اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008085499314495

ناگفته‌های افزایش فالوور اینستاگرام و ترفندهای مخفی رشد پیج؛

رازهای افزایش فالوور واقعی در پیج‌های موفق چیست؟

کد: 140008085499314495

https://bit.ly/3muvFex

، تبریز , (اخبار رسمی): محبوب‌ترین پلتفرم ایرانیان، اینستاگرام، روزانه بیش از 10 میلیون کاربر آنلاین دارد. این آمار، درصد قابل توجهی از آمار کلی 34 میلیون است. وجود مخاطبان زیاد و شرایط مساعد، بهترین فضای ممکن برای پیشرفت را به وجود آورده است. اما چه چیزی باعث می‌شود تنها برخی پیج‌ها در جذب فالوور واقعی خوب عمل کنند؟

 رازهای افزایش فالوور واقعی در پیج‌های موفق چیست؟
رازهای افزایش فالوور واقعی در پیج‌های موفق چیست؟

آیا انتخاب راه‌های میانبر در افزایش فالوور واقعی منطقی است؟

بسیاری از افراد تازه‌کار با دیدن پروسه‌ی سخت و زمانبر رشد در اینستاگرام، به فکر راه‌های آسان‌تر برای افزایش فالوور می‌افتند. اما این راه‌ها می‌تواند باعث رشد شود؟

همانطور که به نظر می‌رسد، این راه‌ها فقط برای مدت کوتاهی می‌توانند آمار را بالا ببرند، اما بعد از آن، باعث صدمات بیشتری به پیج می‌شوند. برای مثال کم شدن درصد تعامل و سخت شدن رسیدن به اکسپلور، 2 مورد از این مشکلات است.

حرفه‌ای‌ها برای افزایش فالوور واقعی چه کارهایی انجام می‌دهند؟

انتخاب استراتژی مناسب برای افزایش فالوور یکی از مهم‌ترین اصول برای شروع کار است. حرفه‌ای‌های این عرصه، معمولا هزینه‌های زیادی برای پیدا کردن استراتژی مناسب صرف می‌کنند تا بیشترین بازدهی را داشته باشند. پیج‌های جدیدتر هم می‌توانند با بررسی استراتژی پیج‌های موفق از آن‌ها الگو برداری کنند و کار راحت‌تری برای رسیدن به موفقیت داشته باشند. معمولا روش‌های اصلی شامل:

1. حرفه‌ای‌ها پروفایل‌های زیبایی دارند

پروفایل مناسب در اینستاگرام باعث ایجاد حس اعتماد در کاربر می‌شود. یکی از راه‌های تشخیص پیج‌های قوی از دیگران هم، همین نکته است. با وارد شدن به یک پیج قوی، عکس پروفایل، بیوی مناسب و تم رنگی پست‌ها کاملا توجه را به خود معطوف می‌کند. هایلایت‌ها هم به نوعی طراحی می‌شوند که بیشترین اطلاعات ممکن را در قالب جذاب‌ترین محتواها به کاربر نمایش دهند.

2. آن‌ها برای جذب فالوور واقعی با پیج‌های رقیب تعامل می‌کنند

داشتن جامعه‌ی هدف مشترک و گسترده، یکی از بهترین مزیت‌های داشتن رقبای فراوان است. کسانی که به محتوای رقبا علاقه‌مند هستند، به احتمال زیاد می‌توانند مخاطب پست‌های شما هم باشند. تعامل کردن با رقیبان می‌تواند برای هر دو طرف بسیار سودمند باشد.

از طرفی هم تعامل با این پیج‌ها می‌تواند احتمال لیست شدن در پیشنهادات اینستاگرام را افزایش دهد. همین موارد جزئی، سازنده‌ی تفاوت‌های حرفه‌ای و تازه‌کارهاست و یاد گرفتن آن‌ها می‌تواند اولین قدم به سمت حرفه‌ای شدن و موفقیت باشد.

3. آن‌ها کاربران را تحلیل، و محتوای جذاب تولید می‌کنند

جذابیت یکی از موارد بسیار کلی است که می‌توان ساعت‌ها در مورد آن بحث کرد. اما در اینستاگرام، مفهوم آن بسیار واضح و رسیدن به تعریف آن، با وجود تفاوت بین پیج‌ها، کاملا ساده است. ابزار Insight اینستاگرام، تمام چیزی است که یک حرفه‌ای برای تحلیل رفتار کاربران به آن نیاز دارد.

البته مواردی هم هست که در آن، نیاز به ابزارهای کمکی برای پیشرفت کاملا احساس می‌شود. در این موارد هم می‌توان از لیست بلند بالای ابزارهای کمکی اینستاگرام، چند مورد را بسته به نیاز انتخاب کرد.

بعد از تحلیل فالوورها و شناخت علایق آن‌ها، تولید محتوای جذاب برای آن‌ها کاملا ساده است. در این موارد هم الگو گرفتن از پیج‌های قدرتمند و محبوب، و البته تحلیل رقیبان می‌تواند بازدهی را به شدت افزایش دهد.

4. حرفه‌ای‌ها برای افزایش فالوور واقعی منظم کار می‌کنند

منظم بودن شالوده‌ی سیستم قدرتمند و پربازده است. برای ساخت یک سیستم پایدار افزایش فالوور واقعی هم باید اهمیت خاصی برای نظم قائل بود. یکی از آشکارترین موارد نظم، فهمیدن بهترین زمان برای ارسال پست اینستاگرام است.

با ارسال پست در بهترین زمان ممکن، احتمال گرفتن بازخورد مثبت بسیار بیشتر می‌شود و امکان رسیدن پست به اکسپلور افزایش می‌یابد. داشتن روتین پست روزانه و استوری منظم هم می‌تواند تاثیر زیادی روی آمار پیج داشته باشد.

5. آن‌ها می‌دانند حذف فالوور فیک، جا را برای افزایش فالوور واقعی باز می‌کند

یکی از قدیمی‌ترین میانبرهای موفقیت در اینستاگرام، بالا بردن تعداد فالوورها با افزودن فالوور فیک بود. البته این روش به لطف الگوریتم کاملا برعکس شده و فقط به پیج لطمه می‌زند.یکی از قدیمی‌ترین میانبرهای موفقیت در اینستاگرام، بالا بردن تعداد فالوورها با افزودن فالوور فیک بود. البته این روش به لطف الگوریتم کاملا برعکس شده و فقط به پیج لطمه می‌زند.

دانستن روش‌های حذف فالوور فیک و معایب آن، یکی از پیش نیازهای اصلی در راه رشد و حرفه‌ای شدن در اینستاگرام است.

6. آن‌ها راه درست استفاده از هشتگ را می‌آموزند

کسانی که از طریق هشتگ یک مطلب را می‌بینند مخاطبان هدفمند آن هستند. یعنی دقیقا به دنبال آن هستند. شاید به نوعی، دیده شدن در نتایج جستجوی هشتگ سخت‌تر از دیده شدن در اکسپلور باشد. منطقی است که اگر یک مطلب در جستجوی هشتگ شخصی دیده شود، به اکسپلور آن فرد هم می‌رسد.

اینستاگرامرهای حرفه‌ای، استراتژی هشتگ خود را به گونه‌ای انتخاب می‌کنند که به بیشترین افراد ممکن دسترسی داشته باشند و هدفمندترین کاربران را هدف می‌گیرند.

جمع بندی افزایش فالوور واقعی

هدف پیج‌های موفق در اینستاگرام، تولید محتوای مناسب برای افزایش فالوور واقعی است. البته این پیج‌های از استراتژی‌های خاصی هم استفاده می‌کنند که باعث می‌شود فرآیند افزایش فالوور واقعی تسهیل و تسریع شود. امیدواریم که با این مقاله توانسته باشیم شما را با این استراتژی‌های خاص آشنا کنیم. از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما متشکریم!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]