اطلاعات تماس
  • 051334*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010055603917289

فروش انواع مقنعه حجاب و ملزومات حجاب در فروشگاه حجاب خورشید

کد: 140010055603917289

https://bit.ly/3mzdqnM

، (اخبار رسمی): با هدف ایجاد یک برند معتبر حجاب در سطح بین المللی و کارآفرینی، تولید محصولات و خدمات متمایز با کیفیت بالا، از سایت حجاب خورشید به آدرس https://hejabkhorshid.com/ در مردادماه 1400 رونمایی شد.

فروش انواع مقنعه حجاب و ملزومات حجاب در فروشگاه حجاب خورشید
فروش انواع مقنعه حجاب و ملزومات حجاب در فروشگاه حجاب خورشید

به گزارش حجاب خورشید، سایت https://hejabkhorshid.com/ که یک سایت ارائه دهنده انواع مقنعه و ملزمات حجاب از قبیل توربان، هد شال، حجاب یقه، ساق دست و ... است.

به گزارش حجاب خورشید، سایت https://hejabkhorshid.com/ که یک سایت ارائه دهنده انواع مقنعه و ملزمات حجاب از قبیل توربان، هد شال، حجاب یقه، ساق دست و ... است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ایجاد یک برند معتبر حجاب در سطح بین المللی و کارآفرینی، تولید محصولات و خدمات متمایز با کیفیت بالا را تسهیل کند.

محسن عشقی، بنیانگذار حجاب خورشید در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «گسترش فرهنگ حجاب و رفع نیاز ملزومات حجاب برای بانوان و کارمندان خانمی که دغدغه پوشش خود در محل کار را دارند از مهمترین دلایل راه اندازی فروشگاه حجاب خورشید می باشد.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « در حال حاضر شما می توانید جدیدترین محصولات و ملزومات حجاب از قبیل انواع مقنعه وروسری، توربان و هد شال و ... را در وب سایت مشاهده نمایید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و براحتی تصمیم بگیرید که نیازتان برای خرید کدام محصول می باشد و در نتیجه می توانید از طریق وب سایت حجاب خورشید سفارش خود را ثبت نمایید.»

یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه مقنعه بچه گانه سوگند می باشد که توانسته است جایگاه خوبی بین مشتریان خاص خود پیدا کند. مقنعه کودک سوگند جدید ترین مقنعه کودکی است که در مجموعه ما تولید شده است که در آن از دو جنس پارچه ژورژت و حریر استفاده کردیم سایز مقنعه مناسب برای 5 الی 9 سال میباشد .

گفتنی است حجاب خورشید، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهارائه تخفیف ویژه روی اکثر محصولاتی نظیر مقنعه حجاب کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت حجاب خورشید به آدرس https://hejabkhorshid.com/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051334*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس