اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009025540214495

راهنمای رسیدن به اکسپلور با فالوور کم در سال 2022

کد: 140009025540214495

https://bit.ly/30U0Ya3

، تبریز , (اخبار رسمی): قدرت بالای اینستاگرام سبب شده تا بیشتر کسب و کارها برای استفاده از آن، دست به سرمایه‌گذاری‌های کلان بزنند. البته این رقابت شدید باعث اشباع نسبی این فضا شده، اما هنوز هم راه‌هایی مانند رسیدن به اکسپلور با فالوور کم می‌تواند برای کسب و کارهای ضعیف‌تر راه نجات باشد.

راهنمای رسیدن به اکسپلور با فالوور کم در سال 2022
راهنمای رسیدن به اکسپلور با فالوور کم در سال 2022

اکسپلور اینستاگرام زمانی جولانگاه پیج‌های ابرقدرت و مشهور بود؛ اما تغییرات الگوریتم باعث دیده شدن پیج‌های مرتبط‌تر با سلایق کاربران شد. از این رو پیج‌هایی که شاید فالوورهای کمتری داشتند یا به علت کمبود سرمایه‌ی اولیه نتوانسته بودند مانند رقبای خود رشد کنند، این فرصت را غنیمت شمردند. شکل کلی استراتژی این پیج‌ها برای رسیدن به اکسپلور با فالوور کم چند مرحله داشت:

  1. داشتن یک ایده‌ی خوب

  2. دانستن بهترین زمان برای ارسال محتوا

  3. استفاده از فرمت‌های مناسب

  4. ساخت جریانی مداوم از محتوا

اما این مراحل چطور باعث رسیدن به اکسپلور با فالوور کم می‌شود؟

1. نقش یک ایده‌ی خوب در رسیدن به اکسپلور با فالوور کم

بهترین حالت در ایده همانطور است که سقراط گفته:
"راز تغییر در این است که تمام انرژی‌تان را صرف ساختن چیزهای جدید کنید".

البته شاید بتوان سخن داروین را هم برای ساخت یک ایده نظر گرفت:
"بیشتر نوآوری ها مستلزم کمی بهتر انجام دادن کارهایی است که هر روز انجام می دهیم، به جای اینکه چیز کاملا جدید و متفاوت ایجاد کنیم."

یک ایده‌ی خوب می‌تواند تمام چیزی باشد که نظر کاربران را به خود جلب می‌کند. پیج‌هایی که احساس می‌کنند در حد شایستگی خود پیشرفت نکرده‌اند، معمولا به دنبال پیدا کردن این ایده‌ها می‌روند یا به دنبال تغییر ایده‌های جذاب قبلی هستند. چون آن‌ها می‌دانند رسیدن به اکسپلور می‌تواند در وضعیت پیج آن‌ها تغییرات اساسی ایجاد کند.

2. تاثیر دانستن بهترین زمان ارسال محتوا

اینستاگرام یک شرکت محافظه‌کار در زمینه‌ی بروز دادن اطلاعات است؛ اما مطالعات شرکت‌های بزرگی مانند Later و Hoot Suite نشان داده که الگوریتم اینستاگرام به تعاملات 20 دقیقه‌ی اول پست‌ها اهمیت زیادی می‌دهد.

دانستن بهترین زمان ارسال پست، برای مدتی طولانی راز ادمین‌های حرفه‌ای بوده است. امروزه نیز کسب و کارها از این زمانبندی برای گرفتن بیشترین نتیجه از پست‌های خود استفاده می‌کنند.

3. اثر فرمت محتوا در رسیدن به اکسپلور با فالوور کم

اینستاگرام یک ساز و کار بسیار مشهور در زمان عرضه‌ی قابلیت‌های جدید خود دارد. استفاده از این قابلیت‌های جدید احتمال گرفتن بازخورد مثبت را به شدت افزایش می‌دهد. البته طبیعی است که اینستاگرام بخواهد افراد بیشتری با قابلیت‌های جدیدش آشنا شوند، پس چه چیزی بهتر از قرار دادن آن‌ها در معرض دید کاربران؟

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های جدید اینستاگرام، قالب جدید محتوایی آن، ریلز، بود که توانست به یک رقیب قدرتمند در برابر تیک تاک تبدیل شود. البته نقش ادمین‌های خلاق در استفاده از ریلز کاملا مشهور است. به همین سبب اینستاگرام هم به آن‌ها با کوتاه کردن راه‌شان در به رسیدن به اکسپلور با فالوور کم کمک کرد.

4. اهمیت ساخت جریان مداوم محتوا

بدیهی است که 3 مورد اول در برنامه‌ی رسیدن به اکسپلور در لیست تمام اینستاگرامرهای پرانگیزه مشترک است. وجه تمایز یک اینستاگرامر موفق و یک فرد شکست خورده، تداوم در تولید محتواست. اهمیت این مورد به قدری زیاد است که می‌توان گفت حتی سلبریتی‌های شناخته شده مانند کریستیانو رونالدو هم از قدرت آن بهره می‌برند.

ارسال استوری‌های زیاد و ثابت نگه داشتن میانگین پست هفتگی، چیزی نیست که به سادگی محقق شود. البته در برخی مواقع استفاده از محتوای دیگران برای الهام گرفتن هم یک راه چاره برای این مشکل تلقی می‌شود. دانلود استوری دیگران یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای داشتن یک منبع الهام کامل و بی‌نقص است.

جمع بندی

رسیدن به اکسپلور با فالوور کم می‌تواند برای هر پیجی نشانگر آینده‌ای درخشان باشد. استفاده از اصول صحیح برای این کار و داشتن یک برنامه‌ی ساده، دقیق و عملی، ارکان موفقیت در این هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]