اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108236820817491
در دسترس نیست

راه کارهای عایق صدای درب

بهترین راه حل‌ها برای عایق صدای درب

کد: 140108236820817491

، تهران , (اخبار رسمی): برای عایق‌بندی یک درب، باید آن را از نظر ساختاری آنقدر قوی کنیم که با جایگزین کردن آن با یک درب آکوستیک یا با اضافه کردن وینیل، پتوهای عایق صدا و پانل‌ها به درب موجود، سر و صدا را مسدود کنیم. سپس، شکاف ها را با یک واشر درب، جارو درب یا فوم اسپری درزگیری کنیم تا از نشت هوا جلوگیری شود.

بهترین راه حل‌ها برای عایق صدای درب
بهترین راه حل‌ها برای عایق صدای درب

عایق صوتی درب خانه‌ها، ادارات و دیگر مکان‌ها بسیار مفید است. متأسفانه، پیشنهادات زیادی در مورد میرایی صدا به جای انسداد واقعی وجود دارد.

بهترین راه حل‌ها برای عایق صدای درب 

عایق صدا در اکثر مواقع به عنوان یکی از ضعیف ترین حلقه ها در نظر گرفته می شود. در این پست با بهترین گزینه ها و تکنیک های عایق صوتی درب آشنا خواهید شد.

چرا باید درب را عایق صدا کرد؟

اگر قصد دارید فرآیند عایق صدا را شروع کنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا درب ارزش آن را دارد یا خیر. از این گذشته، دیوارها، سقف و کف قسمت اعظم اتاق را تشکیل می دهند. خوب، ممکن است از دانستن اینکه چقدر سر و صدا از در می آید شوکه شوید!

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که باید هنگام عایق صدا در اتاق را در نظر بگیرید:

صدا به سرعت از میان شکاف ها عبور می کند و درها پر از آنها هستند. خواه شکاف زیر در بسته باشد یا فضای داخلی توخالی، متوجه خواهید شد که یک در می تواند صدای بیشتری نسبت به مجموع دیوارها و کف ها وارد کند.
به همین دلیل، باید درب خود را عایق صدا کنید تا صدااز آن عبور نکند. اگر در خانه یک استودیوی موسیقی درست می کنید، افراد بیرون از اتاق شما همه چیز را از در می شنوند. با اعمال چند مورد از پیشنهاداتی که  در این مقاله آمده می توانید عبور صدا را تا حد زیادی محدود و مسدود کنید.

ارتباط با ما – گروه ونوس – اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتیگروه ونوس | ارتباط با ما | مشاوره و راهنمای تخصصی در زمینه انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی| با ما در ارتباط باشید| صفحه ارتباط با ما گروه ونوسگروه ونوس

عایق کاری در واقع به شما امکان می دهد دمای داخلی را بهتر کنترل کنید. از آنجایی که هوا به سرعت از شکاف های در عبور می کند، با عایقکاری مناسب می توانید افزایش یا کاهش دما را کنترل کنید.
برای اهداف امنیتی و حفظ حریم خصوصی، عایق صوتی یک درب فوق العاده است. هیچ کس نمی تواند بشنود که در داخل چه می‌گذرد، بنابراین لازم نیست نگران استراق سمع آنها باشید. همچنین به همسایه ها اجازه می‌دهد بدون احساس ارتعاشات باس عمیق در استودیوهای تولید موسیقی از کنار آن عبور کنند.
عایقکاری ارزش خانه شما را افزایش می دهد. اگر می خواهید خانه ای با اتاق عایق صدا بفروشید، اکثر مردم تمایل به خرج کردن پول بیشتری دارند. این نوع بازسازی‌ها برای فروش به تولیدکنندگان و افرادی که در خانه درام یا گیتار می‌نوازند عالی هستند.
همانطور که می بینید، دلایل زیادی وجود دارد که باید مواد عایق صدا در ساختمان خود استفاده کنید. هرگز آن را از روند خارج نکنید! زیرا بعداً مجبور به تعمیر آن خواهید شد، که ممکن است باعث شود با افزایش قیمت ها پول بیشتری خرج کنید.

چگونه درب ها را به طور موثر عایق صدا کنیم

عایق صوتی درب خانه‌ها، ادارات و دیگر مکان‌ها بسیار مفید است. متأسفانه، پیشنهادات زیادی در مورد میرایی صدا به جای انسداد واقعی وجود دارد.

