اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011075663217491

انتخاب مناسب مواد عایق صدا و نحوه آزمایش اثربخشی آنها در زمینه خانگی و صنعتی

انتخاب مواد عایق صدای مناسب

کد: 140011075663217491

https://bit.ly/3u6GKqp

، تهران , (اخبار رسمی): خرید مواد عایق صوتی با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید برای تصمیم گیری در مورد بهترین مواد عایق صدا بر اساس برنامه های پیشنهادی خود، نظر متخصص را جویا شوید. مواد با کیفیت پایین تنها در دراز مدت باعث ناراحتی شما و در برخی موارد خطر صنعتی بالقوه می شود.

 انتخاب مواد عایق صدای مناسب
انتخاب مواد عایق صدای مناسب

عایق صدا به سادگی به کاهش صدا در یک منطقه خاص اشاره دارد. این امر با نصب مواد خاصی (عایق) که صدا را به دام می اندازد و آنها را جذب می کند قابل دستیابی است. انواع مختلفی از مواد عایق صدا وجود دارد.

 10 مرحله برای انتخاب مناسب مواد عایق صدا و نحوه آزمایش اثربخشی آنها در زمینه خانگی و صنعتی.

گروه ونوس – مجری عایق صوتی،حرارتی و برودتی در منازل، مکان های اداری و صنعتیگروه ونوس با بهره گیری از روش ها و مصالح روز در اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی برای شما آرامش رابه ارمغان می آورد.عایق صوتی تخصص ماست.گروه ونوس

فرایند عایق صدا به فرآیندهای مربوط به بررسی صدا از ورود یا خروج از یک منطقه مشخص با جذب و/یا کاهش صدا اشاره دارد. مکانیسم‌های عایق صدا را می‌توان در موقعیت‌های مختلفی به کار برد، که برخی از آنها ممکن است شامل خانه‌های شخصی، مراکز مذهبی، ادارات، استودیوها و به‌ویژه صنایعی باشد که به آلودگی صوتی معروف هستند که عمدتاً به استفاده از ماشین‌های سنگین نسبت داده می‌شود.

در طول سال‌ها، کشف شده است که آلودگی صوتی این پتانسیل را دارد که به سلامتی ما آسیب برساند. و در نتیجه این یافته ها، کارفرمایان نیروی کار، شرایط کاری خوب و محیط کار ایمن را مدیون کارمندان خود هستند، که معمولاً شامل یک منطقه کاری است که سطوح سر و صدا را زیر آستانه استاندارد صدا پخش می کند.

چرا ما شنوایی خود را از دست می دهیم | پرسپت چرا ما شنوایی خود را از دست می دهیم مکن است از اینکه متوجه شوید کم شنوایی است شگفت زده شوید. امروزه در آمریکا حدود 48 میلیون نفر معادل 20٪ اپرسپت

علاوه بر این، این دانش عمومی است که یک محیط پر سر و صدا بر تمرکز و توجه تأثیر منفی می‌گذارد و بهره‌وری و کیفیت خدمات را به شدت کاهش می‌دهد.

آلودگی صوتی به همین جا ختم نمی شود، بلکه سلامت روانی قربانیان خود را نیز هدف قرار می دهد و می تواند باعث بروز مشکلاتی مانند فشار خون بالا، اختلالات شنوایی، استرس و بی خوابی شود. در حقیقت، فهرست پایان ناپذیر است.

اکثر صنایع در سراسر جهان اهمیت سلامت کارکنان را درک می کنند، اما به دلیل فقدان جایگزین های بی صدا، نمی توانند از شر چنین ماشین آلات سنگین خلاص شوند. برای حل این مشکل بهتر است صدایی را که این ماشین ها تولید می کنند با نصب مواد عایق صوتی با کیفیت مسدود کنید.

چگونه صدا بر چرخه خواب شما تأثیر می گذارد | پرسپت چگونه صدا بر چرخه خواب شما تأثیر می گذارد آیا به اندازه کافی می‌خوابید؟ آیا صدای بلند هنگام خواب مانع ایجاد می شود؟ استراحت مناسب بخش مهمی از سلامتی است و درک رپرسپت

مواد عایق صدا و نحوه کار آنها

همانطور که قبلا گفته شد، عایق صدا به سادگی به کاهش نویز در یک منطقه خاص اشاره دارد. این امر با نصب مواد خاصی (عایق) که صدا را به دام می اندازد و آنها را جذب می کند قابل دستیابی است.

انواع مختلفی از مواد عایق صدا وجود دارد و شما باید فاکتورهای زیادی مانند نوع ساختمانی که باید عایق صدا باشد و شدت صدا که باید جذب شود را در کنار بسیاری از عوامل دیگر در نظر بگیرید.

در اینجا چند ماده عایق صوتی مورد استفاده در کاربردهای عایق صوتی صنعتی آورده شده است:

پشم معدنی ( پشم سنگ )

فایبرگلاس ضد صدا

فایبرگلاس آکوستیک.

پانل های فوم آکوستیک.

 پنبه آکوستیک.

پانل های آکوستیک پیچیده شده با پارچه.

پلی یورتان.
 

گروه ونوس – خدمات – مجری عایق های صوتی، حرارتی و برودتی خدمات گروه ونوس | مشاوره تخصصی، آماده‌سازی و نصب انواع عایق دیوار، سقف و کف و امور مرتبط با صنعت ساختمانی و دکوراسیون | گروه ونوسگروه ونوس

هیچ مواد اشتباهی در مورد عایق صدا وجود ندارد، این در واقع فقط به هدف شما بستگی دارد. با این حال، ما 10 دستورالعمل را ارائه کرده ایم که باید هنگام انتخاب مواد عایق صدا رعایت شود تا بهترین نتیجه را از عایق صدا داشته باشیم.

سطح/منبع نویز: 

سطح سر و صدایی که باید مسدود شود، در تصمیم گیری برای نوع مواد مورد استفاده بسیار موثر است. برای حداقل نویز، فوم‌های نرم و طراحی شده خاص می‌توانند به جذب نویز کمک کنند، اما برای نویز ناشی از ماشین‌های سنگین، ممکن است از عایق‌های صوتی پیشرفته‌تر استفاده شود.

انتشار نویز: 

نویز می‌تواند از طریق هوا یا ساختار منتقل شود. برای به دست آوردن بهترین مواد برای عایق صدا، ابتدا باید نحوه انتقال نویز از منبع اصلی به گیرنده را تعیین کنید. این به این دلیل است که برخی از عایق ها برای انتقال نویز در هوا مناسب هستند و ممکن است برای نویزهای ساختاری و بالعکس کاملاً بی اثر باشند.
این مواد از چه ساخته شده اند: 

برخی از مواد عایق صدا نسبت به سایرین با محیط زیست سازگارتر هستند و به طور کلی باید بر انتخاب مواد تأثیر بگذارند. برخی دیگر ممکن است شامل عوامل قابل اشتعال باشند که ممکن است برای کاربردهای خاص مناسب نباشند.

عایق حرارتی: 

برخی از مواد عایق صدا برخی از ویژگی های عایق حرارتی را به همراه دارند که به کاهش گرما نیز کمک می کند. برای مقرون به صرفه بودن و مزیت بیشتر، به ویژه در محیط های صنعتی، توصیه می شود این نوع مواد عایق صدا را تهیه کنید.

عایق الاستومری چیست؟ | پرسپت عایق الاستومری سبک وزن و منعطف لاستیکی است، که به عنوان عایق حرارتی و برودتی به کار گرفته می شود. عایق الاستومریک در شکل لوله ای، رولی و ورق پرسپت

سهولت در نصب و نگهداری: 

هنگام انتخاب مواد عایق صدا، توصیه می شود مواردی را انتخاب کنید که برای به حداکثر رساندن زمان نصب آسان تر هستند. به عنوان مثال، هنگام جدا کردن دیوارها و سقف ها برای حفظ صدا از جلو، بهتر است از گیره های صوتی انعطاف پذیر به جای کانال های ارتجاعی استفاده کنید زیرا نصب آنها آسان تر است.

چرا به دنبال عایق صدا هستید؟ 

در انتخاب متریال مناسب، در وهله اول باید هدفی که برای عایق صدا انجام می دهید را درک کنید. اگر هدف قفل کردن صدا است، نباید مواد عایق صدا مانند وینیل انبوه را که به طور خاص برای جلوگیری از پخش صدا طراحی شده است، در نظر بگیرید.

ارتباط با ما – گروه ونوس – اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی گروه ونوس | ارتباط با ما | مشاوره و راهنمای تخصصی در زمینه انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی| با ما در ارتباط باشید| صفحه ارتباط با ما گروه ونوسگروه ونوس

عایق صوتی اضافی:

 اگر به دنبال پوشاندن حفره هایی هستید که ممکن است بعد از صدای عمومی باقی بمانند در هنگام استفاده، باید عایق صوتی اضافی مانند درب کشش زیر درب را در نظر بگیرید، زیرا شکاف کوچک بین پایین در و کف را می‌بندد و اطمینان می‌دهد که هیچ فضایی در زیر در وجود ندارد که بتواند سر و صدا نفوذ کند یا از آن خارج شود.

چه بخش هایی از منطقه مهمتر است؟ 

همچنین باید تعیین کنید که می خواهید هنگام عایق صدا روی چه قسمت هایی از فضای کاری مستعد نویز تمرکز کنید، زیرا این امر به تصمیم گیری در مورد نوع موادی که باید به آن توجه کنید کمک می کند. به عنوان مثال، نوار آب و هوا فقط می تواند برای مهر و موم کردن شکاف های اطراف درها و پنجره ها استفاده شود، از این رو نباید برای دیوارهای عایق صدا در نظر گرفته شود.

بهترین مواد عایق صدا برنده هستند

خرید مواد با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید برای تصمیم گیری در مورد بهترین مواد بر اساس برنامه های پیشنهادی خود، نظر متخصص را جویا شوید. مواد با کیفیت پایین تنها در دراز مدت باعث ناراحتی شما و در برخی موارد خطر صنعتی بالقوه می شود.

پنجره های عایق صدا

در هنگام عایق صدا، استفاده از پنجره های دو جداره ممکن است به طور موثری آلودگی صوتی را کاهش دهد، از این رو، ممکن است شیشه ضخیم را به عنوان یک جایگزین کاربردی تر انتخاب کنید. هرچه شیشه ضخیم تر باشد، نتایج بهتری حاصل می شود.

تاثیر نوع شیشه‌ی در کاهش صدای پنجره | پرسپت پنجره کاری بیش از ارائه یک نگاه اجمالی به دنیای بیرون برای شما انجام می دهد. انتخاب شیشه مناسب برای پنجره ها ضروری است. از سطح درخشندگی که دپرسپت

چگونه اثربخشی مواد عایق صوتی خود را آزمایش کنید

برای اطمینان از اینکه بهترین و موثرترین مواد عایق صدا را برای صنعت خود خریداری می کنید، بهتر است یک سری آزمایش انجام دهید. در اینجا چند روش برای آزمایش اثربخشی مواد عایق صدا وجود دارد:

استفاده از ابزارهای امپدانس: 

لوله امپدانس تقریباً یک لوله با انتهای دایره ای است. انواع مختلفی بر اساس اندازه، شکل و جنس مورد استفاده در ساخت آن وجود دارد. این لوله را می توان در موقعیت های میدان آزاد برای آزمایش انتقال صدا به منظور درک نیازهای خاص عایق صدا استفاده کرد.

کلاس عایق ضربه:

 برای آزمایش محصولات عایق صوتی کف ضد صدا استفاده می شود. محصولات دیگری مانند کلاس عایق ضربه وجود دارد که کارایی عایق صوتی دیگر بخش‌های فضای کاری را آزمایش می‌کند.
اگر چالش‌های نویز مرتبط با صنعت شما مستلزم این است که میزان مؤثر بودن مواد مسدودکننده صدا برای سقف و دیوارها را آزمایش کنید، می‌توانید به ترتیب از CAC و STC استفاده کنید.
برای تست مواد جذب صدا، NRC بهترین روش شماست. NRC مقایسه سطوح مختلف جذب صدا از طریق استفاده از بلندگو و میکروفون است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه عایق ونوس

گروه ونوس فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۸۸ آغاز کرد. فعالیت اصلی این گروه در زمینه ی طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی و خدمات عایق های صوتی می باشد. گروه ونوس شامل دو کادر مجرب و مجزا شامل طراحان متخصص و مجریان با تجربه در زمینه عایق های صوتی، حرارتی و برودتی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی می باشد. گروه طراحی و کارشناسی گروه طراحی شامل طراحان حرفه ای و آشنا با به روز ترین طراحی های مدرن دنیا و حرفه ای ترین نرم افزار های طراحی می باشد. خوشبختانه وجود این افراد در گروه تا حد زیادی باعث راهنمایی مشتریان و کمک در تصمیم گیری نهایی آنها شده است. گروه اجرایی و عملیاتی گروه اجرایی نیز از افراد با تجربه و آموزش دیده ای تشکیل شده است. هر کدام از افراد در حیطه شغلی خود به صورت کاملا حرفه ای مشغول فعالیت می باشند. خبره بودن کادر اجرایی موجب سهولت در تصمیم گیری مشتریان و از همه مهم تر صرفه جویی در هزینه های نهایی می گردد. این ویژگی در نهایت رضایت مشتریان محترم را در پی دارد. در گروه ونوس فعالیت افراد با تجربه در کنار هم موجب می شود که علاوه بر زیبایی شناختی طرح ها امکان سنجی طرح ها نیز مورد بررسی قرار گیرد. ونوس سعی دارد تا طرح مورد نظر در حد یک ایده باقی نماند و به مرحله اجرا برسد. این گروه تا کنون توانسته است تمامی پروژه های خود را با موفقیت و از همه مهم تر رضایت کامل مشتریان به پایان برساند. امید است زین پس نیز بتواند به یاری پروردگار و حمایت شما مشتریان محترم مسیر تعالی خود را با موفقیت طی کند.

اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه