اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010165622517491

آشنایی با عایق صدای دیوار مشترک

کد: 140010165622517491

https://bit.ly/3tcnDuq

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله به نحوه اجرای عایق صوتی دیوار می‌پردازیم، این مقاله سه اصل اساسی عایق صدا برای دیوارها را برجسته می‌کند و همچنین یک اجرای واقعی عایق صوتی را بیان می‌کند.

عایق صدای دیوار مشترک
آشنایی با عایق صدای دیوار مشترک

موثرترین راه عایق صوتی جهت عایق‌بندی دیوار جهت کاهش سر و صدای همسایه‌های پر سر و صدا و هر صدایی است که به واسطه عایق نبودن دیوار آپارتمان شما وارد شود. مقاله زیر راهنمای نحوه عایق صوتی دیوار مشترک  

نحوه عایق صوتی دیوار 

در این مقاله به نحوه اجرای عایق صوتی دیوار می‌پردازیم، این مقاله سه اصل اساسی عایق صدا برای دیوارها را برجسته می‌کند و همچنین یک اجرای واقعی عایق صوتی را بیان می‌کند. این مقاله به راهکار دیوار مستقل (درای وال) می‌پردازد، این راهکار موثرترین راه عایق صوتی جهت عایق‌بندی دیوار در برابر ضربه‌های ناخواسته و سر و صدای همسایه‌های پر سر و صدا و هر صدایی است که ممکن است به واسطه عایق نبودن دیوار به واحد آپارتمان شما وارد شود. مقاله زیر راهنمای گام به گام نحوه عایق صوتی دیوار مشترک  را بیان می کند.

گروه ونوس – مجری عایق صوتی،حرارتی و برودتی در منازل، مکان های اداری و صنعتیگروه ونوس با بهره گیری از روش ها و مصالح روز در اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی برای شما آرامش رابه ارمغان می آورد.عایق صوتی تخصص ماست.گروه ونوس

چگونه یک دیوار را با موفقیت عایق صدا کنیم؟

برای عایق صوتی موفقیت آمیز یک دیوار سه اصل وجود دارد که باید به کار گرفته شوند آن اصول عبارتند از:

با افزودن محصولات و متریال سنگین و با چگالی بالا برای جلوگیری از صدای معلق در هوا، جرم دیوار را بهبود بخشید. منظور استفاده از متریال مختلف عایق صداست که در کاهش صدا تاثیر داشته باشند.

از محصولات مختلف با چگالی بالا و جرم بالا استفاده کنید. صرف استفاده بیشتر از مواد مشابه یا دوبرابر کردن مواد مشابه به اندازه استفاده از ترکیبی از مواد با جرم بالا موثر نخواهد بود. این به این دلیل است که مواد مختلف در مسدود کردن فرکانس‌های مختلف صدا عملکرد بهتری دارند. 

دیوار اصلی را جدا کنید تا به دیوار کمک کنید انرژی صوتی و ارتعاشات را جذب کند. این نکته سوم مهم است، زیرا بدون آن، افزودن محصولات با جرم های مختلف (نقاط 1 و 2) تأثیر بسیار کمی خواهد داشت.

انواع صدا

اکثر افراد صدای ناخواسته هوا و ضربه از همسایه های خود را تجربه می کنند که شامل موارد زیر بود:

قدم هایی که از پله ها بالا و پایین می روند

کلیدهای چراغ روشن و خاموش می شوند

صدای تلویزیون

صحبت کردن

داشتن سر و صدا ممکن است روابط شیرین بین همسایه ها را تیره و تار کند و ریشه تمام این مشکلات به یک چیز باز میگردد و آن هم نبود عایق صوتی در دیوارها است. امروزه تماس های زیادی از سوی مشتریان به ما می شود که ما از صدای همسایه مجاور خود به ستوه آمدیم و دیگر تحمل صدای زیاد تلویزیون آنها برای ما غیر قابل تحمل است. صدای دویدن بچه ها در راه پله و جشن های شبانه یک همسایه مجرد باعث شده تا حتی به دنبال فروش آپارتمان خود و تغییر محل زندی خودمان باشیم. 

اگر شما هم با چنین مشکلاتی مواجه هستید باید بگویم دست نگه دارید زیرا ما برای تمامی این مشکلات راه حل داریم کافیست با ما تماس بگیرید تا بیشتر در مورد مشکل بدانیم و در اسرع وقت آن را حل کنیم. 

راه حل مناسب عایق صوتی دیوار چیست؟

مشکل سر و صدای هر فردی منحصر به فرد است و صحیح و موثرترین راه حل عایق صوتی دیوار به عوامل زیر بستگی دارد:

ساختار دیوار:

 دیوار بلوک است یا دیوار آجری؟ (در این مثال یک دیوار آجری محکم بود)

میزان بلندی صدا:  

آیا می توانید هر کلمه ای را بشنوید، برنامه تلویزیونی که همسایه تان در حال تماشای آن است را تشخیص دهید، یا صدایی خفه است؟

 عایق صوتی دیوار را در برابر چه نوع سر و صدایی نیاز دارید؟ 

صدای تلویزیون، صحبت کردن، فریاد زدن، موسیقی بلند (صدای هوا) یا صدای پا، ارتعاشات ناشی از کوبیدن درها، (صدای ضربه). در این مثال ترکیبی از هر دو است

دودکش یا کانالی روی دیوار هست؟ 

اگر دودکش یا کانالی وجود دارد، یک آزمایش گوش ساده انجام دهید، زمانی که می توانید صدای ناخواسته را بشنوید و گوش کنید که آیا صدا از دودکش یا کانالی می آید یا نه. در این مثال اکثر صدا از دودکش یا کانالی می آمد و مشتری نمی خواست پشت دودکش یا کانالی خود را عایق صدا کند. به آنها اطلاع داده شد که با توجه نکردن به دودکش، این امکان وجود دارد که برخی از سر و صدایی که می‌شنیدند همچنان از داخل شومینه شنیده شود. 

بهترین راه حل عایق صوتی دیوار چیست؟

بهترین راه حل عایق صوتی دیوار فروشگاه عایق صدا، سیستم دیوار مستقل است. این راه حل عایق صدا برای دیوارها بالاترین عملکرد را در برابر تمام مشکلات صدای ناخواسته از طریق دیوار مشترک، از جمله صداهای بیش از حد هوا و ضربه دارد. تمام کادرهای ذکر شده در سه اصل اصلی بالا را مشخص می کند و اتاقی را در یک اتاق ایجاد می کند، دیوار اصلی را جدا و جدا می کند و بالاترین سطح ممکن عایق صدا را ارائه می دهد.

سیستم دیوار مستقل سیستم انتخابی در این سناریو است زیرا بالاترین عملکرد را در برابر صدای هوا و ضربه ای که در حال حاضر توسط افراد شنیده می شود ارائه می دهد و همچنین حداکثر سود را برای هر گونه نویز بالقوه بیش از حد هوا یا ضربه در آینده از بالقوه ارائه می دهد. همسایه های جدید پر سر و صدا سیستم مستقل نسبت به دیوارهای اصلی 6 سانتی متر ضخامت دارد و به دلیل اینکه مشتری ما تورفتگی های عمیقی در دیوار سالن خود دارد، این مشکلی نداشت.

مزایای سیستم دیوار مستقل چیست؟

سیستم دیوار مستقل یهترین راه حل در بازار است. بالاترین سطح عایق صوتی را در خانه ارائه می دهد و به کاهش استرس عاطفی ناشی از همسایه های پر سر و صدا کمک می کند. این سیستم همچنین برای عایق صوتی حرفه ای در استودیوهای موسیقی و ضبط صدا انتخابی است.

بالاترین سطح عایق صدا را تنها با از دست دادن فضای 6 سانتی متری ارائه می دهد اتاقی را در داخل اتاق ایجاد می کند که از دیوار اصلی جدا می شود تا اطمینان حاصل شود که ارتعاشات صدا دیگر از دیوار عبور نمی کند. عملکرد فوق العاده در برابر همه سطوح و انواع سر و صدا - آرامش و سکوت را به خانه می آورد . راه حل عالی در برابر سطوح و انواع نویز که توسط مشتری ما تجربه می شود و در آینده در برابر تمام نویزهای ناخواسته ناخواسته همسایه
مناسب برای استفاده در دیوارهای جامد یا گل میخ
طراحی این نوع دیوارها به گونه ایست که فرکانس‌های مختلف صدا را جذب می کند و عملکرد عایق صوتی بالاتری نسبت به سایر انواع روش های عایق صدابه دست می دهد.

سیستم دیوار مستقل 

ابتدا دامن و روکش از دیوار موجود برداشته می شود. در این مورد هیچ فرشی وجود نداشت، با این حال، اگر وجود داشت، آن نیز باید پوست کنده شود و میله های گیره نیز برداشته شود.

سازه کشی چوبی یا فلزی 

حداقل یک فضای 10 میلی متری جلوی دیوار موجود بگذارید و سازه ها را به فاصله 60 سانتی متری از هم نصب کنید. سازه ها  را به کف، دیوارها و سقف ثابت کنید، مطمئن شوید که آن را به دیوار موجود ثابت نکنید، بلکه به کف، دیوارهای جانبی و سقف ثابت کنید.

پشم معدنی آکوستیک را نصب کنید

پشم معدنی آکوستیک را بین چوب‌ها نصب کنید. صفحات پشم معدنی اندکی در دو طرف قاب فشرده شده و اصطکاک بدون نیاز به هیچ گونه اتصالی مناسب می شوند.

این پشم معدنی آکوستیک با چگالی بالا به چیزی که اساساً یک محفظه توخالی است (پس از اضافه شدن تخته گچ) اضافه می شود. بدون پشم معدنی آکوستیک، صدا می تواند در داخل محفظه تقویت شود (این به عنوان اثر درام نیز شناخته می شود). باقی گذاشتن یک حفره توخالی در پشت عایق صدا می تواند مشکل صدای ناخواسته از درب مجاور را بدتر کند! عایق صوتی پشم معدنی به جذب این صدا کمک می کند.

لایه گچ تخته را نصب کنید

سپس نصب اولین لایه گچ تخته را انجام دهید. از پایین یک گوشه شروع می شود. برای اینکه تخته را در فاصله 5 میلی متری از سطح زمین قرار دهید و یک فاصله 5 میلی متری محیطی بین همه تخته ها و دیوارهای اطراف، سقف و کف قرار دهید، از شیم ها استفاده کنید.

پیچ های دیوار خشک برای محکم کردن گچ تخته رویسازه ها استفاده می شود، در حالی که مراقب باشید به چوب پیچ نخورده و میله های خزدار را اتصال کوتاه نکنید.

روش های عایق صدای دیوار | پرسپتعایق صدا دیوارها عایق در دیوار با پوشش عایق پشم سنگ یک ماده عایق صوتی عالی است. مگر اینکه یک ساختمان یا یک اتاق در یک ساختمان به طور خاص براپرسپت

آب بندی محیط با درزگیر آکوستیک

هر گونه شیار را بردارید و شکاف 5 میلی متری اطراف محیط را با مهره ای از درزگیر صوتی پر کنید. همچنین می توان از درزگیر صوتی استفاده کرد و در سراسر اتصالات گچ تخته آکوستیک صاف کرد. درزگیر صوتی نیز در اطراف کابل های سوکت دوشاخه قبل از اتصال سوکت روی سطح استفاده می شود.

مزایای استفاده از درزبندی برای عایق صدا | پرسپتراه های زیادی برای عایق صوتی اتاق وجود دارد، و روشی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به نوع اتاق یا امکاناتی که می‌خواهید عایق صدا کنید بستگی دپرسپت

مرحله نهایی

روکش و دامن مجدداً نصب شده است و دیوار عایق صدا اکنون برای پایان نهایی مانند پوشش و رنگ آمیزی گچ آماده است. پس از تکمیل این کار، هیچ راهی برای دانستن یا تشخیص بصری که عایق صدا نصب شده است وجود ندارد.

قیمت این عایق صدا چقدر است؟

هزینه اجرای هر متر مربع برای عایق صوتی دیوار در حال حاضر در استان تهران شامل مالیات بر ارزش افزوده و تحویل کمتر از 480 هزار تومان است.

تست صدا قبل و بعد بر روی دیوار انجام شد که عملکرد دیوارها را قبل و بعد از نصب و عایق صدا نشان می‌دهد. تست صدا در ویژگی همسایه به طور متوسط ​​100dB (برای هر دو تست قبل و بعد) پخش شد. متوسط ​​سطح صدا در اتاق پذیرایی (سالن مشتریان ما) 53 دسی بل بود. بنابراین نشان می دهد که دیوار آجری موجود قبل از نصب عایق صوتی، 47 دسی بل برای صدای هوا کاهش می یابد.

آزمایشی که پس از نصب سیستم مستقل انجام شد، میانگین سطح صدا در اتاق پذیرش (سالن مشتریان) 34 دسی بل را نشان داد. دیوار عایق صدا در حال حاضر 66 دسی بل برای صدای معلق در هوا کاهش می یابد که به معنای بهبود استثنایی 19 دسی بل است.