برای عایق‌بندی یک درب، باید آن را از نظر ساختاری آنقدر قوی کنیم که با جایگزین کردن آن با یک درب آکوستیک یا با اضافه کردن وینیل، پتوهای عایق صدا و پانل‌ها به درب موجود، سر و صدا را مسدود کنیم. سپس، شکاف ها را با یک واشر درب، جارو درب یا فوم اسپری درزگیری کنیم تا از نشت هوا جلوگیری شود.

در این مقاله 15 روش (بدون ترتیب خاصی) برای عایق صدا درب وجود دارد که به تفصیل توضیح داده شده است.

گروه ونوس – مجری عایق صوتی،حرارتی و برودتی در منازل، مکان های اداری و صنعتیگروه ونوس با بهره گیری از روش ها و مصالح روز در اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی برای شما آرامش رابه ارمغان می آورد.عایق صوتی تخصص ماست.گروه ونوس

1. از واشر لاستیکی برای درزبندی دربها استفاده کنید

صدا با عبور از شکاف ها تقویت می شود. اگر در زیر یا اطراف چارپوب درب فضای خالی مشاهده کردید، باید از واشر استفاده کنید. این واشرها به راحتی نصب می شوند و تا حد زیادی صداهایی را که از اطراف در وارد می شود را مسدود می کنند. برای نصب واشر در، باید درب را از چارچوب جدا کنید و واشر را در داخل لبه چارچوب نصب کنید، در را ببندید و مطمئن باشید که دیگر صدا از فضاهای باز نمی‌آید. انواع واشر درب در بازار وجود دارد و اکثر آنها نسبتاً ارزان هستند.

اهمیت درزبندی برای درب های عایق صدا | پرسپتاهمیت درزبندی برای درب های عایق صدا هنگامی که یک اتاق را عایق صدا می کنید، باید تمام جنبه های یک اتاق که می تواند بر انتقال صدا تأثیر بگذارد را در نظر بگیرید. اپرسپت

2. از جاروی لاستیکی در زیر درب استفاده کنید

جاروب درب ها مسدود کننده های عالی صدای درب هستند و معمولا از فلز و لاستیک متراکم ساخته می شوند. آنها به شما اجازه می دهند بدون افزایش مقاومت درب را باز و بسته کنید. با این حال، وقتی در بسته است، چیزی از بیرون نخواهید شنید.

برای نصب جارو درب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که جارویی متناسب با اندازه درب خود پیدا کنید. اکثر آنها از چند پیچ ​​برای نصب کردن در جای خود استفاده می کنند. مطمئن شوید که کاملاً نصب درست انجام شده است؛ در غیر این صورت، در نهایت مجبور خواهید بود شکاف‌ها را پر کنید یا نصب را دوباره انجام دهید.

3.از وینیل ها استفاده کنید

از آنجایی که جرم سنگین باعث کاهش عبور صدا از اجسام می شود، استفاده از ورق های سنگین وینیل از ورود صدا از در جلوگیری می کند. اکثر درها، به خصوص آنهایی که هسته توخالی دارند، صدا را بدون مسدود کردن آن تنها کاهش می دهند. وینیل انبوه را می توان در داخل هسته در یا در داخل درب اتاق نصب کرد. معمولاً به چسب مرطوب کننده صدا نیاز دارد که کمی نویز را نیز از بین می برد. به یاد داشته باشید که هیچ نوع چسبی وجود ندارد که بتواند صدا را مسدود کند، فقط مقداری از آن را جذب می کند!

4. از فوم درز گیر استفاده کنید

فوم درزگیر تنها در صورتی موثر است که از نوع متراکم آن استفاده کنید. توده فوم درزگیر با منبسط شدن فوم افزایش می یابد و مانع قابل توجهی بین دنیای بیرون و اتاق شما ایجاد می کند. هرچه فوم در فرم نهایی خود غلیظ تر باشد، وضعیت بهتری خواهید داشت.

با پاشیدن فوم در اطراف داخل در شروع کنید و به آرامی به سمت بیرون حرکت کنید و شکاف ها را بپوشانید. این برای دستگیره های در توخالی بسیار مفید است زیرا بیشتر آنها دارای سوراخ هایی هستند که از مرکز عبور می کنند. فوم درزگیر پس از استفاده از ورق های وینیل، جاروی درب ها و سایر پیشنهادات به عنوان پوشش نهایی بهتر است استفاده شود.

5. یک پتوی عایق صدا روی در قرار دهید

پتوهای عایق صدا اگر آنها را روی زمین قرار دهید کار نمی کنند مگر اینکه بخواهید از پایین آمدن صدا از کف زمین جلوگیری کنید. با این حال، زمانی که می‌خواهید صدا را از بین ببرید، می‌توانید یک پتوی ضخیم عایق صوتی از فایبرگلاس بالای درب خود قرار دهید.

فایبرگلاس به عنوان عایق صدا از ورود شناخته شده است، به همین دلیل است که در بسیاری از خانه ها، آپارتمان ها و استودیوهای موسیقی استفاده می شود. با انداختن یک پتوی عایق صوتی سنگین روی درب، می‌توانید جلوی سر و صدا را بگیرید.

6. پانل ها را در داخل درب اعمال کنید

شاید بهترین انتخاب نصب پانل های عایق صدا در داخل درب شما باشد. آنها از مواد سنگین و متراکم ساخته شده اند تا امواج صوتی را در جهت مخالف منعکس کنند و در عین حال بقیه ضربه را جذب کنند. نتیجه یک انسداد بی نظیر نویز در تمام ساعات شبانه روز است.

گروه ونوس – درب آکوستیک – مجری عایق های صوتی، حرارتی و برودتیعایق کردن درب های ساختمان سسب کاهش ورود صدا و گرد و غبار به داخل می شود. گروه ونوس سازنده بهترین درب های آکوستیک و لمسه کوبی درب ها با کادری مجرب...گروه ونوس

برای نصب پانل های سنگین، باید راهی برای باز کردن خود درب پیدا کنید. نه با چرخاندن دستگیره در، بلکه در واقع بدون آسیب رساندن به آن، در را به دو تکه باز کنید. شما می توانید در را وارد کنید، آن را دوباره کنار هم قرار دهید و آن را در چارچوب قرار دهید. با این حال، همیشه ایده بهتری است که فقط یک درب کاملاً جدید سفارشی تهیه کنید زیرا اکثر درها نمی توانند تقسیم شود و دوباره وصل شود.

7. یک درب آکوستیک نصب کنید

درب های آکوستیک مقرون به صرفه ترین درب های ضد صدا هستند یکی دیگر از گزینه های مسدود کردن صدای درب، تهیه یک درب با هسته محکم برای جلوگیری از ورود صدا است. درهای توخالی از نظر عایق صدا بسیار بد هستند زیرا جرم سنگینی ندارند. با این حال، می توانید یک درب جدید چوبی یا فلزی را نصب کنید تا صدا را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

چوب بسیار بیشتر از مسدود کردن رطوبت می‌باشد، اما همچنان یک راه‌حل عالی است. درب های فلزی برای پرتاب امواج صوتی در جهت مخالف فوق العاده هستند، اما برخی از قوانین آتش نشانی از استفاده از درب های فلزی سنگین در داخل جلوگیری می کنند.

عایق صدا درب | پرسپتعایق صدا امروزه در واقع یک کار بسیار عقلانی است و احتمالاً آنقدر که فکر می کنید گران نیست. به احتمال زیاد به سادگی و با درزگیری شکاف‌های هوپرسپت

گروه ونوس – درب آکوستیک – مجری عایق های صوتی، حرارتی و برودتیعایق کردن درب های ساختمان سسب کاهش ورود صدا و گرد و غبار به داخل می شود. گروه ونوس سازنده بهترین درب های آکوستیک و لمسه کوبی درب ها با کادری مجرب...گروه ونوس

8. یک تخته فیبر روی درب خود قرار دهید

تخته فیبر

تخته های فیبر بسیار شبیه به مواد کامپوزیت عایق صدا هستند به این معنا که هم می توانند در داخل هسته درب یا در خارج استفاده شوند. با این حال، تخته فیبر تقریباً به اندازه ورق های مواد کامپوزیتی چکش خوار نیست، بنابراین نمی توانید آن را خم کنید.

بهترین راه برای استفاده از تخته فیبر استفاده از آن در داخل و خارج درب و همچنین اطراف درب با نوارهایی در اطراف ترک ها و لبه ها است. اگر می توانید، در را باز کنید تا هسته ظاهر شود و یک تخته فیبر را نیز در آنجا قرار دهید.

9. آستانه درب آکوستیک

آستانه درها

مانند جاروهای درب، آستانه های صوتی درب، مسدود کننده های صدای درب عالی هستند که برای جلوگیری از ورود صدا به زیر آن طراحی شده اند. درب حتی اگر هر شکاف را مهر و موم کنید و بهترین ورق های سنگین وینیل را نصب کنید، فضای زیر قاب درب از اهمیت زیادی برخوردار است.

تنها تفاوت بین آستانه در و جارو کردن در این است که آستانه ها به جای روی درب روی زمین نصب می شوند. این بدان معنی است که می توانید بدون کشیدن جاروی درب روی زمین، در را باز و بسته کنید. آستانه ها برای سطوح سخت ایده آل هستند که هنگام باز کردن درب با جارو کردن درب، صدای آزاردهنده ای ایجاد می کنند.

در نهایت، بهترین راه برای قطع صدا این است که آن را قبل از رسیدن به محل مورد نظر متوقف کنید. شکاف های داخل و اطراف در را ببندید تا از ورود صدا جلوگیری کنید. می توانید از فوم شکاف، درزگیر سیلیکونی، نوار کاهنده صدا و هر ماده عایق صوتی دیگری در بازار استفاده کنید.

یک نکته مهم که باید به خاطر داشته باشید این است که قطع کامل صدا بسیار دشوار است مگر اینکه مواد متراکم از لبه به لبه داشته باشید. این قانون نشان می‌دهد که نمی‌توانید از چوب‌های عایق فایبرگلاس، تخته‌های عایق فوم هسته‌ای و غیره استفاده کنید. شما باید از چیزی استفاده کنید که با استفاده از چگالی، ضخامت و جرم به طور موثری صدا را کاهش دهد.در این باره پیشنهاد می شود حتما از مشاوره افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید.

ارتباط با ما – گروه ونوس – اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتیگروه ونوس | ارتباط با ما | مشاوره و راهنمای تخصصی در زمینه انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی| با ما در ارتباط باشید| صفحه ارتباط با ما گروه ونوسگروه ونوس

آیا باید درب جدید بخرید؟

 هیچ کس نمی خواهد نصب جدیدی انجام دهد، اما مزایای بی شماری از درب جدید در خانه شما وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید یک درب آکوستیک جدید برای جایگزینی درب توخالی در داخل تهیه کنید. اکثر خانه ها و آپارتمان ها دارای درهای توخالی در داخل هستند که عایق صوتی کامل اتاق را بسیار دشوار می کند. می‌توانید درهای توخالی را با درب‌های عایق صدا یا حتی درهای هسته‌ای جامد برای کاهش سر و صدا جایگزین کنید.

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است به فکر خرید درب جدید باشید این است که می خواهید آن را با ماسه پر کنید. در حالی که افراد زیادی به ماسه نمی پردازند، اما این ماده عایق و عایق صوتی فوق العاده ای است. این سنگ از سنگ های خرد شده تشکیل شده است که طبیعتاً متراکم و سنگین هستند.

اگر نمی‌خواهید هیچ گونه سفارشی‌سازی را خودتان انجام دهید، می‌توانید شرکتی را استخدام کنید تا تخته‌های فیبر یا درج‌های وینیل را در داخل درب برای شما نصب کند. بدیهی است که این امر مستلزم خرید درب جدید است، اما بسیار راحت‌تر از شکستن درب بدون دانستن نحوه سرهم کردن آن است.

با این حال، لزوماً نیازی به خرید درب جدید برای عایق صوتی درب ندارید. می‌توانید از پتوهای عایق صدا، تخته‌های وینیل در بالا و جارو درب‌ها استفاده کنید. نصب همه این گزینه‌ها نسبتاً آسان است اگر تمایل مکانیکی داشته باشید. مطمئن شوید که کار را خراب نمی کنید، در غیر این صورت ممکن است تمام ضمانت ها را باطل کنید.

نمی توان انکار کرد که یک درب عایق صوتی ارزان تر از استخدام یک متخصص برای انجام آن است. اگر بودجه دارید، سعی کنید ببینید آیا قادر به مدیریت پروژه هستید یا خیر. هیچ یک از پیشنهادات موجود در لیست ورودی بیش از یک ساعت طول نمی کشد، پس چرا آن را امتحان نکنید و مقداری پول اضافی پس انداز نکنید؟

قوانین و الزامات قانونی

اگر بتوانید بدون زیر پا گذاشتن قوانین یا مقررات از پس آن بربیایید، عایق صدا عالی است. با این حال، از دانستن تمام مشکلاتی که استودیوهای موسیقی، صاحبان خانه ها و اجاره کنندگان آپارتمان در تلاش برای کاهش سر و صدا با آنها مواجه می شوند، شگفت زده خواهید شد.

عایق صدا درب در حالت خانه اجاره ای

اگر صاحب خانه هستید، لازم نیست نگران این بخش باشید. با این حال، کسانی که آپارتمان، خانه، انبار یا مغازه اجاره می کنند باید آن را به طور کامل مطالعه کنند.

قبل از شروع عایق صدا، برای حتی چیزی به سادگی نصب درب، همیشه ابتدا از صاحبخانه خود سوال کنید و اجازه کتبی دریافت کنید. زیرا اگر  قراردادهای اجاره خود را فسخ کنید ممکن است جریمه های جدی اعمال شود و حتی ممکن است شما را از خانه بیرون کنند.

اکثر صاحبخانه‌ها با راه‌حل‌های غیردائمی، مانند نصب عایق صدا روی در، مشکلی ندارند، اما تا زمانی که تأییدیه آنها را دریافت نکرده‌اید، هرگز نباید شروع به سوراخ کردن یا شکستن درب کنید.

افسانه ها در مورد عایق صدا درب

افسانه های درب ضد صدا

همه ما سعی کرده‌ایم بداهه‌سازی کنیم تا صدای اطراف خانه را کاهش دهیم. چه بخواهید صدای همسایه‌های طبقه‌ی بالا را کاهش دهید یا با موسیقی بلند خانواده‌تان را آزار دهید، ده‌ها راه‌حل عایق صدا وجود دارد.

متأسفانه اکثر آنها کار نمی کنند. دلیل ساده این است که این روش ها صدا را جذب می کنند، اما آن را به طور کامل مسدود نمی کنند. عمل عایق صوتی یک اتاق یا یک در به این معنی است که شما سعی دارید تمام صداها را به طور کامل حذف کنید.

در اینجا تعدادی افسانه در مورد عایق صوتی درب وجود دارد:

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که رنگ یا چسب صدا را قطع کند. از آنجایی که صدا برای مسدود شدن نیاز به جرم و چگالی دارد، هیچ علمی پشت مسدود کردن صدا با این مواد وجود ندارد. این بدان معنا نیست که آنها کمی صدا را کاهش نمی دهند، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم رنگ کردن یک در یا چسباندن لولاها آن را عایق صدا می کند.
فرش‌ها مقدار کمی صدا را محدود می‌کنند، اما قطعا اتاق را عایق صدا نمی‌کنند. بسیاری از مردم سعی کرده اند از فرش های ضخیم برای جلوگیری از صدای گاراژهای پر سر و صدا یا همسایگان پر سر و صدا استفاده کنند. متأسفانه، یک فرش کاری جز کاهش چند دسی بل سر و صدا ندارد.

پتوهای معمولی، مقوا، بلوک های فوم و عایق اتاق را عایق صدا نمی کنند. باز هم، اگر می‌خواهید سر و صدای وارد یا بیرون را کاهش دهید، همه اینها گزینه‌های عالی هستند. با اطمینان می توان گفت که اگر از چنین مواد سبک وزن و نازکی استفاده می کنید، از عایق صوتی اتاق دور خواهید بود.

از پرده ها نمی توان برای عایق صوتی درب استفاده کرد. این همچنین در مورد بالش ها و سایر مواد تصادفی اتاق خواب که برخی از ما امتحان کرده ایم نیز صدق می کند. فقدان تراکم و جرم آنها را عملاً برای عایق صدا بی استفاده می کند، اما این بدان معنا نیست که نمی توانند صدای ورودی را کمی کاهش دهند.

کارتن های تخم مرغ نمی توانند صداهای دریافتی را تا آخر قطع کنند. آنها در واقع برای کاهش پژواک در اطراف اتاق بسیار مفید هستند، بنابراین از نصب آنها برای این منظور اجتناب نکنید. با این حال، کارتن های تخم مرغ صدای یک در را مسدود نمی کنند. آنها فقط اکوهای پر از باس را متوقف می کنند.

افسانه های پیرامون صداپیش خرخر کردن هزاران دلار برای صاحبان خانه هزینه داشته است. اغلب اوقات کاهش و میرایی صدا با عایق صدا اشتباه گرفته می شود. اگر واقعاً می خواهید صداها را به طور کامل مسدود کنید، 15 نکته در بخش اول تنها راه حل ممکن برای امتحان هستند.

پرسش های مرتبط

بهترین درب داخلی برای عایق صدا کدام است؟

قابلیت عایق صدا درب داخلی با جرم آن ارتباط مستقیم دارد. درب های آکوستیک  بهترین ها در نظر گرفته می شوند زیرا بسیار متراکم و سنگین هستند.

قیمت درب های ضد صدا چقدر است؟

 درب های آکوستیک  نسبتا ارزان تر هستند و برای عایق صدا بسیار مفید هستند. علاوه بر این ممکن است درب های موجود شما نیز قابلیت تبدیل به یک درب آکوستیک را داشته باشند که تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

آیا درب آکوستیک صدا را کاهش می دهد؟

یک درب آکوستیک دارای جرم قابل توجهی است که یک عنصر ضروری برای عایق صدا است. بنابراین، یک درب هسته محکم به کاهش سر و صدا کمک می کند.

آیا می توانید درب را با پتو عایق صدا کنید؟

استفاده از پتو برای عایق صوتی درب ایده خوبی نیست. در حالی که پتوها به خفه کردن برخی صداها کمک می کنند، اما برای مسدود کردن صدا چندان مفید نیستند.

آیا نصب جارو در زیر درب ها و دریچه های بادگیر صدا را کاهش می دهند؟

بله. جاروهای درب و درب های کششی برای آب بندی شکاف هوای زیر قسمت پایین درب استفاده می شود و نشت صدا را کاهش می دهد.

نتیجه

عایق صوتی درب یکی از بهترین، سریع‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای شروع قطع صداهای ورودی و خروجی برای اتاق است. همچنین لازم نیست هزینه زیادی برای انجام همه کارها خرج کنید. 

عایق صوتی دربعایق صدای دربعایقکاری دربعایقکاری صدای دربکاهش صدای درب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه عایق ونوس

گروه ونوس فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۸۸ آغاز کرد. فعالیت اصلی این گروه در زمینه ی طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی و خدمات عایق های صوتی می باشد. گروه ونوس شامل دو کادر مجرب و مجزا شامل طراحان متخصص و مجریان با تجربه در زمینه عایق های صوتی، حرارتی و برودتی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی می باشد. گروه طراحی و کارشناسی گروه طراحی شامل طراحان حرفه ای و آشنا با به روز ترین طراحی های مدرن دنیا و حرفه ای ترین نرم افزار های طراحی می باشد. خوشبختانه وجود این افراد در گروه تا حد زیادی باعث راهنمایی مشتریان و کمک در تصمیم گیری نهایی آنها شده است. گروه اجرایی و عملیاتی گروه اجرایی نیز از افراد با تجربه و آموزش دیده ای تشکیل شده است. هر کدام از افراد در حیطه شغلی خود به صورت کاملا حرفه ای مشغول فعالیت می باشند. خبره بودن کادر اجرایی موجب سهولت در تصمیم گیری مشتریان و از همه مهم تر صرفه جویی در هزینه های نهایی می گردد. این ویژگی در نهایت رضایت مشتریان محترم را در پی دارد. در گروه ونوس فعالیت افراد با تجربه در کنار هم موجب می شود که علاوه بر زیبایی شناختی طرح ها امکان سنجی طرح ها نیز مورد بررسی قرار گیرد. ونوس سعی دارد تا طرح مورد نظر در حد یک ایده باقی نماند و به مرحله اجرا برسد. این گروه تا کنون توانسته است تمامی پروژه های خود را با موفقیت و از همه مهم تر رضایت کامل مشتریان به پایان برساند. امید است زین پس نیز بتواند به یاری پروردگار و حمایت شما مشتریان محترم مسیر تعالی خود را با موفقیت طی کند.

اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان