اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108266826517491
در دسترس نیست

ورود خروج صدا به اتاق

چگونه از ورود و خروج صدا به اتاق جلوگیری کنیم؟

کد: 140108266826517491

، تهران , (اخبار رسمی): برای جلوگیری از ورود یا خروج صدا به اتاق، اعمال عایق صدا در بسیاری از شرایط ضروری است. برای مثال، ممکن است در یک مجتمع آپارتمانی زندگی کنید و متوجه شوید که دائماً با همسایگان پر سر و صدا سر و کار دارید (یا در واقع ممکن است همسایه پر سر و صدا باشید). یا شاید در حال بازسازی ملک خود هستید، و عایق صدا چ

چگونه از ورود و خروج صدا به اتاق جلوگیری کنیم؟
چگونه از ورود و خروج صدا به اتاق جلوگیری کنیم؟

در نهایت، عایق صوتی یک اتاق بر چهار عنصر متکی است: جرم، جداسازی، جذب و میرایی. این مقاله به توضیحی درباره این عناصر نمی‌پردازد، اما در همه تکنیک‌های ذکر شده در اینجا ترکیبی از آنها استفاده شده است.

چگونه از ورود و خروج صدا به اتاق جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از ورود یا خروج صدا به اتاق، اعمال عایق صدا در بسیاری از شرایط ضروری است. برای مثال، ممکن است در یک مجتمع آپارتمانی زندگی کنید و متوجه شوید که دائماً با همسایگان پر سر و صدا سر و کار دارید (یا در واقع ممکن است همسایه پر سر و صدا باشید). یا شاید در حال بازسازی ملک خود هستید، و عایق صدا چیزی است که همیشه در ذهن شما بوده است.

اجرای عایق صدا در حین بازسازی | پرسپتبرنامه های بازسازی شما هر چه که باشد، می توانیم پیشنهاد کنیم عایق صدا را به معادله اضافه کنید. دلایل زیادی برای عایق صدا در حین بازسازی وجودپرسپت

در نهایت، عایق صوتی یک اتاق بر چهار عنصر متکی است: جرم، جداسازی، جذب و میرایی. این مقاله به توضیحی درباره این عناصر نمی‌پردازد، اما در همه تکنیک‌های ذکر شده در اینجا ترکیبی از آنها استفاده شده است.

اگر می خواهید بهترین کار ممکن را انجام دهید، تا جایی که می توانید از عناصر بیشتری استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که عایق صدا پروژه ارزانی نیست، بنابراین مطمئن شوید که به هر بودجه ای که تعیین کرده اید پایبند باشید.

گروه ونوس – مجری عایق صوتی،حرارتی و برودتی در منازل، مکان های اداری و صنعتیگروه ونوس با بهره گیری از روش ها و مصالح روز در اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی برای شما آرامش رابه ارمغان می آورد.عایق صوتی تخصص ماست.گروه ونوس

در اینجا چند مورد از مفیدترین راه ها برای جلوگیری از ورود یا خروج صدا به اتاق آورده شده است.

  • نقاط ضعف اتاق را شناسایی کنید
  • پنجره ها را عایق صدا کنید
  • دربها را عایق صدا کنید
  • دیوارها، کف و سقف عایق صدا شود
  • دریچه های هوا عایق صدا شود
  • برای جلوگیری از نشت صدا در هوا، شکاف ها را ببندید
  • از محافظ های صوتی، پرده های عایق صدا و غیره استفاده کنید
  • از ورود و خروج صدا به اتاق جلوگیری کنید


نقاط ضعف اتاق را شناسایی کنید

هر اتاقی در هنگام ورود یا خروج صدا دارای نقاط ضعفی است و اینها معمولاً مناطقی هستند که دارای شکاف هستند. بارزترین نقاط ضعف در یک اتاق، پنجره ها و درها هستند، اما اگر به درستی نصب نشده باشند، کف نیز می تواند نقطه ضعف باشد.

یکی از نقاط ضعف کمتر آشکار، اتصالات بین دیوارهای خشک است، و اگر در حال بازسازی اتاق هستید، این باید یکی از اولین مواردی باشد که باید به آن پرداخته شود.

پنجره ها را عایق صدا کنید

اگر به دنبال راهی برای جلوگیری از ورود یا خروج صدا از پنجره ها هستید، بهترین قدم حذف کامل آنها و پر کردن شکاف با دیوار خشک است. با این حال، این همیشه یک گزینه حتمی نیست، به خصوص اگر بخواهید نور طبیعی در اتاق باشد، بنابراین نکات زیر را امتحان کنید:

اگر اتاق شما دارای پنجره های معمولی است، آنها  را به UPVC ارتقا دهید. UPVC خواص جذب صدا بسیار بهتری نسبت به شیشه دارد، و اگرچه آنها برای عایق حرارتی بهتر طراحی شده اند، بسیاری از همان منطق برای عایق صدا نیز اعمال می شود.
اگر توانایی خرید UPVC را ندارید، شیشه های پنجره ها دو جداره کنید. این نوع از شیشه ها از دو صفحه شیشه ای تشکیل شده اند که یک فضای هوایی در وسط دارند که لایه دیگری برای عبور صدا ایجاد می کند.

چگونه پنجره را عایق صدا کنیم | پرسپتاگر به عایق صوتی پنجره علاقه دارید، ممکن است ندانید از کجا شروع کنید. البته، می‌توانید افراد حرفه‌ای را استخدام کنید که می‌دانند چگونه پنجرهپرسپت

یکی از مهمترین مراحل این است که هر گونه شکاف در اطراف قاب پنجره را با درزگیر آکوستیک پر کنید. شکاف ها و ترک ها یکی از منابع اصلی آلودگی صوتی هستند و اغلب هنگام عایق کاری اتاق نادیده گرفته می شوند. درزگیر صوتی با درزگیری معمولی متفاوت است زیرا انعطاف پذیر باقی می ماند و بنابراین احتمال تاب برداشتن یا ترک خوردن در طول زمان کمتر است.

درب ها را عایق صدا کنید

برخلاف پنجره‌ها که در نهایت می‌توان آن‌ها را از اتاق جدا کرد، اگر در مورد عایق‌بندی صدا جدی هستید، همیشه حداقل به یک درب نیاز دارید. این باعث می شود که آنها در هنگام جلوگیری از ورود یا خروج صدا از اتاق به یک نقطه ضعف جدی تبدیل شوند، و به این معنی است که باید در نحوه انجام این کار خلاقیت بیشتری به خرج دهید.

عایق صوتی درب آپارتمان | پرسپتدر صورت اطمینان از ورود صدا از درب ها، با عایق کردن آنها می توان صدا را تا حد زیادی کاهش داد. پیشنهاد اولیه برای کاهش ورود صدا از درب ها عایق کردن درب موجود استپرسپت

استفاده از تکنیک های عایق صدا مانند جدا کردن در هنگام عایق صدا تقریباً غیرممکن است زیرا عملکرد آن محدود است. به هر حال، یک درب باید باز و بسته شود. در عوض، شما باید به اصل جرم تکیه کنید و فقط یک درب بسیار سنگین نصب کنید. هرچه درب سنگین‌تر باشد، صدای بیشتری جذب می‌کند.

همچنین ارزش دارد به موادی که در از آن ساخته شده است فکر کنید. همین منطق در اینجا صدق می کند، زیرا مواد متراکم تر صدای بیشتری را جذب می کنند. فلز بیشتر از چوب جذب می‌شود، اما بدیهی است که سنگین‌تر و گران‌تر است.

آلودگی صوتی می تواند از شکاف های اطراف یک در و همچنین از شکاف های اطراف چارچوب در وارد شود و از آن خارج شود. با استفاده از درزگیر آکوستیک شکاف ها یا ترک ها را پر کنید، اما درب ها نیاز به کار بیشتری دارند.گزینه های مختلفی برای این کار وجود دارد. می توانید نوار درزگیر آکوستیک بخرید که به سادگی شکاف را پر می کند یا می توانید از روش دائمی تری استفاده کنید.

ارتباط با ما – گروه ونوس – اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتیگروه ونوس | ارتباط با ما | مشاوره و راهنمای تخصصی در زمینه انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی| با ما در ارتباط باشید| صفحه ارتباط با ما گروه ونوسگروه ونوس

عایق صدا دیوارها، کف ها و سقف ها

هنگامی که نقاط ضعف اصلی یک اتاق را شناسایی و درمان کردید، وقت آن است که به فضاهای بزرگتر بپردازید. دیوارها و سقف ها را می توان به همان روش عایق صدا کرد، در حالی که کف ها به روش های کمی متفاوت نیاز دارند.

فوr دیوارها و سقف ها، فقط باید جرم بیشتری اضافه کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که یک لایه دیگر از دیوار خشک اضافه کنید و مطمئن شوید که عایق زیادی بین دو لایه وجود دارد.

هرچه دیوار خشک بیشتری اضافه کنید، جرم بیشتری وجود دارد و بنابراین از ورود یا خروج صدای بیشتری به اتاق جلوگیری می شود.

چگونه یک دیوار را عایق صدا کنیم: بهترین و ارزان ترین راه حل | پرسپتهر کس داستانی در مورد صداهایی دارد که از دیوارها می آید. چه یک آپارتمان، چه خانه و چه کسب و کار، دیوارهای پر سر و صدا مشکل ساز هستند. محصولاپرسپت

اگر با اضافه کردن لایه‌های بیشتری از دیوار خشک به مشکل برخوردید، مطمئن شوید که از پایه‌های جداکننده استفاده می‌کنید. این اساساً به معنای قرار دادن دو لایه دیوار خشک بر روی پایه های خود است، زیرا از لرزش امواج صوتی از طریق دیوار جلوگیری می کند.

همچنین ارزش استفاده از محصولی مانند چسب سبز را دارد که محصولی است که به طور خاص برای پروژه های عایق صدا طراحی شده است.

دریچه های هوا عایق صدا

یکی از مواردی که در مورد عایق صوتی اتاق نادیده گرفته می شود، دریچه های هوا است. سیستم‌های HVAC می‌توانند منبع اصلی آلودگی صوتی باشند، زیرا امواج صوتی زمان بسیار آسانی برای سفر در فضاهای باز دارند. این، همراه با این واقعیت که سیستم های HVAC به بیرون هدایت می شوند، و مواد اصلی استفاده شده، آنها را در هنگام نشت صدا به یک مشکل بزرگ تبدیل می کند.

سیستم‌های HVC استاندارد اغلب از کانال‌های فلزی سفت و سخت استفاده می‌کنند و این امکان را به امواج صوتی می‌دهند که به راحتی بازتاب پیدا کنند. با این حال، اگر آنها را با کانال های انعطاف پذیر جایگزین کنید، صدا در طول آنها حرکت بسیار سخت تری خواهد داشت. همچنین، مواد منعطف تر اغلب کار بهتری در میرایی صدا انجام می دهند.

مهر و موم کردن هر شکاف

درست مانند هر قسمت دیگری از اتاق، آب بندی شکاف های اطراف دریچه های HVAC نقطه خوبی برای شروع است. با توجه به نحوه عملکرد سیستم ها، حرکت ارتعاشات در امتداد سیستم HVAC غیر معمول نیست و اثر آن را می توان از طریق درزگیر صوتی کاهش داد. استفاده از آن در اطراف دریچه ها، هرگونه ارتعاش به دیوار را متوقف می کند.

پرده های عایق صدا

اگرچه می‌توانید پرده‌های عایق صوتی مخصوص بخرید، اما این پرده‌ها می‌توانند بسیار گران باشند. یک گزینه مقرون به صرفه تر این است که به سادگی از پرده های سنگین استفاده کنید.

باز هم، این مبتنی بر اضافه کردن جرم بیشتر برای مختل کردن امواج صوتی است، بنابراین هر چه سنگین تر باشد بهتر است. پرده های مخملی به ویژه این کار را به خوبی انجام می دهند.

نتیجه

ساده ترین راه برای جلوگیری از ورود یا خروج صدا از اتاق، بستن هر گونه شکاف است. انجام این کار می تواند زمان بر باشد، اما ارزش آن را دارد. با این حال، هر چه پول بیشتری را بخواهید برای یک پروژه خرج کنید، کار بهتری انجام خواهید داد. فقط به یاد داشته باشید که کارتن تخم مرغ و فوم آکوستیک روش های موثری برای عایق صوتی اتاق نیستند.

شکل شانه تخم مرغ و عایق صدا | پرسپتاکثر افرادی که به دنبال راه حل های عایق صدا هستند، به روش کارتن تخم مرغ برخورد کرده اند. بله، ما در مورد قرار دادن کارتن های تخم مرغ در سراسپرسپت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه عایق ونوس

گروه ونوس فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۸۸ آغاز کرد. فعالیت اصلی این گروه در زمینه ی طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی و خدمات عایق های صوتی می باشد. گروه ونوس شامل دو کادر مجرب و مجزا شامل طراحان متخصص و مجریان با تجربه در زمینه عایق های صوتی، حرارتی و برودتی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی می باشد. گروه طراحی و کارشناسی گروه طراحی شامل طراحان حرفه ای و آشنا با به روز ترین طراحی های مدرن دنیا و حرفه ای ترین نرم افزار های طراحی می باشد. خوشبختانه وجود این افراد در گروه تا حد زیادی باعث راهنمایی مشتریان و کمک در تصمیم گیری نهایی آنها شده است. گروه اجرایی و عملیاتی گروه اجرایی نیز از افراد با تجربه و آموزش دیده ای تشکیل شده است. هر کدام از افراد در حیطه شغلی خود به صورت کاملا حرفه ای مشغول فعالیت می باشند. خبره بودن کادر اجرایی موجب سهولت در تصمیم گیری مشتریان و از همه مهم تر صرفه جویی در هزینه های نهایی می گردد. این ویژگی در نهایت رضایت مشتریان محترم را در پی دارد. در گروه ونوس فعالیت افراد با تجربه در کنار هم موجب می شود که علاوه بر زیبایی شناختی طرح ها امکان سنجی طرح ها نیز مورد بررسی قرار گیرد. ونوس سعی دارد تا طرح مورد نظر در حد یک ایده باقی نماند و به مرحله اجرا برسد. این گروه تا کنون توانسته است تمامی پروژه های خود را با موفقیت و از همه مهم تر رضایت کامل مشتریان به پایان برساند. امید است زین پس نیز بتواند به یاری پروردگار و حمایت شما مشتریان محترم مسیر تعالی خود را با موفقیت طی کند.

اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل