اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010135616917491

چگونه یک دیوار را عایق صدا کنیم

کد: 140010135616917491

https://bit.ly/3sWciyu

، تهران , (اخبار رسمی): هر کس داستانی در مورد صداهایی دارد که از دیوارها می آید. چه یک آپارتمان، چه خانه و چه کسب و کار، دیوارهای پر سر و صدا مشکل ساز هستند. محصولات زیادی برای کاهش نویز در دسترس هستند، اما بیشتر آنها زمانی که با مواد یا روش‌های دیگر ترکیب می‌شوند بهترین عملکرد را دارند. 

چگونه یک دیوار را عایق صدا کنیم: بهترین و ارزان ترین راه حل
چگونه یک دیوار را عایق صدا کنیم

هر کس داستانی در مورد صداهایی دارد که از دیوارها می آید. چه یک آپارتمان، چه خانه و چه کسب و کار، دیوارهای پر سر و صدا مشکل ساز هستند. محصولات زیادی برای کاهش نویز در دسترس هستند، اما بیشتر آنها زمانی که با مواد یا روش‌های دیگر ترکیب می‌شوند بهترین عملکرد را دارند. 

گروه ونوس – مجری عایق صوتی،حرارتی و برودتی در منازل، مکان های اداری و صنعتیگروه ونوس با بهره گیری از روش ها و مصالح روز در اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی برای شما آرامش رابه ارمغان می آورد.عایق صوتی تخصص ماست.گروه ونوس

برای عایق صوتی دیوار، کارهایی را باید انجام دهید:

تعیین کنید که چه فرکانس های صوتی را می خواهید کنترل کنید - بالا، متوسط، پایین

نوع سر و صدا را شناسایی کنید - نویز هوا. نویز کناری، نویز ضربه

دیوارها را از هر قسمت بیرونی جدا کنید

عایق صوتی را در یا بین دیوارها افزایش دهید

از موادی استفاده کنید که صدا را جذب می کنند

محصولاتی را انتخاب کنید که صدا را ضعیف می کنند

راه های دیگری که صدا به فضای شما می رسد را کاهش دهید

در این مقاله تمام 7 عامل برای ساخت و ساز جدید، دیوارهای موجود و تعمیرات آپارتمان را توضیح خواهیم داد. همچنین به چند روش ارزان و آسان برای کاهش انتقال صدا خواهیم پرداخت.

چرا باید دیوارها را عایق صدا کرد؟

سر و صدای ورودی یا خروج از فضای شما دلیل اصلی اکثر افراد برای ایجاد دیوارهای عایق صدا است. بخش‌های فرعی در مقایسه با زندگی روستایی پر سر و صدا هستند، اما آپارتمان‌ها و خانه‌های چندگانه حتی صدای بلندتری دارند.

بسیاری از ما به مکانی آرام برای خواب، استراحت و بازیابی تعادل ذهنی خود نیاز داریم تا بر خستگی، بدخلقی، سردرد یا استرس غلبه کنیم. اگر محل زندگی شما دارای دیوارهای نازک کاغذی است یا عایق بندی خوبی ندارد، بمباران شدن با سر و صدا چندان آرامش بخش نیست.

چگونه پنجره را عایق صدا کنیم | پرسپتاگر به عایق صوتی پنجره علاقه دارید، ممکن است ندانید از کجا شروع کنید. البته، می‌توانید افراد حرفه‌ای را استخدام کنید که می‌دانند چگونه پنجرهپرسپت

 تعداد کمی از ما می خواهیم با گوش گیر بخوابیم یا مجبوریم برای شنیدن صدای خود فریاد بزنیم، مخصوصاً در خانه هایمان! برای در نظر گرفتن همه چیز - یک اتاق ساکت سطح صدای محیطی در حدود 20 دسی بل دارد، این میزان صدای یک مکالمه معمولی 60 دسی بل،  است. 

صدای خیابان شلوغ حدود 70 دسی بل یا دو برابر صدای یک مکالمه معمولی است. به ازای هر 10 دسی بل افزایش نویز، درک ما از نویز دو برابر می شود.

هنگامی که یک گروه موسیقی تمرین می کند، آن اوج 110 دسی بل 32 برابر بلندتر از یک مکالمه معمولی است. زدن بوق به گربه همسایه در ساعت 3 بامداد، 100 دسی بل چشم باز می کند!

همه ما به مکانی برای استراحت نیاز داریم. با اندکی تفکر، طراحی، مواد مناسب و اقدامات هوشمندانه، می توانیم هرج و مرج سر و صدا را از فضای زندگی خود خارج کنیم و آن را به مکانی آرام و سالم تبدیل کنیم.

چگونه صدا بر چرخه خواب شما تأثیر می گذارد | پرسپتچگونه صدا بر چرخه خواب شما تأثیر می گذارد آیا به اندازه کافی می‌خوابید؟ آیا صدای بلند هنگام خواب مانع ایجاد می شود؟ استراحت مناسب بخش مهمی از سلامتی است و درک رپرسپت

انواع صداهای  که باید در ساختمان نظر گرفته شود

3 راه وجود دارد که صداها به داخل یا خارج از اتاق منتقل می شوند. دانستن اینکه یک صدا چگونه حرکت می کند یافتن راهی برای مسدود کردن یا کاهش آن را آسان تر می کند.

صدای هوابرد

امواج صوتی در خطوط مستقیم در هوا حرکت می کنند. آنها از طریق درها، پنجره های باز، کانال ها یا هر جایی که هوا به داخل یا خارج از سازه حرکت می کند، به داخل یا خارج می روند.

صدای طرفین

اگر هیچ خط مستقیمی برای حرکت صدا وجود نداشته باشد و چیزی برای جذب آن وجود نداشته باشد، مسیر غیر مستقیم پیدا می کند. در گوشه‌ها کمانه می‌کند، از میان کف‌های بتنی و چوبی طنین‌انداز می‌کند، از مجرای کانال عبور می‌کند، یا از زیر یک در و در زیر دری دیگر فرار می‌کند.

صدای ضربه

نویز ضربه ای یا مکانیکی یک کلاس است . هنگامی که یک موج صوتی به یک ساختار جامد برخورد می کند، به یک ارتعاش تبدیل می شود و به فضای باز فراتر می رود. کفشی که روی زمین می افتد، توپی که در خیابان می پرد، سگی که در بیرون پارس می کند، حتی کوره و لوله کشی همگی به هجوم سر و صدا می افزایند!

ارتباط با ما – گروه ونوس – اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتیگروه ونوس | ارتباط با ما | مشاوره و راهنمای تخصصی در زمینه انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی| با ما در ارتباط باشید| صفحه ارتباط با ما گروه ونوسگروه ونوس

رتبه بندی توصیه شده کلاس انتقال صدا (STC) برای دیوارها

شیوه‌های ساختمان‌سازی مدرن سریع‌تر و راحت‌تر از گذشته هستند، اما آن‌قدرها عایق صدا نیستند. کلاس انتقال صدا (STC) یک سیستم رتبه بندی است که مشخص می کند محصولات مختلف و شیوه های ساختمانی چقدر خوب کار می کنند تا صدا را مسدود کنند.

رتبه بندی شرایط آزمایشگاهی ایده آل را نشان می دهد. بنابراین برنامه های کاربردی در زندگی واقعی کمتر خواهند بود. هر دیواری متفاوت است، زیرا لوله کشی، برق و تهویه مطبوع بزرگراه های نویز را برای صداهای درون دیوارها فراهم می کنند.

STC هنوز هم یک روش مفید برای مقایسه محصولات و شیوه ها است. یک دیوار گل میخ چوبی معمولی 2×4 با دیوار خشک 1/2 اینچی در دو طرف دارای STC است. امتیاز 33 یا 34 - با این حال ممکن است بسته به فرکانس های صدای بالا، متوسط ​​و پایین متفاوت باشد.

هنگام آزمایش، یک نویز یا فرکانس در یک طرف دیوار ایجاد می شود و یک صدا سنج در سمت دیگر دیوار، سطح صدایی را که از دیوار به فضای مجاور نفوذ می کند، ثبت می کند. این تفاوت برای شناسایی تلفات انتقال (TL) محاسبه می شود که در رتبه بندی STC منعکس می شود.

رتبه بندی STC 40 قرار است نشان دهنده یک خانه آرام باشد. با این حال، آیین نامه بین المللی ساختمان (IBC) حداقل STC 50 را برای دیوارها، کف و سقف توصیه می کند. آنها همچنین حداقل توصیه ها را برای اتاق خواب به 52 و حمام، آشپزخانه و اتاق نشیمن به 56 افزایش می دهند.

افزودن محصولات دارای رتبه بندی صدا به دیوار موجود یا بین دیوارها یا استفاده از شیوه های بهبود یافته ساختمانی، رتبه بندی STC را بهبود می بخشد.

اصول اصلی عایق صدا دیوارها

شناسایی نوع صدایی که شما را آزار می دهد اولین قدم است. مرحله بعدی تعیین چگونگی کاهش یا جلوگیری از ورود یا خروج صدا یا ارتعاش از هر کجاست.

اضافه کردن جرم

افزایش جرم میزان صدایی را که می تواند به دیوار یا مانع نفوذ کند کاهش می دهد. افزودن یک لایه 5/8 اینچی از گچ به دیوار خشک 1/2 اینچی موجود تنها اتلاف انتقال را تا حدود 3 دسی بل بهبود می بخشد. بنابراین منظور از جرم استفاده از مواد عایق صوتی مانند پشم سنگ با دانسیته مناسب است.

جذب

هر چه متریال متراکم تر باشد، صدا را بهتر جذب می کند. MDF (تخته فیبر با چگالی متوسط)، وینیل بارگذاری شده جرمی (MLV) و دیوار خشک دارای رتبه بندی STC بهتری نسبت به عایق معمولی هستند و متراکم تر هستند. افزودن عایق فایبر گلاس یا پشم سنگ در داخل حفره‌های دیواره، میزان جذب را بهبود می‌بخشد.

هدایت

رسانایی حرکت صدا از میان مصالح دیوار و کف است. اصطکاک صوت با میخ یا پیچ به گل میخ های چوبی 2×4 از طریق سازه های متصل به فضا یا اتاق مجاور هدایت می شود. جداسازی یا افزایش جرم یا جذب باعث کاهش هدایت می شود.

جداسازی مکانیکی / جداسازی

جداسازی در حال حاضر بهترین روش ساختمانی برای جلوگیری یا کاهش انتقال صدا از طریق دیوارها، سقف ها و کف است. استفاده از گیره ها و کانال های عایق صدا و ساخت دو جداره دو راه موثر برای جلوگیری از حرکت صداهای جانبی و ضربه ای هستند.

طنین

فرکانس‌های نویز یا ضربه (معمولاً فرکانس‌های پایین) که دیوار را به ارتعاش در می‌آورند، حتی از دیوار جدا شده عایق‌شده طنین انداز می‌شوند. استفاده از محصولات میرایی ویسکوالاستیک مانند چسب سبز به کاهش تشدید ارتعاش از طریق موانع کمک می کند.

توجه:

 عایق صوتی دیوار یک فرآیند چند مرحله ای است. هرچه مسیرهای صوتی بیشتری را مسدود یا کاهش دهید، اثر عایق صوتی بهتری به دست خواهید آورد.

روش های عایق صدای دیوار | پرسپتعایق صدا دیوارها عایق در دیوار با پوشش عایق پشم سنگ یک ماده عایق صوتی عالی است. مگر اینکه یک ساختمان یا یک اتاق در یک ساختمان به طور خاص براپرسپت

چگونه دیوار را عایق صدا کنیم: راهنمای گام به گام

راه های مختلفی برای عایق صدا وجود دارد و بستگی به این دارد که دیوارها از قبل تکمیل شده باشند یا ساخت و ساز جدید، و اینکه مالک یا مستاجر هستید. قرارداد اجاره خود را بررسی کنید تا ببینید چه کاری مجاز به انجام آن هستید. در زیر به چندین روش برای بهبود کنترل صدا نگاهی می اندازم.

تشخیص اینکه صدا از کجا می آید

برای دیوارهای موجود، بهتر است تشخیص دهید که صداهای مزاحم از کجا می آیند. آیا  از یک پنجره، درب یا شاید یک دریچه خاصی می آید؟

اگر به نظر می رسد که از دیوار مشترک با اتاق یا محل سکونت دیگری عبور می کند، تلاش خود را در آنجا به کار ببرید. پول  خود را در جایی خرج کنید که بیشترین پیشرفت را به همراه خواهد داشت.

برای پنجره ها و درها، پیش نویس ها را بررسی کنید. اگر هوا می تواند از طریق نسیم عبور کند، پس می تواند صدا هم عبور کند. آب بندی آب و هوا را با مهر و موم ها و نوارهای صوتی با کیفیت جایگزین کنید.

چگونه پنجره را عایق صدا کنیم | پرسپتاگر به عایق صوتی پنجره علاقه دارید، ممکن است ندانید از کجا شروع کنید. البته، می‌توانید افراد حرفه‌ای را استخدام کنید که می‌دانند چگونه پنجرهپرسپت

قالب پنجره و در چوبی را از داخل جدا کنید و ببینید که آیا عایق است یا خیر. اغلب یک شکاف باقی می‌ماند، یا برای پر کردن آن، فایبرگلاس پر شده است. فایبرگلاس وقتی فشرده می شود توانایی های عایق حرارتی و صوتی خود را از دست می دهد. آن را با فوم اسپری آکوستیک یا سایر مواد کاهش دهنده صدا جایگزین کنید.

مزایای استفاده از درزبندی برای عایق صدا | پرسپتراه های زیادی برای عایق صوتی اتاق وجود دارد، و روشی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به نوع اتاق یا امکاناتی که می‌خواهید عایق صدا کنید بستگی دپرسپت

درها را می توان با درب های هسته جامد سنگین تری جایگزین کرد و می توان از پرده های صوتی روی پنجره ها استفاده کرد. بیرون نگه داشتن صدا اغلب مزیت بیشتری برای بهبود هزینه های گرمایش و سرمایش دارد، بنابراین اگر با صاحبخانه صحبت می کنید، ممکن است زاویه خوبی برای امتحان کردن باشد.

عایق صوتی درب آپارتمان | پرسپتدر صورت اطمینان از ورود صدا از درب ها، با عایق کردن آنها می توان صدا را تا حد زیادی کاهش داد. پیشنهاد اولیه برای کاهش ورود صدا از درب ها عایق کردن درب موجود استپرسپت

اگر صدا از دیوارها یا کانال ها می آید، راه حل ممکن است دشوارتر باشد. مالکیت در مقابل اجاره نیز بر کارهایی که می توانید و نمی توانید انجام دهید تأثیر می گذارد. افزودن جرم و مواد جاذب صدا به دیوارها، میرایی صدا با مواد ویسکوالاستیک، و جداسازی با گیره ها و ریل های عایق صدا، اگر صاحب خانه خود هستید، عالی هستند.

اگر مستاجر هستید، آویزان کردن پانل های دیواری جذب کننده سر و صدا، وینیل انبوه یا حتی یک پتوی متحرک سنگین را برای افزایش جرم و جذب صداهای توهین آمیز در نظر بگیرید. شما می توانید با صاحبخانه و همسایگان خود در آپارتمان های مجاور در مورد اضافه کردن فرش یا هال رانر صحبت کنید، بنابراین صداهای ضربه از بالا کاهش می یابد.

برخی از مالکان حتی یک بند بهبود دارند که ممکن است هزینه ها را پوشش دهد یا اجاره بهای کار انجام شده را کاهش دهد. اگر از جایی که هستید راضی هستید و خوابتان مختل نمی شود، احتمالاً اجاره نامه خود را تمدید می کنید.

راه های ارزان، آسان و سریع برای افزودن عایق صدا به دیوار

پانل های فوم آکوستیک را نصب کنید

پانل های فوم آکوستیک می توانند به کاهش طنین، ضربه زدن، بازخورد و اکو در یک اتاق کمک کنند. ایده این است که آنها را به دیوارهای اتاق بچسبانید یا آویزان کنید تا سر و صدا را به بهترین نحو جذب کنید.
این بلندگوها که در مقابل بلندگوها و در کنار آنها قرار می گیرند، به بهبود کیفیت صدای داخل اتاق و کاهش رزونانس فرکانس پایین کمک می کنند. استفاده در اتاق رسانه، سینمای خانگی، حتی کیفیت مکالمه اتاق نشیمن.

چطور فوم آکوستیک را نصب کنیم؟ | پرسپتچطور فوم آکوستیک را نصب کنیم؟ وقتی اتاقی را تصور می کنید که در آن به فوم آکوستیک نیاز است، احتمالاً ابتدا به یک استودیوی ضبط فکر می کنید. صدا برای هنرمندان ضبطپرسپت

جذب صدا با پانل های آکوستیک

پانل های آکوستیک در اندازه ها و ترکیبات مختلف وجود دارند. آنها از 12 "x12" تا 4"x10" یا بزرگتر متغیر هستند. اکثر آنها دارای رتبه بندی NRC بالایی هستند و می توان آنها را در هر جایی آویزان کرد تا پژواک و طنین را در اتاق جذب کنند.

برخی از آنها قاب های پوشیده از پارچه هستند. بقیه پانل های دیواری پوشیده شده با پارچه هستند که دارای یک مانع صوتی هستند که بین دو ورقه فایبر گلاس قرار گرفته است که همچنین مانع از عبور صدا می شود.

برای اتاق سینمای خانگی یا دفتر، ترجیح من ATS Acoustic Panels است. آنها 2×4 هستند، دارای رتبه NRC 1.0 هستند و کیفیت صدای اتاق را با کاهش پژواک و طنین بهبود می بخشند. آنها از آمازون در روکش های پارچه ای مختلف برای تمجید از دکوراسیون شما در دسترس هستند.

چگونه با پرده های عایق صدا دیوار را با قیمت ارزان عایق صدا کنیم

پرده های خاموش حرارتی سنگین را می توان برای جلوگیری از سر و صدای وارد شده از پنجره ها، درها و حتی دیوارها استفاده کرد. پارچه متراکم صدا را جذب می کند و نویز، اکو و جهش را کاهش می دهد. برای بهتر شدن و لذت بردن از آرامش بیشتر، روی یک دیوار پر سر و صدا آویزان شوید.

پتوهای متحرک را آویزان کنید

پتوهای متحرک رنگ های مختلفی دارند و می توان آنها را آویزان کرد تا صدای ورودی یا خروجی از اتاق را مسدود و جذب کند. آنها یک پارچه پلی استر پنبه ای متراکم هستند که می تواند برای میرایی صدا استفاده شود.

Windows Inserts را نصب کنید

یک درج پنجره در داخل قاب پنجره خود اضافه کنید. آنها را می توان با پیچ یا نوارهای مغناطیسی چسب متصل کرد. درج ها به جلوگیری از ورود صدای خیابان و محله به داخل کمک می کنند.

باید ورق پلاستیکی یا اکریلیک را تهیه کرده و به ابعاد دلخواه برش دهید. این یک محصول خوب برای اجاره دهندگانی است که نمی خواهند قاب پنجره را ببندند.

حذف آب و هوا برای پنجره ها و درها

اضافه کردن آب و هوای غلیظ به پنجره ها و درها به جلوگیری از پیش نویس ها و جلوگیری از نفوذ امواج صوتی به داخل کمک می کند.

من این فوم نئوپرن خود چسب آمازون را دوست دارم. در ضخامت ها و طول های مختلف برای پنجره ها و درها وجود دارد. عبور هوا را مسدود می کند. بنابراین نویز نیز کاهش می یابد.

درب های هسته جامد را اضافه کنید

درهای داخلی توخالی را با درهای MDF با سطح صاف و هسته جامد جایگزین کنید. آنها انتقال صدا را مرطوب می کنند و ارزان تر از درب های چوبی یا فولادی با هسته جامد هستند. آنها به جلوگیری از پهلو شدن و جذب صدا کمک می کنند.

درب ها را نصب کنید

نوار مغناطیسی درب را روی درهای فلزی بیرونی نصب کنید. آهنربا در و قاب را مهر و موم می کند و یک مهر و موم ضد آب و ضد صدا ایجاد می کند.

افزودن یک نوار لاستیکی درب به پایین درب مهر و موم درب را تکمیل می کند. از ورود صدا و هوا به زیر در جلوگیری می کند. هر دو با هم کار می کنند تا از نویز هوا و صدای طرفین جلوگیری کنند.

افسانه-اطلاعات در مورد برخی از روش های عایق صوتی دیوار

رنگ ضد صدا

برای تأثیرگذاری بر نویز، رنگ باید حداقل 1/8 اینچ ضخامت داشته باشد. معمولاً کمتر از 1/30000 اینچ ضخامت دارد. این تا عایق صدا بودن فاصله زیادی دارد. ممکن است سوراخ سوزنی را ببندد، اما بیشتر رنگ ها این کار را انجام می دهند.