در شرایط واقعی، این به معنای تفاوت بزرگ در سر و صدای ناخواسته ای است که قبلاً از درب مجاور وارد می شد. اگر اکنون صدای بیش از حد در ملک مجاور ایجاد شود، به عنوان مثال. از پله ها بالا و پایین می دوید، تلویزیون با صدای بلند پخش می شود و فریاد می آید، هر صدایی که در سالن مشتریان ما شنیده می شود بسیار کم و خفه است، اگر اصلا شنیده شود.

بهترین راه برای عایق صوتی دیوار - خلاصه

این مقاله بهترین راه برای عایق صوتی دیوار را با مطالعه موردی سیستم عایق صوتی دیوار مستقل نشان می دهد. برجسته کردن یک مثال واقعی برای یکی از مشتریان ما و بهترین راه برای عایق صوتی دیوار. راه حل دیوار صوتی با بالاترین عملکرد فروشگاه عایق صدا عملکردی استثنایی در مسدود کردن صدای ناخواسته از دیوار مهمانی ارائه می دهد. شایان ذکر است که سیستم دیوار مستقل را می توان برای سقف های عایق صدا نیز استفاده کرد و همچنین این سیستم راه حلی برای عایق صوتی استودیوهای موسیقی و اتاق های سینمای خانگی است.

همچنین راه حل های جایگزینی برای عایق صوتی دیوار برای سیستم مستقل وجود دارد، اگر از دست دادن فضای 120 میلی متری برای از دست دادن فضای اتاق بسیار زیاد باشد. آنها کارایی بالایی نخواهند داشت، اما بسته به نوع و سطح نویز، همچنان یک کاهش نویز عالی در مقابل از دست دادن فضا ارائه می دهند.

اگر در مورد عایق صوتی دیوارها، کف یا سقف نیاز به کمک یا مشاوره دارید، لطفاً در تماس باشید.

ارتباط با ما – گروه ونوس – اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتیگروه ونوس | ارتباط با ما | مشاوره و راهنمای تخصصی در زمینه انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی| با ما در ارتباط باشید| صفحه ارتباط با ما گروه ونوسگروه ونوس

گروه ونوس – عایق صوتی دیوار – مجری عایق صوتی، حرارتی و برودتیاجرای عایق صوت بر روی دیوارهای مشترک منازل مسکونی با عایق پشم سنگ و کناف نصب سریع و راحت با حداقل میزان اشغال فضای موجود توسط کادر حرفه ای گروه ونوسگروه ونوس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه عایق ونوس

گروه ونوس فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۸۸ آغاز کرد. فعالیت اصلی این گروه در زمینه ی طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی و خدمات عایق های صوتی می باشد. گروه ونوس شامل دو کادر مجرب و مجزا شامل طراحان متخصص و مجریان با تجربه در زمینه عایق های صوتی، حرارتی و برودتی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی می باشد. گروه طراحی و کارشناسی گروه طراحی شامل طراحان حرفه ای و آشنا با به روز ترین طراحی های مدرن دنیا و حرفه ای ترین نرم افزار های طراحی می باشد. خوشبختانه وجود این افراد در گروه تا حد زیادی باعث راهنمایی مشتریان و کمک در تصمیم گیری نهایی آنها شده است. گروه اجرایی و عملیاتی گروه اجرایی نیز از افراد با تجربه و آموزش دیده ای تشکیل شده است. هر کدام از افراد در حیطه شغلی خود به صورت کاملا حرفه ای مشغول فعالیت می باشند. خبره بودن کادر اجرایی موجب سهولت در تصمیم گیری مشتریان و از همه مهم تر صرفه جویی در هزینه های نهایی می گردد. این ویژگی در نهایت رضایت مشتریان محترم را در پی دارد. در گروه ونوس فعالیت افراد با تجربه در کنار هم موجب می شود که علاوه بر زیبایی شناختی طرح ها امکان سنجی طرح ها نیز مورد بررسی قرار گیرد. ونوس سعی دارد تا طرح مورد نظر در حد یک ایده باقی نماند و به مرحله اجرا برسد. این گروه تا کنون توانسته است تمامی پروژه های خود را با موفقیت و از همه مهم تر رضایت کامل مشتریان به پایان برساند. امید است زین پس نیز بتواند به یاری پروردگار و حمایت شما مشتریان محترم مسیر تعالی خود را با موفقیت طی کند.

اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان