اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008115506017491

عایق صوتی و حرارتی دیوار مشترک منزل

چگونه دیوار مشترک را عایق صدا کنیم

کد: 140008115506017491

https://bit.ly/3mFjNGv

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله در مورد عایق کاری دیوار مشترک منزل مسکونی مطالبی مطرح شده است

گروه ونوس |مجری عایق صوتی،حرارتی و برودتی در منازل، مکان های اداری و صنعتی گروه ونوس با بهره گیری از روش ها و مصالح روز در اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی برای شما آرامش رابه ارمغان می آورد

چگونه دیوار مشترک را عایق صدا کنیم

وقتی صحبت از عایق صدا می‌شود اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند رفع صدای مزاحم یا کاهش آن است. در زندگی شهری امروز تمام افراد به نوعی از صدای مزاحم رنج میبرند که اگر به دنبال بر طرف کردن مشکل نباشند این مسئله با گذشت زمان برای آنها مشکل ساز خواهد شد. در این مقاله قصد دارم تا چند نکته موثر در کاهش صدا را معرفی کنم.

1- از مبلمان موجود به نفع خود استفاده کنید

قبل از اینکه اتاقهای خود را از هم جدا کنید یا برای مصالح عایق صدا هزینه کنید، حتماً از منابعی که در حال حاضر دارید استفاده کنید. اثاثیه بزرگ مانند تخت و نیمکت و مبلمان یا  فرش، پرده و پتو می‌تواند سر و صدای زیادی را به خود جذب کنند. مبلمان را در امتداد دیوارهای خود قرار دهید تا قبل از اینکه صدا به اتاق بعدی منتقل شود، آن بگیرد. استفاده از فرش و پرده‌های ضخیم نیز خاصیت زیادی در جلوگیری از پژواک صدا دارند.

وسایل را در امتداد دیوار مشترک قرار دهید

2- نصب عایق‌های صوتی

اگر در حال ساختن اتاق‌های جدید یا بازسازی اتاقهای قدیمی هستید، دیوارهای بین اتاقها را جدا کرده و عایق صدا را برای پر کردن فضا نصب کنید. همچنین با عایق صدا در سقف‎‌ها، صدا را جذب شده و  تا حد زیادی به کاهش هزینه‌های انرژی کمک می کند. برای این امر شما باید با متخصصانی در این زمینه مشورت کنید تا این کار را برای شما انجام دهند یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه عایق صوتی در حال حاضر گروه ونوس است که می‌توانید از خدمات آنها استفاده کنید. 

گروه ونوس | مجری عایق صوتی،حرارتی و برودتی در منازل، مکان های اداری و صنعتی گروه ونوس با بهره گیری از روش ها و مصالح روز در اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی برای شما آرامش رابه ارمغان می آورد.عایق صوتی تخصص ماست.گروه ونوس

عایق کاری دیوار یکی از موثرترین راه‌های کاهش صدا بین دیوارهای مشترک است

3- قبل از رنگ آمیزی دیوارها را بپوشانید

ایده‌هایی که برای بازسازی انجام می‌دهید، می‌تواند با استفاده از روکش عایق صوتی قبل از رنگ آمیزی، عملکرد صوتی دیوارهای خود را تقویت کنید. این پوشش با تبدیل انرژی خود به گرما صدا را پراکنده می‌کند. این ماده به راحتی بر روی سطوح بازتاب کننده  صدا رنگ آمیزی می شود و به خوبی به هر سطحی پاسخ می دهد. عایق های جدیدی در این زمینه تولید شده‌اند که با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان بهترین آنها را یافت. در مجمع به یاد داشته باشید از عایق های موثر استفاده کنید زیرا همیشه هزینه زیاد منجر به نتیجه بهتر نخواهد شد. 

پانل‌های عایق صوتی نصب کنید

 تزئین دیوارهای اتاق با پانل های آکوستیک یک روش موثر و جذاب از نظر بصری برای جلوگیری از انتقال سر و صدا است. برای داشتن زیبایی بیشتر، پانل های آکوستیک هنری خریداری کنید که دارای هر طرحی به انتخاب شما باشد. در حال حاضر پانل‌های موجود اشکالی هرمی و شانه تخم مرغی شکل دارند که با نصب آنها می‌توان پزواک و انتقال صدا را تا حدی کاهش داد. نصب این عایق های به راحتی انجام می‌شود و نیاز به تخصص و ابزار خاصی ندارد. نکته مهم اینست که بدانید دقیقا باید عایق‌ها را در جای دست نصب کنید تا بیشترین تاثیر را داشته باشد. 