کاغذ دیواری ضد صدا

کاغذ دیواری خیلی ضخیم تر از رنگ نیست. محصولات عایق صدا ممکن است فوم نازک یا سایر پشتیبان‌های کاهش‌دهنده صدا داشته باشند، اما باز هم، آنقدر ضخیم یا متراکم نیست که تأثیر زیادی داشته باشد.

اسفنج لاستیکی

لاستیک فوم آکوستیک بسیار متفاوت از مات، زیرانداز یا ماوس پد تمرینی شما است. برای موثر بودن، باید دارای یک جرم متراکم یا لایه MLV باشد.

فرش روی دیوار

فرش روی دیوارها ممکن است شما را به دهه 70 بازگرداند، اما باید آن را همانجا رها کنید. جرم یا چگالی برای انجام کاری جز جذب اشکال ندارد. اگر از چسب ضخیم برای چسباندن آن به دیوار استفاده می کنید، این چسب است که مقداری از طنین را کاهش می دهد، نه فرش.

عایق صدا کارتن تخم مرغ

یکی از بزرگترین افسانه ها در مورد عایق صدا، کارتن تخم مرغ است. در مقاله ما عایق صدا کارتن تخم مرغ - کار نمی کند بیشتر ببینید. گزینه های بهتر در اینجا.

نتیجه

صاحب خانه باید بودجه و سرمایه گذاری در نظر بگیرد. مستاجر باید صاحبخانه و همسایگان خود را در نظر بگیرد. خیلی بستگی به این دارد که چه نوع سر و صدایی را باید کاهش دهید تا راحت باشید، چقدر باید انجام دهید، و چه کاری را می خواهید انجام دهید.

صاحب خانه و سازنده گزینه های بیشتری برای انتخاب دارند و ممکن است اجاره کننده بخواهد روی گزینه های ارزان تر و ساده تر مورد بحث تمرکز کند. امیدوارم اطلاعاتی را پیدا کرده باشید که بتوانید از آنها استفاده کنید. لطفاً آن را با دیگرانی که ممکن است مفید بدانند به اشتراک بگذارید. بازخورد شما همیشه مورد تقدیر قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه عایق ونوس

گروه ونوس فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۸۸ آغاز کرد. فعالیت اصلی این گروه در زمینه ی طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی و خدمات عایق های صوتی می باشد. گروه ونوس شامل دو کادر مجرب و مجزا شامل طراحان متخصص و مجریان با تجربه در زمینه عایق های صوتی، حرارتی و برودتی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی می باشد. گروه طراحی و کارشناسی گروه طراحی شامل طراحان حرفه ای و آشنا با به روز ترین طراحی های مدرن دنیا و حرفه ای ترین نرم افزار های طراحی می باشد. خوشبختانه وجود این افراد در گروه تا حد زیادی باعث راهنمایی مشتریان و کمک در تصمیم گیری نهایی آنها شده است. گروه اجرایی و عملیاتی گروه اجرایی نیز از افراد با تجربه و آموزش دیده ای تشکیل شده است. هر کدام از افراد در حیطه شغلی خود به صورت کاملا حرفه ای مشغول فعالیت می باشند. خبره بودن کادر اجرایی موجب سهولت در تصمیم گیری مشتریان و از همه مهم تر صرفه جویی در هزینه های نهایی می گردد. این ویژگی در نهایت رضایت مشتریان محترم را در پی دارد. در گروه ونوس فعالیت افراد با تجربه در کنار هم موجب می شود که علاوه بر زیبایی شناختی طرح ها امکان سنجی طرح ها نیز مورد بررسی قرار گیرد. ونوس سعی دارد تا طرح مورد نظر در حد یک ایده باقی نماند و به مرحله اجرا برسد. این گروه تا کنون توانسته است تمامی پروژه های خود را با موفقیت و از همه مهم تر رضایت کامل مشتریان به پایان برساند. امید است زین پس نیز بتواند به یاری پروردگار و حمایت شما مشتریان محترم مسیر تعالی خود را با موفقیت طی کند.

اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش