداری شده در صورتی نهایت کیفیت را دارند که موارد زیر را داشته باشند:

1. عکس پروفایل

فالوورهای خریداری شده معمولا عکس پروفایل ندارند و همین موضوع باعث می‌شود تا تشخیص آن‌ها برای الگوریتم و همچنین کاربران واقعی بسیار ساده شود. یکی از نشانه‌های خرید خوب، دیدن عکس پروفایل بین ورودی‌های جدید است.

2. داشتن پست

یکی از مشخصات اکانت فعال داشتن پست است. اکانت‌هایی که فعال به نظر می‌رسند، از نظر فیک بودن کمتر چک می‌شوند.

3. داشتن نام مناسب

اکانت‌هایی که نام نزدیک به اسم واقعی دارند بهترین نوع فالوور برای خریدن هستند. اسم انسانی، یکی از مواردی است که می‌تواند کمبود بقیه موارد را جبران کند.

4. وصل بودن به ایمیل

این مورد یکی از ملاک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های الگوریتم در تشخیص فالوور است. فالوورهای بی‌کیفیت معمولا به هیچ ایمیلی متصل نیستند و همین امر می‌توان باعث حذف شدن آن‌ها، درصورت بالا رفتن تعداد فالووینگ‌ها شود.

5. نسبت فالوور به فالووینگ مناسب

بالا بودن فالووینگ و کم بودن فالوور نشان دهنده‌ی فالوور فیک است. فالوورهای خریداری شده باید کمترین مقدار شباهت به فالوورهای فیک را داشته باشد.

6. معتبر بودن

یکی از مواردی که کمتر به آن پرداخته می‌شود اعتبار فالوور و شرکتی است که خرید فالوور اینستاگرام را پیشنهاد می‌دهد. در ازدحام برندهای نوپای فروش فالوور، شناخت یک برند قدیمی می‌تواند تضمینی برای کیفیت بالا باشد.

راه‌های جایگزین برای خرید فالوور اینستاگرام چیست؟

برخی از کسب و کارها ترجیح می‌دهند به صورت طبیعی رشد داشته باشند. البته این کار بدون داشتن یک محرک یا تقویت کننده چندان پرطرفدار نیست. معمولا این افراد از ربات‌های اینستاگرامی استفاده می‌کنند تا جذب بازدیدکننده را به شدت افزایش دهند. با این کار افزایش فالوور هدفمند هم اتفاق میافتد. البته باید توجه داشت که این کار سرعتی بسیار کمتر از خرید فالوور دارد؛ اما به برندسازی کمک زیادی می‌کند و موفقیت طولانی مدت برند را در سال‌های آتی در پی دارد.

جمع بندی

خرید فالوور اینستاگرام، برخلاف آن چه عموم مردم تصور می‌کنند، می‌تواند به بهبود وضعیت کسب و کار کمک کند. هرچند صرفه‌ی اقتصادی در این میان اهمیت فراوانی دارد، نباید نقش کیفیت بالا را مشاهده تاثیر آن فراموش کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]