پانل‌های آکوستیک تاثیر زیادی در جلوگیری از پژواک صدا دارند

استفاده از پانل‌های مناسب در مکان مناسب تاثیر آن را دو چندان میکند

از درز گیر درب استفاده کنید

هر قدر هم که سعی کنید سر و صدا را در دیوارهای اتاق محدود کنید، دربهای اتاق اجازه می دهند صدا بدون دخالت از زیر عبور کند. برای پر کردن شکاف‌ها، مهر و موم دربها از جاروهایی را که به راحتی در زیر در می‌لغزند یا در اطراف آن قرار می‌گیرند، نصب کنید.

یکی از راهکارهای موثر در کاهش صدا از طریق درب‌ها عایق بندی آنها یا به عبارتی لمسه کوبی آنهاست. این کار نیاز به ابزارآلالت و مهارت خاصی دارد که توصیه می‌کنم برای این امر حتما از یک متخصص بهره بگیرید تا کار را به بهترین شکل انجام دهد. 

گروه ونوس | درب آکوستیک | مجری عایق های صوتی، حرارتی و برودتیعایق کردن درب های ساختمان سسب کاهش ورود صدا و گرد و غبار به داخل می شود. گروه ونوس سازنده بهترین درب های آکوستیک و لمسه کوبی درب ها با کادری مجرب...گروه ونوس

عایق کردن سقف:

 هنگام اجرای راه حل‌های عایق صوتی به راحتی می‌توان از سقف‌ها گذشت، اما آنها فرصتی عالی برای کاهش انتقال سر و صدا ارائه می‌دهند. برای محدود کردن صدای انتقالی بین اتاق‌ها، حتما باید چک کرد که فاصله ای بین سقف اصلی با دیوار موجود وجود نداشته باشد. برای این منظور قسمتی از سقف را سوراخ کنید و مشاهده کنید که فاصله یا درزی وجود دارد یا خیر. در صورت وجود فاصله و درز حتما آن را را با عایق مناسب پر کنید. 

عایق کردن کف:

 یکی از شایع ترین اختلالات صوتی زدن یا کوبیدن صدای پا در اتاق است. با استفاده از لایه های کفپوش مانند فرش، موکت، کفپوش پی وی سی و ... می توانید آثار ضربه های ناشی از قدم زدن یا جابجایی مبلمان را در اتاق کاهش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه عایق ونوس

گروه ونوس فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۸۸ آغاز کرد. فعالیت اصلی این گروه در زمینه ی طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی و خدمات عایق های صوتی می باشد. گروه ونوس شامل دو کادر مجرب و مجزا شامل طراحان متخصص و مجریان با تجربه در زمینه عایق های صوتی، حرارتی و برودتی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی می باشد. گروه طراحی و کارشناسی گروه طراحی شامل طراحان حرفه ای و آشنا با به روز ترین طراحی های مدرن دنیا و حرفه ای ترین نرم افزار های طراحی می باشد. خوشبختانه وجود این افراد در گروه تا حد زیادی باعث راهنمایی مشتریان و کمک در تصمیم گیری نهایی آنها شده است. گروه اجرایی و عملیاتی گروه اجرایی نیز از افراد با تجربه و آموزش دیده ای تشکیل شده است. هر کدام از افراد در حیطه شغلی خود به صورت کاملا حرفه ای مشغول فعالیت می باشند. خبره بودن کادر اجرایی موجب سهولت در تصمیم گیری مشتریان و از همه مهم تر صرفه جویی در هزینه های نهایی می گردد. این ویژگی در نهایت رضایت مشتریان محترم را در پی دارد. در گروه ونوس فعالیت افراد با تجربه در کنار هم موجب می شود که علاوه بر زیبایی شناختی طرح ها امکان سنجی طرح ها نیز مورد بررسی قرار گیرد. ونوس سعی دارد تا طرح مورد نظر در حد یک ایده باقی نماند و به مرحله اجرا برسد. این گروه تا کنون توانسته است تمامی پروژه های خود را با موفقیت و از همه مهم تر رضایت کامل مشتریان به پایان برساند. امید است زین پس نیز بتواند به یاری پروردگار و حمایت شما مشتریان محترم مسیر تعالی خود را با موفقیت طی کند.

اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید